Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-09-22, 19:50   #4321
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Alltså de två bästa brytarna i tråden måste ha kraftiga delusions.

Larry Wheels var starkare i vänstern än Larratt. Larratt hade inte en chans att pinna honom. Med högern så gick det snabbt men inte explosivt snabbt. Men Larratt har ju aldrig varit explosiv och dessutom minns jag inte om han började i en neutral posititon.


Larrattt fick kämpa ORDENTLIGT med BÅDA händerna i början av varje runda (detta baserar jag på hans ansiktsuttryck .- man ser att han tar i). Pinnade Wheels LArratts höger också?


Och så har vi två killar i tråden som skulle äga Larry Wheels som får en av världens absolut bästa armbrytare (även om Larratt är odopad just nu så är han inte lika beroende av juicen, men Rickard och Wigren, eftersom de är bättre än Wheels, kan pinna Devon Larratts vänster och få honom att behöva kämpa ordentligt med högern?


Ja i en riktig supermatch hade Larratt ägt Wheels även med vänstern där, men oavsett så är det en helt sjuk bedriv av Wheels.


Förresten, tror någon på att en kille som aldrig tränat armbrytning får Larratt att kämpa? Och pressar ,.... inte särskilt snyggt men lol. Har den killen aldrig brutit förut så har han sådana gener att det är omänskligt.
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 19:57   #4322
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Citat:
Ursprungligen postat av Adexios Visa inlägg
Alltså de två bästa brytarna i tråden måste ha kraftiga delusions.

Larry Wheels var starkare i vänstern än Larratt. Larratt hade inte en chans att pinna honom. Med högern så gick det snabbt men inte explosivt snabbt. Men Larratt har ju aldrig varit explosiv och dessutom minns jag inte om han började i en neutral posititon.


Larrattt fick kämpa ORDENTLIGT med BÅDA händerna i början av varje runda (detta baserar jag på hans ansiktsuttryck .- man ser att han tar i). Pinnade Wheels LArratts höger också?


Och så har vi två killar i tråden som skulle äga Larry Wheels som får en av världens absolut bästa armbrytare (även om Larratt är odopad just nu så är han inte lika beroende av juicen, men Rickard och Wigren, eftersom de är bättre än Wheels, kan pinna Devon Larratts vänster och få honom att behöva kämpa ordentligt med högern?


Ja i en riktig supermatch hade Larratt ägt Wheels även med vänstern där, men oavsett så är det en helt sjuk bedriv av Wheels.


Förresten, tror någon på att en kille som aldrig tränat armbrytning får Larratt att kämpa? Och pressar ,.... inte särskilt snyggt men lol. Har den killen aldrig brutit förut så har han sådana gener att det är omänskligt.
lol på odopad larrat
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 20:04   #4323
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av stridis Visa inlägg
Är ju bra med pronationsövning, ung som gammal.

Unga går ju på barer och fyllebryter medan de äldre är den starkare pappan som ungarna kan säga bryter ner de andra fysiskt förfallna farsorna.
Cupping är bättre 'än pronation, dock, om man måste välja.

För :

1. Du kan stoppa en pronering genom att cuppa men inte tvärtom.
2. En top roll (d v s det folk använder pronering till, för det mesta, om man inte gillar att gömma sig under bordet) är betydligt mer explosiv än en hook och explosiviteten är viktig. Tappar man farten och kör en defensive top roll så har man ordentligt övertag så länge man orkar hålla pronering, men det blir mycket svårare att pinna när man inte har full styrka.
3. Ett pronerat grepp är det inga större problem att cuppa sig ur. Man måste heta Brzenk för att kunna gå från att pronera sig ur en ordentlig hook.
4 Hooken kräver dock mer råstyrka än en top roll.

5!: att maxa eller köra 3or i ren pronering är ingen bra idé om man inte är härdad. Cuppen uitförs av samma muskler som utför underarmscurl det vill säga hela hanflata-sidan av underarmen.



