Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-02-11, 21:36   #16546
HerrLuta
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 540
Jonas Colting - nästan alltid lite förbannad på Jonas Colting...
HerrLuta är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-11, 22:10   #16547
mela
#curl4lajf
 
melas avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 13 880
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLuta Visa inlägg
Jonas Colting - nästan alltid lite förbannad på Jonas Colting...
Klart! Han är ju lchf:are.

Tapatalk på språng
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Mela, jag gillar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-11, 22:15   #16548
Wzup2u
Scarpa the chef
 
Wzup2us avatar
 
Reg.datum: Aug 2012
Ort: Godismonstret
Inlägg: 3 129
http://www.svd.se/just-nu-personal-f...ion/om/sverige
__________________
Att slösa livet på såkallad optimat är slöshet när det finns en helhet.
Scarpa 4 president!
http://oi62.tinypic.com/1ovaee.jpg
Wzup2u är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-11, 22:18   #16549
*Flash*
Now You See Me
 
*Flash*s avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 885
Jag är förbannad på mig själv för jag borde gjort mer saker än vad jag har gjort.
Sedan är jag förbannad på min rumpa, kan den inte magiskt bara bli vältränad och snygg av typ 2 träningspass??
__________________
"She is not perfect. You are not perfect. The question is whether or not you are perfect for each other."
Robin Williams
foreverstrong86
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-11, 22:21   #16550
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 102
Alla kan inte ha en lika fin rumpa som mig.
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-11, 22:22   #16551
*Flash*
Now You See Me
 
*Flash*s avatar
 
Reg.datum: May 2003
Ort: Uppsala
Inlägg: 1 885
Jag visste inte ens att du hade en fin rumpa..
__________________
"She is not perfect. You are not perfect. The question is whether or not you are perfect for each other."
Robin Williams
foreverstrong86
*Flash* är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 01:38   #16552
Fredron
Det är oklart
 
Fredrons avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 981
Jag är inte förbannad men...

Hamnade på en 9gag "I eat so much but I never gain weight and therefore I can't gain muscles" och läste kommentarerna.

"If you are having trouble gaining weight don't eat junk food (I'm sure you know by now it doesnt work). Eat more protein. Chicken, Lean beef,"

"Eat a 4th meal before bed if possible, it stops muscle catabolism caused by your obviously insane metabolism. You'll start getting bigger muscles and you won't gain any more fat."

"you need to clean your body from bad food and only eat healthy food"

"You have a very fast metabolism. I have the same problem and the way to change this is to consume the same amount of calories but in less meals (4-5 meals max.) this way you trick your body into preservation mode, because it knows that this amount of food has to be enough for the next couple of hours. Also drink a glass of water (400ml+) before breakfast."


Iof inser jag nu att jag inte längre är irriterad utan småskrattar mest.
Fredron är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 06:43   #16553
mela
#curl4lajf
 
melas avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 13 880
Citat:
Ursprungligen postat av Fredron Visa inlägg
Jag är inte förbannad men...

Hamnade på en 9gag "I eat so much but I never gain weight and therefore I can't gain muscles" och läste kommentarerna.

"If you are having trouble gaining weight don't eat junk food (I'm sure you know by now it doesnt work). Eat more protein. Chicken, Lean beef,"

"Eat a 4th meal before bed if possible, it stops muscle catabolism caused by your obviously insane metabolism. You'll start getting bigger muscles and you won't gain any more fat."

"you need to clean your body from bad food and only eat healthy food"

"You have a very fast metabolism. I have the same problem and the way to change this is to consume the same amount of calories but in less meals (4-5 meals max.) this way you trick your body into preservation mode, because it knows that this amount of food has to be enough for the next couple of hours. Also drink a glass of water (400ml+) before breakfast."


Iof inser jag nu att jag inte längre är irriterad utan småskrattar mest.
Okunskapen bland folk är faktiskt skrämmande. Kolla bara alla "detox" och annat jox som folk litar blint på.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Mela, jag gillar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Jag älskar henne, så jag vinner
mela är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 09:10   #16554
Löpare
Registered User
 
Löpares avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 113
Citat:
Ursprungligen postat av Fredron Visa inlägg
Jag är inte förbannad men...

