Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-05-31, 17:06   #1
Ants
Banned
 
Antss avatar
 
Reg.datum: May 2008
Ort: Haninge
Inlägg: 884
Personer man stör sig på, på gymmet!

Hittade ingen liknande tråd så tänkte starta en egen :P

Så, nämn de personer som är mest störande på ditt gym :P

När man va å träna idag så var det 3 Data nördar som skulle styla och trodde de kunde allt & var bäst på allt.

Utför alla övningar helt fel;
T.ex. en övning där man ska ha rak rygg, så böjer de den hela tiden, och ockuperar den "maskinen" i 1 timme -_-

Sen när man själv använde den så skulle de säga till en vad Jag gjorde fel, när de inte ens vet va de själva gjorde eller vad de tränade..

Sen detta jevla datorspels snack hela tiden..
Ants är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:14   #2
Natural Roidrage
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 5
Den som säger folk som kollar sig själv i speglarna och folk som kör öningarna "fel" och med för mycket vikt, blir jag arg på.
Natural Roidrage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:17   #3
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Inne före någon postar "Jag sköter bara min egen träning och är totalt ovetande om vad som sker runtomkring mig och ser aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldriiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig på någon annan då jag tränar så jefla hårt att du inte kan fatta det mannen!".
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:17   #4
tobbo
made a huge mistake
 
tobbos avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 813
Citat:
Ursprungligen postat av Ants Visa inlägg
Hittade ingen liknande tråd så tänkte starta en egen :P

Så, nämn de personer som är mest störande på ditt gym :P

När man va å träna idag så var det 3 Data nördar som skulle styla och trodde de kunde allt & var bäst på allt.

Utför alla övningar helt fel;
T.ex. en övning där man ska ha rak rygg, så böjer de den hela tiden, och ockuperar den "maskinen" i 1 timme -_-

Sen när man själv använde den så skulle de säga till en vad Jag gjorde fel, när de inte ens vet va de själva gjorde eller vad de tränade..

Sen detta jevla datorspels snack hela tiden..
Shit människa, sköt ditt och låt de vara som de är. Orka hacka upp sig på de utan någon vettig anledning. Vi har(är) alla varit nybörjare. Om du vill använda maskinen är det väll bara att fråga om du kan få köra dina set emellan?

OnT: Stör mig inte på någon där jag tränar.
tobbo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:19   #5
Ants
Banned
 
Antss avatar
 
Reg.datum: May 2008
Ort: Haninge
Inlägg: 884
Citat:
Ursprungligen postat av tobbo Visa inlägg
Shit människa, sköt ditt och låt de vara som de är. Orka hacka upp sig på de utan någon vettig anledning. Vi har(är) alla varit nybörjare.

OnT: Stör mig inte på någon där jag tränar.
Det är skillnad på nybörjare och killar som bara går dit o prövar allting och tror att de kan något utan att rådfråga någon om hjälp..

Kmr ju bara skada sig själva
Ants är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:20   #6
bubbe
My boobs are Ok
 
bubbes avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 11 826
Citat:
Ursprungligen postat av Ants Visa inlägg

När man va å träna idag så var det 3 Data nördar som skulle styla och trodde de kunde allt & var bäst på allt.

Utför alla övningar helt fel;
T.ex. en övning där man ska ha rak rygg, så böjer de den hela tiden, och ockuperar den "maskinen" i 1 timme -_-

Sen när man själv använde den så skulle de säga till en vad Jag gjorde fel, när de inte ens vet va de själva gjorde eller vad de tränade..

Sen detta jevla datorspels snack hela tiden..
Dom kanske kunde allt för dom var kolozzeum användare


Själv stör jag mig på,

hantlar som slängs i golvet, gäller till viss del även halva viktmagasin som släpps rätt ner i resterande vikter även om det inte är lika vanligt.
folk som släpper in andra utan träningskort/medlemskap
när alla 10 alt 15kgs kakor (vi har väl 6-8 st) är plockade till någon som ska stila med mycket kakor på stången.
När folk använder utrustningen på sådant sätt som det inte är tänkt och den går sönder (typ ställer skivstången på tävlingsbänkarna för att köra korta marklyft)
när "experter" ska övertyga min fru att hon tränar fel, ffs jag hjälper henne.
bubbe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:20   #7
Eddie Vedder
Registered User
 
Eddie Vedders avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 33 687
Jag blir enbart irriterad på EN enda sak. Det är när en person i gymmet är uppenbart förkyld och går runt och snorar och hostar.