6. Tänk på att gå runt och cuppa till vardags. Jag tränar bara höger och flekterar höger handled till 90 grader utan problem men med vänstern är jag inte i närheten.


7. En cup /hook kan ha allitfrån ett hammargrepp till ett supinerat grepp.

Jag har hört många proffs säga att man inte ska se sin handflata, det ät dåligt. Samtidigt finns det många östeuropeer som har handel skapligt supirnerad när de hookar.


Problemet med att träna styrka flr hook är att greppet är så smalt i underarmscurl. Och det finns ju ingen forskning på hur effektivt det smala greppet är.
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 20:10   #4324
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Agitator Visa inlägg
lol på odopad larrat
Jo han är off season och har sagt rakt ut i princip (utöver att han ärmycket mindre än under WAL-säsongen) att när WAL annonserar ett datum är han redoa tt "blossom into my full strength" och han menade solklart att han skulle kliva på juicen. Eller så har jag fått autism.


Hans fysik kan nog medelsvensson uppnå utan doping. Vad är så otroligt med att han, som är så rädd för att dö tidigt, itne dopar sig när det äkan vara 2 år tills hans nästa match?


Han blir liksom pinnad Rickard och Wigren dessutom, kom igen....
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 21:41   #4325
rattlesnake61
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 224
Citat:
Ursprungligen postat av unsuspected Visa inlägg
kan vi få en armbrytningstråd istället för att spamma den här som handlar om lyftning?
+1
rattlesnake61 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 22:04   #4326
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av Adexios Visa inlägg
Alltså de två bästa brytarna i tråden måste ha kraftiga delusions.

Larry Wheels var starkare i vänstern än Larratt. Larratt hade inte en chans att pinna honom. Med högern så gick det snabbt men inte explosivt snabbt. Men Larratt har ju aldrig varit explosiv och dessutom minns jag inte om han började i en neutral posititon.


Larrattt fick kämpa ORDENTLIGT med BÅDA händerna i början av varje runda (detta baserar jag på hans ansiktsuttryck .- man ser att han tar i). Pinnade Wheels LArratts höger också?


Och så har vi två killar i tråden som skulle äga Larry Wheels som får en av världens absolut bästa armbrytare (även om Larratt är odopad just nu så är han inte lika beroende av juicen, men Rickard och Wigren, eftersom de är bättre än Wheels, kan pinna Devon Larratts vänster och få honom att behöva kämpa ordentligt med högern?


Ja i en riktig supermatch hade Larratt ägt Wheels även med vänstern där, men oavsett så är det en helt sjuk bedriv av Wheels.


Förresten, tror någon på att en kille som aldrig tränat armbrytning får Larratt att kämpa? Och pressar ,.... inte särskilt snyggt men lol. Har den killen aldrig brutit förut så har han sådana gener att det är omänskligt.
Förstår att du är ett troll men jag bryr mig inte om Wheels förrän han faktiskt vinner riktiga tävlingar. Just nu är han bara en entusiast vars styrka på bordet är helt outforskat i tävlingssammanhang. Att bryta mot en Larratt som före matchen förmodligen har brutit arm 4 timmar varje dag i 1-2 veckors tid och som använder antiteknik och lägger sig lite för att uppmuntra betyder noll. Jag kan såklart också pinna Larratt i liknande situationer. Det finns MASSOR av klipp där Devon får stryk av folk som är chanslösa i tävlingssammanhang. Jag har aldrig brutit mot Larratt själv men har pinnat flera personer som har pinnat Devon. Jag har också pinnat folk som har pinnat folk som vunnit mot John Brzenk i tävlingsammanhang, det har också Rikard gjort. Med eran ansträngda logik är vi två alltså de bästa armbrytarna genom tiderna.

