Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2008-03-12, 20:23   #46
HenrY
Registered User
 
HenrYs avatar
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 5 044
Citat:
Ursprungligen postat av Noodles Visa inlägg
Jag hörde också det. Det ger mig hopp om att han fortfarande ska kunna göra ett bra år.

Förresten var det kul att han och Sampras möttes igen. Det hade självklart varit ännu roligare om det skedde när Sampras stod på topp.
När möttes Federer och Sampras?? Har Sampras gjort comeback?!
HenrY är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-12, 21:08   #47
otherside
Registered User
 
othersides avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 331
Citat:
Ursprungligen postat av HenrY Visa inlägg
När möttes Federer och Sampras?? Har Sampras gjort comeback?!
Dem har spelat 3 uppvisningsmatcher i Asien innan jul och spelade i måndags i Madison square garden inför 19 000 . Sampras har gjort comeback på senior touren och spelar en del uppvisningsmatcher, han ska möta nalbandian i vår och slog tommy haas nyligen. Han servar fortfarande grymt bra!
otherside är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-13, 06:42   #48
Noodles
Registered User
 
Noodless avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Ringhals 2
Inlägg: 3 429
Citat:
Ursprungligen postat av otherside Visa inlägg
Det ger mig hopp om att han ska kunna spela riktigt bra igen. Som sagt rörde han sig kasst i australien så körtelfeber är en rimlig förklaring.
Jag hatar djokovic och hans attityd och uppförande på banan samt att hans familj är vidrig=) Är helt säker på att Federer om han har en bra dag ala Us Open 2006/ Masters finalen 2006 mot blake skulle kunan slakta djoko med ett fåtal tappade gem. Bara han får vara frisk och hitta sitt magiska fotarbete finns chansen. Att han kommer vinna fler slams är jag övertygad om men helst skall han ju göra det Federer style!
Jag hoppas verkligen det. Av egen erfarenhet vet jag att körtelfeber är ett helvete. Att han spelade AO överhuvudtaget (och dessutom gick till semi) är starkt gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av otherside Visa inlägg
Matchen i Garden var tydligen rätt tragisk att se. Fed hade tankat från mitten av 2a set och sedan plockat hem tiebreaket i 3e. Sampras hade inte imponerat i den matchen.
Vi får tacka Roddick som plockade bort Nadal ur Dubai så han fick behålla 1a platsen på rankingen!
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1082371

Det är ändå underbart att få se Sampras igen. Hans rörelsemönster känns igen direkt. Härligt att se hans springande forehand cross.
__________________
Runner without a cause
Noodles är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-22, 14:03   #49
otherside
Registered User
 
othersides avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 331
djoko vs nadal klockan nio ikväll
federer möter mardy fish i andra semin.
otherside är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-03-22, 19:10   #50
Geek
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 199
Citat:
Ursprungligen postat av otherside Visa inlägg
djoko vs nadal klockan nio ikväll
federer möter mardy fish i andra semin.

fasen har ju icke viasat sport - får bli livescoren
Geek är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-04-16, 07:44   #51
Dåren
Tuff Knutte
 
Dårens avatar
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 449
Bump! Nån som följer ATP 1000-drabbningarna i Monte Carlo? Norrmannen Casper Ruud är bubblaren som når ända till semifinal om han håller mot Fognini i eftermiddag. Roligt med en skandinav i toppen, särskilt i en så stor turnering!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vassleproteinpulver består av sågspån och anabola steroider. Källa: mina föräldrar.
Doctors are always changins their minds. One week bacon grease is bad for you, the next week we're not getting enough of it!

My path from obesity begins right here!

Senast redigerad av Dåren den 2021-04-16 klockan 07:49.
Dåren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-04-16, 10:27   #52
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Kan stoltsera med att jag är buksvåger med Roger Federer och att jag mött Robin Söderling väldigt många gånger. Dock aldrig vunnit
Min farsa har spelat mot Björn Borg massor av gånger, min farfar spelade tennis tills han var 95+.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-04-16, 10:52   #53
Dåren
Tuff Knutte
 
Dårens avatar
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 449
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Kan stoltsera med att jag är buksvåger med Roger Federer och att jag mött Robin Söderling väldigt många gånger. Dock aldrig vunnit
Min farsa har spelat mot Björn Borg massor av gånger, min farfar spelade tennis tills han var 95+.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vassleproteinpulver består av sågspån och anabola steroider. Källa: mina föräldrar.
Doctors are always changins their minds. One week bacon grease is bad for you, the next week we're not getting enough of it!

My path from obesity begins right here!
Dåren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-04-16, 11:32   #54
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Kan stoltsera med att jag är buksvåger med Roger Federer och att jag mött Robin Söderling väldigt många gånger. Dock aldrig vunnit
Min farsa har spelat mot Björn Borg massor av gånger, min farfar spelade tennis tills han var 95+.
Var Roger välutrustad?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-04-16, 17:58   #55
Dåren
Tuff Knutte
 
Dårens avatar
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 449
Citat:
Ursprungligen postat av Dåren Visa inlägg
Casper Ruud är bubblaren når ända till semifinal om han håller mot Fognini i eftermiddag.
Det gjorde han! Och Nadal ser ut att få på pälsen av Rublev.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vassleproteinpulver består av sågspån och anabola steroider. Källa: mina föräldrar.
Doctors are always changins their minds. One week bacon grease is bad for you, the next week we're not getting enough of it!

My path from obesity begins right here!
Dåren är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)