Då blir jag lite sur, tycker det är fel att träna sjuk och riskera att smitta ner halva gymmet.

Men aldrig att jag stör mig på folk annars, oavsett hur de tränar, vad de tränar, om det är "hårt nog" o.s.v. Det är alltid bättre att svinga lite bicepscurl mellan SMS:andet än att bara sitta hemma i alla fall.
Eddie Vedder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:21   #8
hultman
Fulstygg
 
hultmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 2 185
Folk som slår upp läger i en maskin/bänk/trissa eller tycker att andra tränar fel. Förutom det så får de skrika på varje rep, vara skitfula, vara räkiga/sjukt stora och lukta mer svett än jag utan att det finns någon anledning att bry sig. Om någon vill köra no gravity curl så är det helt ok
__________________
Min journal

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:24   #9
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Jag blir enbart irriterad på EN enda sak. Det är när en person i gymmet är uppenbart förkyld och går runt och snorar och hostar.

Då blir jag lite sur, tycker det är fel att träna sjuk och riskera att smitta ner halva gymmet.
Där kan jag lätta det för dig att under sommaren så är det många som ser förkylda ut och egentligen bara har pollenallergi Instruktörerna frågade mig förra året om jag verkligen skulle träna, så förkyld som jag var. Jag kunde bara skratta mellan nysningarna och säga att det hade löst sig om jag bara fick stänga alla fönster som var öppna
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:26   #10
NiXPhoenix
Banned
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 243
Själv stör jag mig på folk som särskriver. Svårt att veta hur många på gymmet som särskriver (av skäl jag tror alla förstår), men personalen gör det ibland på lapparna de sätter upp och då blir jag ganska sur.


Data nördar

datorspels snack
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:26   #11
Natural Roidrage
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 5
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Inne före någon postar "Jag sköter bara min egen träning och är totalt ovetande om vad som sker runtomkring mig och ser aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldriiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig på någon annan då jag tränar så jefla hårt att du inte kan fatta det mannen!".
Den är bra! Känner igen mig lite, men bara lite, försöker vara mer medveten. Sådana är väll inte så jäkla roliga.

Jag stör mig på folk som stirrar, som om man vore sjuk i huvudet. Men jag vet inte om jag bara inbillar mig.

Jag stör mig på folk som inte lägger tillbaka vikter, eller det stör mig egentligen inte. Men lägg tillbaka vikterna!

Folk som befinner sig för nära min eller andras "farlighetscirkel" är jobbiga.
Natural Roidrage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:28   #12
Anton101
Banned
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 33
Citat:
Ursprungligen postat av tobbo Visa inlägg
Shit människa, sköt ditt och låt de vara som de är. Orka hacka upp sig på de utan någon vettig anledning. Vi har(är) alla varit nybörjare. Om du vill använda maskinen är det väll bara att fråga om du kan få köra dina set emellan?

OnT: Stör mig inte på någon där jag tränar.
Jag stör mig på folk som vill "köra emellan", eller som kommer fram och frågar om man har "mycket kvar". Då kör jag alltid ett par extra set bara för att...
Anton101 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:28   #13
Eddie Vedder
Registered User
 
Eddie Vedders avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 33 687
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Där kan jag lätta det för dig att under sommaren så är det många som ser förkylda ut och egentligen bara har pollenallergi
Javisst kan det säkert vara så ibland. Men de exemplen jag kan erinra mig såhär på rak arm VAR förkylningar. Jag har inga källor tyvärr

Det har mestadels varit på vinterhalvåret och den senaste var för någon vecka sedan och det var inte pollenallergi det vågaer jag lova.
Eddie Vedder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:29   #14
joriice
Registered User
 
joriices avatar
 
Reg.datum: May 2006
Ort: Inuti det gamla snäckskalet.
Inlägg: 940
Stör mig på flera, men mest gamla kärringar som är tjocka och svettar ner grejjorna, men mest av allt för att de stirrar. O_O
joriice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-05-31, 17:29   #15
hultman
Fulstygg
 
hultmans avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 2 185
Citat:
Ursprungligen postat av Anton101 Visa inlägg
Jag stör mig på folk som vill "köra emellan", eller som kommer fram och frågar om man har "mycket kvar". Då kör jag alltid ett par extra set bara för att...
Räkna med att du inrangeras i kategorin "folk som slår upp läger vid maskinen/bänken/cablecrossen".
__________________
Min journal

You can lose a lot of money chasing women.
But you can't lose women chasing money.
hultman är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)