Det enda som betyder något är resultat i tävlingsammanhang. När det är fresh vs fresh och där man inte är snäll mot motståndaren och ger bort position för att den andra ska ha en chans och man själv ska få bättre träning.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 22:04   #4327
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Citat:
Ursprungligen postat av david_wigren Visa inlägg
är det inte bättre om ni lyftare skaffar en egen tråd?
+1
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 22:14   #4328
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Apropå mig vs Larratt.

Grenarna är

Hästskoböjning
Long bar braced bending
Mid bar braced bending
Short bar braced bending
Double overhand bending
Double underhand bending
Reverse bending

Den hypotetiska tävlingen sker om exakt ett år så båda får god tid på sig att specialträna för varje gren. Vinnaren får 10 miljoner dollar. Förloraren får dödsstraff.

Vem vinner?
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 05:36   #4329
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 06:04   #4330
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Förstår att du är ett troll men jag bryr mig inte om Wheels förrän han faktiskt vinner riktiga tävlingar. Just nu är han bara en entusiast vars styrka på bordet är helt outforskat i tävlingssammanhang. Att bryta mot en Larratt som före matchen förmodligen har brutit arm 4 timmar varje dag i 1-2 veckors tid och som använder antiteknik och lägger sig lite för att uppmuntra betyder noll. Jag kan såklart också pinna Larratt i liknande situationer. Det finns MASSOR av klipp där Devon får stryk av folk som är chanslösa i tävlingssammanhang. Jag har aldrig brutit mot Larratt själv men har pinnat flera personer som har pinnat Devon. Jag har också pinnat folk som har pinnat folk som vunnit mot John Brzenk i tävlingsammanhang, det har också Rikard gjort. Med eran ansträngda logik är vi två alltså de bästa armbrytarna genom tiderna.

Det enda som betyder något är resultat i tävlingsammanhang. När det är fresh vs fresh och där man inte är snäll mot motståndaren och ger bort position för att den andra ska ha en chans och man själv ska få bättre träning.
Trollar jag för att jag itne är säker på att du, som förlorar mot en tunn liten (men garanterat väldigt stark för sin kroppsvikt, men inte i jämförelse med Larratt/Wheels) kille, skulle äga en av världens starkaste män som Devon tror kan besegra "Schoolboy" (Vad tror du om den supermatchen förresten? Jag tror att Wheels har en chans om han inte låter Schoolboy posta så mycket utan (om Schoolboy tänker stå och bleeda Wheels bara, jag tror att han kan vara så säker), eller och undviker att flashpinnas genom att - lätt att säga men i cup-rörelsen så måste wheels vara mycket starkare än Schoolboy.

Men det är ju omöjligt att stoppa någon som kan toprolla för bra. Men ser han till att flektera snabbt och sedan supinera också, om han hinner göra det snabbt, så kan han nog ge schoolboy problem. Jag hade gjort så om jag var Wheels, och attackerat schoolboys biceps och använda mina starkare lats och se till att han har sämre vinklar utöver svagare biceps.

Då kan Wheels vinna någon rond tror jag. I och för sig så pinnade han Larratt. Det gjorde aldrig schoolboy. Jag vet inte hur slut Devon var innan respektive men han reser ju runt för att bryta så jag antar att han var ungefär lika beredd inför båda.

Måste kolla igen och se om Wheels tog Larratts höger också.


Ja, Larratt har förlorat när han brutit mot 30 personer i flera timmar i flera dagar.

Men nu var han fräsch för dagen i alla fall, och var märkbart överraskad /chockad över hur stark Wheels var.



Har du vunnit mot folk som varit utvilade för dagen och pinnat en lika utvilad Brzenk som försökt hålla de du pinnat i en defensive hook eller ja, hans konstiga bryta-armen-position, nästan, som när han stoppade Ivakins toproll och höll honom och pressade med armen nästan pinnad, hela vägen tills Ivakin var pinnad.



Förresten, Taras Ivakins enda chans mot dig är att flash-pinna dig va? För han misslyckades ju med det du kan. Och han fick en perfekt start.

