Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-11-09, 18:46   #15451
PalleGnu
Registered User
 
PalleGnus avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Blekinge, Sverige
Inlägg: 5
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Vad jag hävdade är att folk nästan uteslutande går efter deras känslor, och att deras checklista för krav: Intelligens, penislängd, humor etc brukar falla ur fönstret när känslorna väl slår dom i magen.
Man ska inte dra alla över en gräns bara för att man har träffat vissa människor som är av den typen.
Själv är jag inte sån som går efter intelligens, penislängd osv. Däremot humorn är viktig för mig eftersom jag gillar att skratta. Livet ska vara roligt att leva, så är det bara. "Det ska va gött o leva, annars kan det kvitta"
PalleGnu är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:59   #15452
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Vad jag hävdade är att folk nästan uteslutande går efter deras känslor, och att deras checklista för krav: Intelligens, penislängd, humor etc brukar falla ur fönstret när känslorna väl slår dom i magen.
Absolut är det så söte Tricklew.
Jag finner sådana listor/krav rätt sorgliga och konstiga. It's better to have loved and lost babbeee!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 19:01   #15453
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Absolut är det så söte Tricklew.
Jag finner sådana listor/krav rätt sorgliga och konstiga. It's better to have loved and lost babbeee!
Vad vet du om true love?Du duschar bara med bänkpressare
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 19:02   #15454
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av Semiramis Visa inlägg
Tycker det är tvärt om faktiskt.
Ja. Ju mer jag begriper att jag inte har en typ av människa jag gillar desto lättare är det att tycka om någon precis som den är.
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 19:18   #15455
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
Vad vet du om true love?Du duschar bara med bänkpressare
Sant Huff. Egentligen är man känslomässigt bara på en nivå av att vara nyfödd, ensam, naken och kall i verklighetens vita, sterila förlossningssal på ett bord av rostfritt stål, långt, långt från den sanna kärlekens murriga vinröda heltäckningsmatta.

Än en gång står jag emotionellt korrigerad av den finska manliga skogshembrännarhögern. Fan!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 20:01   #15456
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av Krampus Visa inlägg
Sant Huff. Egentligen är man känslomässigt bara på en nivå av att vara nyfödd, ensam, naken och kall i verklighetens vita, sterila förlossningssal på ett bord av rostfritt stål, långt, långt från den sanna kärlekens murriga vinröda heltäckningsmatta.

Än en gång står jag emotionellt korrigerad av den finska manliga skogshembrännarhögern. Fan!
Det är ok mannen helt som en normal stockholmare...Vill du låna min hand?
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 20:51   #15457
Krampus
Jag kan en rolig historia.....
 
Krampuss avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Ort: Kwontario
Inlägg: 10 486
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
Det är ok mannen helt som en normal stockholmare...Vill du låna min hand?
Nej. Ses i duschen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Osten80 Visa inlägg
Jag gillar Krampus. Kraftfullt, men ändå lite halvbögigt.
Krampus är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 23:25   #15458
Tricklew
W för Vendetta
 
Tricklews avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 155
Citat:
Ursprungligen postat av PalleGnu Visa inlägg
Man ska inte dra alla över en gräns bara för att man har träffat vissa människor som är av den typen.
Själv är jag inte sån som går efter intelligens, penislängd osv. Däremot humorn är viktig för mig eftersom jag gillar att skratta. Livet ska vara roligt att leva, så är det bara. "Det ska va gött o leva, annars kan det kvitta"
Som alltid när det gäller en diskussion om stereotyper så ska man inte misstolka det som att det gäller alla.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-10, 18:16   #15459
PalleGnu
Registered User
 
PalleGnus avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Blekinge, Sverige
Inlägg: 5
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Som alltid när det gäller en diskussion om stereotyper så ska man inte misstolka det som att det gäller alla.
Aha okej. Det låter bara så när man säger "alla".
Men jag får väl vänja mig vid sånt. ;P Jag vet ju själv om det är så eller inte. För det är ju tyvärr så med många att de ser bara sånt i folk som de själva har varit med om. Det är väldigt synd, men ibland kan man förstå dem.
PalleGnu är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 18:23   #15460
dobarj3
Registered User
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 69
Ni som har sagt till någon att ni gillar dem och gärna vill vara mer än kompisar, hur gick ni till väga?
dobarj3 är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 18:28   #15461
n1tro
MOARR! INC.
 
n1tros avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 757
Citat:
Ursprungligen postat av dobarj3 Visa inlägg
Ni som har sagt till någon att ni gillar dem och gärna vill vara mer än kompisar, hur gick ni till väga?
vi sade det.

mvh
n1tro är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 18:43   #15462
Tabbe
James Bond
 
Tabbes avatar
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Sthlm
Inlägg: 1 316
Citat:
Ursprungligen postat av dobarj3 Visa inlägg
Ni som har sagt till någon att ni gillar dem och gärna vill vara mer än kompisar, hur gick ni till väga?
Det är bara att säga det..får man ett "inte intresserad" är det bara att gå vidare för att vara kär i en kompis funkar inte..(för mig) har hänt nångång för typ ett år sen..gick väl inge vidare.

typ..jag vill vara mer än kompis med dig och göra det tydligt också.
__________________
Existing is a fact.

Living is an art.

Grub om kost
Tabbe är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 19:06   #15463
yeahgrr
yeah right
 
yeahgrrs avatar
 
Reg.datum: May 2009
Ort: Härnösand/Sundsvall
Inlägg: 272
Citat:
Ursprungligen postat av dobarj3 Visa inlägg
Ni som har sagt till någon att ni gillar dem och gärna vill vara mer än kompisar, hur gick ni till väga?
bara att säga det..... gjorde det nyss.... men svaret var att jag var hennes bästa kompis.... fail....

var bara att bita i det sura äpplet hur mycket jag än inte ville och bryta... funkar ju inte att umgås som kompis med nån man är kär i... man bara skadar sig själv så...
yeahgrr är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 19:12   #15464
dobarj3
Registered User
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 69
Problemet för mig är inte att vi är kompisar för jag tror redan hon fattar att jag gillar henne men jag vill säga de den här gången och kolla vad hon tycker om mig


Tänkte säga något som "Asså de känns som jag har börjat gilla dig" och sen vet jag inte vad jag ska säga ...... TIPS?

Jag är 17 hon 16
dobarj3 är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-11, 21:19   #15465
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Blir så trött på mig själv när jag träffar en helt underbar tjej - och känner mig liten. Å dissar henne pga det.

Gav en längre tjej en chans förra veckan (å hon gav mig en chans då hon normalt inte träffar grabbar i min längd). Kändes sådär. Vi skojjade och sa "fyrtornet o släpvagnen". När vi promenerade såg jag knappt hennes hakspets o jag är 1,78 nu....

Sedan träffade jag en supersöt tjej, men tänkte lite på att hon hade en bred rumpa. Den var utan överdrift 2ggr min egen bredd. Då har jag ändå bulkat o fettat på mig o är halvfet nu på 82 kg. Dessutom var hon lång, längre än mig, kanske berodde på klackar. Breda axlar med, varför föddes inte jag med sådant långt "slarti"-nyckelben!!?!?.. kände mig liten och vips konstigt igen.

Är trött på att känna mig liten, jag får typ snart åka till asien o ragga istället. Suck.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)