Hamnade på en 9gag "I eat so much but I never gain weight and therefore I can't gain muscles" och läste kommentarerna.

"If you are having trouble gaining weight don't eat junk food (I'm sure you know by now it doesnt work). Eat more protein. Chicken, Lean beef,"

"Eat a 4th meal before bed if possible, it stops muscle catabolism caused by your obviously insane metabolism. You'll start getting bigger muscles and you won't gain any more fat."

"you need to clean your body from bad food and only eat healthy food"

"You have a very fast metabolism. I have the same problem and the way to change this is to consume the same amount of calories but in less meals (4-5 meals max.) this way you trick your body into preservation mode, because it knows that this amount of food has to be enough for the next couple of hours. Also drink a glass of water (400ml+) before breakfast."


Iof inser jag nu att jag inte längre är irriterad utan småskrattar mest.
Haha såg den posten också och gick in i kommentarerna eftersom jag visste vilket svammelkaos som väntade
Löpare är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 09:31   #16555
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
http://www.expressen.se/nyheter/mamm...ga-lukas-laxa/
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 09:34   #16556
4623
Getar
 
4623s avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 354
cliffs?
4623 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 09:46   #16557
Löpare
Registered User
 
Löpares avatar
 
Reg.datum: Oct 2010
Inlägg: 113
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Håller med i sak om att det inte är nödvändigt, eller bra, att det ska göras på tid på så unga personer eller ens alls.

Man kan tycka att en naturlig reaktion på detta skulle vara att låta sig barn göra läxan på den tid som behövs och sedan prata med läraren om det.
Men bajsiga WT-mamman tyckte uppenbarligen att det var rimligare att filma sitt barn, lägga ut det på FB (hurra för uppmärksamhet!!), skriva ett slagkraftig och modigt inlägg och sedan synas i kvällspressen.
Löpare är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 10:04   #16558
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 708
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
OffT: Haha, hon gör typ 10 trådar i en grupp på Facebook om varje jävla problem hon har. Bland annat med ett bilköp hon har gjort osv. Istället för att prata med dom som faktiskt är ansvariga för dessa saker och lösa det på så sätt, så gnäller hon på sociala medier/i tidningar istället och hoppas på ryggdunkar.

Kan inte vara lätt och leva i hennes värld.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 10:18   #16559
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av Löpare Visa inlägg
Håller med i sak om att det inte är nödvändigt, eller bra, att det ska göras på tid på så unga personer eller ens alls.

Man kan tycka att en naturlig reaktion på detta skulle vara att låta sig barn göra läxan på den tid som behövs och sedan prata med läraren om det.
Men bajsiga WT-mamman tyckte uppenbarligen att det var rimligare att filma sitt barn, lägga ut det på FB (hurra för uppmärksamhet!!), skriva ett slagkraftig och modigt inlägg och sedan synas i kvällspressen.
Om ungen tycker det är svårt att göra det på tid vore en enkel lösning att ge honom fler uppgifter, som han kan lösa i lugn och ro för att sen få upp farten. Träning, liksom.

Eller så tar man på sig offerkoftan och gråter ut i media.

Tänk, på min tid föll det sig helt naturligt att barnen skulle lära sig räkna snabbt i huvudet. Det var ingen traumatiserande upplevelse.
Yes är inte uppkopplad  
Gammal 2016-02-12, 10:24   #16560
Yes
Banned User
 
Yess avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 382
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
OffT: Haha, hon gör typ 10 trådar i en grupp på Facebook om varje jävla problem hon har. Bland annat med ett bilköp hon har gjort osv. Istället för att prata med dom som faktiskt är ansvariga för dessa saker och lösa det på så sätt, så gnäller hon på sociala medier/i tidningar istället och hoppas på ryggdunkar.

Kan inte vara lätt och leva i hennes värld.
Stackars unge. Snacka om dålig start på livet med en sån morsa.
Yes är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)