Rikard tror jag är chanslös då han mot en prime-Ivakin skulle slippa så att du får sätta på straps och nu måste ju Rikard kunna vina mot Brzenk ännu lättare än du (Brzenk har ju inga direkta svagheter och inga styrkor utan behärskar allt utom king's move) , eftersom Rikards trumfkort verkar vara en bra start och en skolbokstoproll. Men jag tror att Ivakin ändå är lite för explosiv.


Fast Brzenk är såklart ingen match för Rikards top roll.


PS. Nu trollar jag faktiskt lite. Men ärligt, om jag berättade att jag hade knockat och låst ut Bigfoot som ju spöade Fedor (alltså jag > Fedor) och Jag fick Bob Sapp att börja snörra runt och blunda med hammarslag så att jag kunde slå med händerna och inte handskarna, och detta var när han hade slagit Nogueira blodig. Han var kanske lite trött men vafan.

Duktiga korpenlag kommer inte vinna mot lag som vunnit över Real Madrid. Eller jo iofs Bayern Munschens målvakt kommer springa över och ställa sig som forward. Brommapojkarna tar nog Bayern München om de bara fått en natts vila.



Sorry, men förstår du varför det är svårt att tro er? Rikard är väldigt liten, säkert 20 kg mindr eän Brzenk. Du är sämre än Rikard som är vrålstark för sin kroppsvikt i allt annat så jag antar att samma gäller i armbrytning.

Förresten, Brzenk har väl varit nära att vinna mot Chaffee? Och Chaffee > Genadi och Genadi > Levan. Med störstsa sannolikhet flashpinnar Rikard Levan men du får nog kämpa lite, men är han bara lite trött så kanske du får 3-3 till sklilnad från sopan Laletin. Du ser ju trots allt starkare ut än Laletin, så varför inte?


Nu ger jag mig. Jag ber om ursäkt men vill attt du ska förstå hur det låter att du vunnit mot folk som vunnit mot världens GOAT.Och sparring är inte tävling men säg inte att det är irrelevant. Pinnar man Larratt vid sparring så är man sjukt jävla stark. Eller nu har ju Larratt helt slutat träna vänstern (han kör inte ens curls och axlar för att inte bli en omvänd Zhohk med flit utan bryr sig verkligen inte, rätt stabilt beteende).


Jag undrar varför Sverige haft åtminstone två svenskor som varit väst i världen, men ingen man som arit i närheten (av plats 1)?

Jag tänker att det kanske beror på den frekventa dopingtestningen? Den omöjliggör ju att Sveriges starkaste män ALDRIG kan komma upp till rysk armbrytar.-styrkenivå.....


Löjligt av Igor att låta Cyplenkov//Levan/Lupkes tävla, men bannar Voeyvoda på livstid för att han dopade sig för bobsledding. Tror han att någon inbillar sig att det är rena grabbar som gör upp om vinsten?


Och har du någonsin pinnat en king's moveare? Som kan king's movea, dvs inte någon som gör som Chaffee och lägger armen platt med handflatan uppåt..... för mig är defensive top roll något annat - Kingäs Move är att gömma sig under bordet och använda ben/led-lås.

Jag har aldrig gjort det och det är inte Michael Todd jag mött. Det känns ju lönlöst att försöka något när armbågen pekar i samma riktning som "rakt fram för mig" och hela armen ´är pronerad".

Michael Todd blir eventuellt nummer ett i världen tack vare styggelsen. Han sa ju att han ville möta Levan men sedan hans ett Levan göra shoulder rolls imed perfekt teknik så kanske han tappat hoppet.


Sista spammet nu: Om Cyplenkov lyckas överleva tills han peakar igen, fast råsstarkare den hör gången, tror du at han har en chans mot Levan?

Levan verkar så oövervinnerlig men han har blivit top 1 genom att de två bästa dött respektive nästan dött. Och med hans underarm och hand fattar man att det inte är svårt att top-rolla folk som inte är muterade av HGH-missbruk. Nu har Denis lite mindre hand (grövre fingrar men det är ju irrelevant, antar jag) men i princip lika grov och Jag tror Levan kommer få stora problem mot Cyplenkov's hook.

