Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-03-12, 17:22   #5146
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Det är så mysigt att se gamla sportkrönikor. Har gått igenom samtliga som ligger uppe på Youtube: OS, fotbolls-VM och allmän sport. Kan dock inte få nog och vill se mer. Någon som vet om dessa ligger uppe på fler ställen än tuben?
Kan inte lova att du kommer finna vad du söker men rota runt lite på öppetarkiv så är jag övertygad om att du kommer finna något gammalt du uppskattar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 13:42   #5147
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 834
Citat:
Ursprungligen postat av micke81 Visa inlägg
Kan inte lova att du kommer finna vad du söker men rota runt lite på öppetarkiv så är jag övertygad om att du kommer finna något gammalt du uppskattar.
Hittade "Fyra nyanser av brunt", inte sport, men rätt bra

Just nu gör den stora WT-gruppen på Facebook mig glad, den som förut hette Thug Life Gruppen och numera heter Golden Empire. Älskar att gå igenom kommentarerna på bildtrådarna. Folk är verkligen helt körda i huvudet. Bara jag som har det som nöje?
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:50   #5148
micke81
något kärvare
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: sumpan
Inlägg: 1 634
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Hittade "Fyra nyanser av brunt", inte sport, men rätt bra

Just nu gör den stora WT-gruppen på Facebook mig glad, den som förut hette Thug Life Gruppen och numera heter Golden Empire. Älskar att gå igenom kommentarerna på bildtrådarna. Folk är verkligen helt körda i huvudet. Bara jag som har det som nöje?
Alltid något
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Inget som inte är dopningsklassat eller läkemedelsklassat är mer anabolt än mjölk.
micke81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 21:11   #5149
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Just nu gör den stora WT-gruppen på Facebook mig glad, den som förut hette Thug Life Gruppen och numera heter Golden Empire. Älskar att gå igenom kommentarerna på bildtrådarna. Folk är verkligen helt körda i huvudet. Bara jag som har det som nöje?
Nej, men rätt som det är blir jag tillagd i skumma grupper bara sådär. Häromveckan blev jag tillagd i någon "här kan man vara vågad"-grupp och rätt som det var så var hela min FB full med "Vad händer ikväll då?" och en bild på en 23-åring från Bengtsfors i rosa spetsstring.
Fattar inte vem som lägger till mig i alla skumma grupper.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 22:29   #5150
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Röstinspelning imorgon under hela förmiddagen, och på engelska. Tjoho! Skoj!
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 22:31   #5151
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 105
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Nej, men rätt som det är blir jag tillagd i skumma grupper bara sådär. Häromveckan blev jag tillagd i någon "här kan man vara vågad"-grupp och rätt som det var så var hela min FB full med "Vad händer ikväll då?" och en bild på en 23-åring från Bengtsfors i rosa spetsstring.
Fattar inte vem som lägger till mig i alla skumma grupper.
ooh låter ju trevligt
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 22:32   #5152
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 713
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Röstinspelning imorgon under hela förmiddagen, och på engelska. Tjoho! Skoj!
Vafan säger du?
he he he. Kul, lycka till!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 22:34   #5153
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Nej, men rätt som det är blir jag tillagd i skumma grupper bara sådär. Häromveckan blev jag tillagd i någon "här kan man vara vågad"-grupp och rätt som det var så var hela min FB full med "Vad händer ikväll då?" och en bild på en 23-åring från Bengtsfors i rosa spetsstring.
Fattar inte vem som lägger till mig i alla skumma grupper.
Vadå blev tillagd? Kan man lägga till folk i grupper utan att dom vet om det? Jag har aldrig haft facebook så jag har ingen aning om hur det fungerar.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 22:47   #5154
Angel
Ge mig nått fint nu!
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 239
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
ooh låter ju trevligt
Bara att gå med!

Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Vadå blev tillagd? Kan man lägga till folk i grupper utan att dom vet om det? Jag har aldrig haft facebook så jag har ingen aning om hur det fungerar.
Ja, rätt som det är har någon bara lagt till en och man måste själv gå ur gruppen.
Angel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 11:13   #5155
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 834
Citat:
Ursprungligen postat av Angel Visa inlägg
Nej, men rätt som det är blir jag tillagd i skumma grupper bara sådär. Häromveckan blev jag tillagd i någon "här kan man vara vågad"-grupp och rätt som det var så var hela min FB full med "Vad händer ikväll då?" och en bild på en 23-åring från Bengtsfors i rosa spetsstring.
Fattar inte vem som lägger till mig i alla skumma grupper.
Kan bara tala för gruppen jag skrev om men de var väldigt måna om att bli så stora som möjligt. Hade regler om att man var tvungen att bjuda in minst 15 personer för att få vara kvar. Folk var så dumma att de trodde att moderatorerna kunde ha koll på hur många var och en av de hundra- till tvåhundratusen medlemmarna hade bjudit in och bjöd således in massvis av personer.

Jag är dock glad att jag är med i den, det är som sagt stor underhållning. Jag vågar inte ens skriva personliga och vågade saker här, på Kolozzeum, i den gruppen skriver folk HELT utan hämningar. Någon kanske postar en bild på ett par halvdana bröst, så ser man att Lars har kommenterat "de där skulle man vilja suga på". Går in på hans profil, en bild på han och hans två barnbarn. 67 bast. Känner mig aldrig mer olik andra människor än i de stunderna
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 11:44   #5156
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Mina vänner
Att jag har en date inbokad
Att jag håller på att bli frisk
Att jag ska börja skriva artiklar igen
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-22, 21:28   #5157
eternallord
Registered User
 
eternallords avatar
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 190
Trillade över ett old school-rockband som är fantastiskt grymt. Clutch heter dom:



__________________
"Hey, I'm not surprised motherfuckers" -Nate Diaz
eternallord är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-25, 00:57   #5158
Alexton
Registered User
 
Alextons avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Ort: Frankrike
Inlägg: 524
Efter gårdagens terrorattack i Frankrike har vi någon mupp som attackerat legionnärer på patrull i gare de lyon (Paris, station).

Möts av en teleskop batong i ansiktet efter sitt obligatoriska stridsrop (allah akhbar). Noll vettiga skadade och ett drägg mindre i samhället.
__________________
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”

/ Desmond Tutu
Alexton är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-25, 15:12   #5159
Eufori
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2006
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Alexton Visa inlägg
Efter gårdagens terrorattack i Frankrike har vi någon mupp som attackerat legionnärer på patrull i gare de lyon (Paris, station).

Möts av en teleskop batong i ansiktet efter sitt obligatoriska stridsrop (allah akhbar). Noll vettiga skadade och ett drägg mindre i samhället.
En länk eller ännu bättre video skulle göra mig jätteglad. Hittar bara nån artikel om planerat gasattentat utan begräftelse på utmätt fysisk rättvisa.
Eufori är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-03-25, 15:15   #5160
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av Eufori Visa inlägg
En länk eller ännu bättre video skulle göra mig jätteglad. Hittar bara nån artikel om planerat gasattentat utan begräftelse på utmätt fysisk rättvisa.
Jag tror Alexton fick höra detta via interna brevduvor.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)