Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-05-28, 10:05   #49306
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
De har "snack" om det och Dana har väl typ sagt att det är "klart" men enligt gsp så är det inte alls klart.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-28, 14:05   #49307
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Jag såg nån video där nån nämnde att GSP skulle möta Nate Diaz nu i sommar. Försökte hitta nåt på ufc.com men hittade inget om detta. Är det bara BS eller vad?
Bara snack än så länge, ingenting är klart. På JRE sade GSP att han var på semester och inte hade någon som helst aning om vad som händer härnäst.

Märklig idé i alla fall. Baserat på hur GSP såg ut mot Bisping så kommer han enkelt neutralisera Nate precis som han gjorde med Nick. Vem vill se den tråkiga matchen igen?

Vill se GSP mot Woodley, men jag tror inte den förstnämnda vill ha den matchen. För bra TDD och för mycket kraft i slagen.

Senast redigerad av xan den 2018-05-28 klockan 14:06.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-05-28, 21:44   #49308
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag vill se vilken match som helst med Nate eller Nick, men håller med om att GSP väl troligen är favorit mot bägge två.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 14:52   #49309
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Darren Tills brutala vätsketömning:

https://www.nettavisen.no/sport/kamp...423495329.html

Han förlorade t om synen vid ett tillfälle för att han var så uttorkad. Dessa tränare är fan galna som låter deras atleter genomlida detta precis innan de ska in i en bur och slåss. Sedan förstår jag inte hur man kan prestera mentalt och fysiskt när man varit på gränsen till död dagen innan.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 19:30   #49310
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
BREAKING: The Yair Rodriguez/UFC situation has apparently done a 180. Rodriguez vs. Zabit Magomedsharipov is now verbally agreed to for UFC 228 in September.
19:51 - 1 juni 2018

xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 20:27   #49311
StrongAF
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 8
Bara jag eller har UFC blivit tråkigare nu?

Ids knappt kolla längre och det är samma fighters hela tiden. De bästa möts inte och så allt snack runt omkring med Dana och avstängningar bla bla..
StrongAF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 19:58   #49312
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av StrongAF Visa inlägg
Bara jag eller har UFC blivit tråkigare nu?

Ids knappt kolla längre och det är samma fighters hela tiden. De bästa möts inte och så allt snack runt omkring med Dana och avstängningar bla bla..
Samma fighters hela tiden? Det finns fler fighters än någonsin nu, därav allt klagande om urvattnade kort utan "stora namn".

Förutom Conor och många skador så möter väl de bästa fighters varandra hela tiden?

Själv tycker jag sporten bara blir bättre och bättre för varje år som går.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 20:07   #49313
StrongAF
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 8
Är inte så insatt. Började kolla 2008 någonting.. då var det mera freakshow. Tycker det är för styrt nu.

Kollar faktiskt hellre på Bellator.
StrongAF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 22:22   #49314
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 785
Citat:
Ursprungligen postat av StrongAF Visa inlägg
Är inte så insatt. Började kolla 2008 någonting.. då var det mera freakshow. Tycker det är för styrt nu.

Kollar faktiskt hellre på Bellator.
6 dagar före CM Punk gör sin efterlängtade comeback med sitt professionella record 0 vinster och 1 förlust
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 23:13   #49315
StrongAF
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 8
Citat:
Ursprungligen postat av baggard Visa inlägg
6 dagar före CM Punk gör sin efterlängtade comeback med sitt professionella record 0 vinster och 1 förlust
Ja? Det är ju bra. Ser gärna den framför någon BJJ snubbe som Maia mm.

Folk vill se freaks slåss i en bur. Och såna som kan showa likt Anderson i sin Prime. Det var så UFC växte från början. Allt snack om att göra det till en rumsren sport kommer aldrig hända. Lika bra att visa det folk faktiskt vill se och det gör Bellator.
StrongAF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 23:29   #49316
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StrongAF Visa inlägg
Ja? Det är ju bra. Ser gärna den framför någon BJJ snubbe som Maia mm.

Folk vill se freaks slåss i en bur. Och såna som kan showa likt Anderson i sin Prime. Det var så UFC växte från början. Allt snack om att göra det till en rumsren sport kommer aldrig hända. Lika bra att visa det folk faktiskt vill se och det gör Bellator.
Vaddå "freaks"?

CM Punk var ju chanslös i första matchen och lär väl vara lika chanslös i nästa match, ifall det inte är en total nybörjare han får möta. Tyckte du verkligen den matchen var underhållande?

Enda anledningen att "folk vill se" detta är för att han är "kändis" och de har hypat upp att "det vore coolt med en wrestler i MMA".
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-03, 23:32   #49317
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 785
Citat:
Ursprungligen postat av StrongAF Visa inlägg
Ja? Det är ju bra. Ser gärna den framför någon BJJ snubbe som Maia mm.

Folk vill se freaks slåss i en bur. Och såna som kan showa likt Anderson i sin Prime. Det var så UFC växte från början. Allt snack om att göra det till en rumsren sport kommer aldrig hända. Lika bra att visa det folk faktiskt vill se och det gör Bellator.

Haha. Jag kommer ihåg när Zuffa köpte upp Pride FC, då tyckte jag precis samma sak. Jag var arg för nu skulle jag inte få se riktiga freakshows längre. Jag var dock bara ca 16 år gammal vid den tiden och har inte alls samma syn längre..

Men jag respekterar din åsikt och tycker du borde kolla in Rizin.

Här har du Cyborgs träningspartner / ett kvinnligt steroidmonster mot någons farmor


Vet inte varför emvedden aldrig fungerar för mig, här har du -> https://youtu.be/MV8HYrPPlnk
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-04, 00:19   #49318
StrongAF
Banned User
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 8
Ja haha den var lite extrem men mer sånt hellre än alla dessa BJJ brassar och brottare. Och det fattar väl Dana också. Varför annars ta in någon som Kimbo? Vad hade han för record innan?

Ser man krasst på det tror jag UFC kommer dö ut med tiden om det forsätter så här. Eller iaf bli mindre populärt...
StrongAF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-06, 11:33   #49319
xan
Registered User
 
xans avatar
 
Reg.datum: Feb 2017
Inlägg: 894
Citat:
Ursprungligen postat av StrongAF Visa inlägg
Ja? Det är ju bra. Ser gärna den framför någon BJJ snubbe som Maia mm.

Folk vill se freaks slåss i en bur. Och såna som kan showa likt Anderson i sin Prime. Det var så UFC växte från början. Allt snack om att göra det till en rumsren sport kommer aldrig hända. Lika bra att visa det folk faktiskt vill se och det gör Bellator.
Bellator? Vad finns för "freaks" där?

Sedan finns det en viss skillnad mellan att göra en sport jättepopulär bland nischade datornördar som laddar ned galorna i stället för att betala och att göra det till en global mainstreamsport. Det senare kräver att sporten åtminstone framstår som rumsren.
xan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-06-06, 13:32   #49320
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 785
Citat:
Ursprungligen postat av xan Visa inlägg
Bellator? Vad finns för "freaks" där?

Sedan finns det en viss skillnad mellan att göra en sport jättepopulär bland nischade datornördar som laddar ned galorna i stället för att betala och att göra det till en global mainstreamsport. Det senare kräver att sporten åtminstone framstår som rumsren.
Jag "försvarar" inte snubben men lite åt freakshow hållet har Bellator varit stundtals med fighter så som Kimbo Slice vs DADA 2000 och Royce Gracie vs Ken Shamrock

Men överlag så är det en vanlig legitim MMA organisation
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)