Men tyvärr så blir det kanske svårt om Levan vrider vänster axel och har den 5 cm från miitten.



Mazurenko är ett svin som försöker hetsa Cyplenkov till att möta världens starkaste armbrytare när han fortfarande är en bra bit från sin peak. Han vill bara kunna promota Levan som sin nya best som är oslagbar, men va fan... Han har redan en super match mot Chaffee som jag trodde skulle vara smart nog att lägga på sig muskler/styrka. Levan kanske väger 50 kg mer,.

Samma nivå av ren rå side pressure som Chaffee har har Levan aldrig stött på , så det blir en överraskning kanske. Tror du Chaffee har någon chans?

Jag tror säkert att Levan skulle misslyckas med att pronera Chaffees slägga men Chaffees gymträning är så jävla skum.Cheat-curlar rising med enbart vristen och har den dessutom vikt bakåt. Och hans underarmscurlar så lyftar han inte ens upp vikten utan rör händerna upp och ned. med en underarmscurlande rörelse.

FJag kan inte fatta att han inte ser att alla andra tränar på liknande sätt som hetl skiljer sig från hans, och tänker till.

Men vikterna han rår i till exempel sin cp-pronering (att pronera en slägga som ingen annan människa klarar av, är rätt imponerande). Var ett tag sedan jag såg den men förvånar mig inte en sekund om handleden är 20 % död som den är ibland när han gör sina top rolls med handleden bakåtböjd.


Han är riktigt cp-stark och det kanske är en fördel.

Chaffees cp-tekniker i kombo med hans side pressure kanske knäcker Levan psykiskt. Han har ju inte fått något motstånd sedan han blev pro.


Haha det skullev ara unerbart om Chaffee vinner och så dyker Levan ned under bordet och sätter en king's move. Då får vi se ett Michael Todd-roidrage från Chaffee tror jag.

Berätta gärna hur du bryter mot king's movers. Jag antar att det gäller att se tlil att deras handflata är riktad rakt uppå, och hoppas på att pesonen blir tillräckligt rädd för sin armbågsled och ställer sig upp?

Eller vad dum jag är, pressen såklart. Tyvärr är jag själv för ohärdad för att våga göra en press med dö vrist och armen i konstig vinkel. Som Vig Daddy. Dvs struntar i både cup och pronering och supinering och shoulder commitmenrt,

Sjukt att han med sin allvarliga fetma kan stå i 25 minuter och jucka med triceps.
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 06:55   #4331
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Apropå mig vs Larratt.

Grenarna är

Hästskoböjning
Long bar braced bending
Mid bar braced bending
Short bar braced bending
Double overhand bending
Double underhand bending
Reverse bending

Den hypotetiska tävlingen sker om exakt ett år så båda får god tid på sig att specialträna för varje gren. Vinnaren får 10 miljoner dollar. Förloraren får dödsstraff.

Vem vinner?

Jaha, fick för mig att du kunde pinna honom vid ett bord.

Jag vet attt Laletin böjer spikar (undra om det är därför han ör helt muskelbefriad och är denn enda som hållt prime-levan stilla i 5 sekunder?) så det kanske blir en jämnare tävling.

Har ingen aning om vad för bars du ska böja och hur du böjer något reversed, men Larratt skulle helt klart dömas till döden för att han inte kan böja en hästsko med händerna.


Larratt tränar ju ingen styrka alls förutom rise cup och statisk roll i en pulley, så tror rätt många på kolozzeum skulle ge honom dödsstraff i många styrketävlingar.



Att fingrar spelar roll när man bryter är för övrigt en styggelse. Det är inte OK att personen med långa fingrar får enorm handfördel,

Hur kan Laletin vara så monstruöst stark? Ja att han höll Levan i 5t sekunder räknar jag som monstruöst stark. Det tror jag nog alla gör om de får testa.

Jag fattar att han tränat länge men han ser ju smalfet u och tunn ut.

Han har ju onekligen en fördel över Levan som förklarar en del ha är längre och tror hans underarm är längre).


Förresten, Larratt dominerade ju Pushkar totalt (Pushkar är dock extremt beroende av rätt omständigheter. Han har flashat Cyplenkov på 0,5 sekunder men har också varit totalt chanslös mot Zhokh. Nu är Zhokh en mutant men Cyplenkov bröt ned honom so om han vore ett barn, med i princip bara inåtroterin, så hans hand kan tydligen inte kompensera för precis vad som helst. Larratt tog honom ju också.

Hur skulle det gå mot Pushkar för Rikard? Handlar det om huruvida Pushkar trycker seriöst för tillfället och har en bra dag?



Synd att inte filmen när Pushkar och Larratt sparras på ett vanligt träbord finns uppe. För jag kan inte begripa hur någon som har kapacitet att knäcka Cyplenkovs vriist (utöver alla andras,

Han är liksom den ende människan i världen som tagit Cyplenkovs vänstra hand och arm, men Larratt behandlade honom som en leksak efter rond 1.

Handlar det om att Pushkar inte blivit riktigt jävla bra än, vid den tidpunkten mot Larratt, som gjorde honom totalt chanslös? Han blir i och för sig alltid chanslös om han inte flashar personen. Fasrt att flasha Cyplenkovs vänster, Chaffees höger, och Brzenks, och alla östeuropéers ... då är man bra stark.

Men hans "table IQ" måste vara längre än min. Att stå och ta kämpa mot Larratt när hans arm är helt slut och han vet att Larratt tröttar ut honom...... Smart.


Sättet som Larratt betedde sig på vid den matchen var riktigt svinigt, apropå ingenting. Enligt rykten så hade Pushkar skrattat åt Larratts armar men Larratt kanske bara villel jävlas. Var det bara för att förnedra så hade jag inte glömt det, men de står ju och skrattar när de sparras vid det där träbordet som någon filmat med en nokia 3310, så han tyckte tydligen det var helt OK beteende.

Pushkar såg ju altlid att vara beredd att mörda motståndaren om han fick för sig det. Hade varit kul om Todd hade roid rageat mot honom istället för Travis Bagent. Intressant personlighet. De flesta brukar ju ge ett leende efter matchen vilket såklart Pushkar också gjort men vad trycker man för att få sådana här aggressioner? Skriker rakt ut och har verkligen mord i blicken.

Kolla humöret på killen: https://youtu.be/LMU1ZPZEaOk?t=296



Förresten, det skulle vara intressant att veta, Wigren. Om Pushkar lyckades flasha dig och vrålade och glodde på dig med dödens blick, hade du inte varit rätt snabb med att lämna bordet då?


Jag trodde inte proffs höll på och gungade borden som vissa gör. Men Pushkar var så rasande av ingen anledning att han flashade någon med sådant raseri att bordet höll på att välta och sedan passade ha på att försöker slå sönder bordet.



Nåväl, imponerande armbrytare.Riktigt trkigt för armbrytningen som sport att han dog.
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 06:59   #4332
Adexios
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2020
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Det enda som betyder något är resultat i tävlingsammanhang. När det är fresh vs fresh och där man inte är snäll mot motståndaren och ger bort position för att den andra ska ha en chans och man själv ska få bättre träning.
Behöver bara veta: räkänas "icke-officiella", d v s när inte någon stor organisation ligger bakom. Typ: räknas bottom 8-matcherna sedan?
Adexios är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 07:53   #4333
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Benedict Magnusson la upp ett 10 år gammalt klipp, där han marklyfter 400kgx5 och det ser lätt ut, utan dräkt. Ganska imponerande nu när flertal personer försökt slå WR i 400kg för reps. 6 reps är rekordet just.
Givet inte exakt samma förutsättningar osv men ändå häftigt.

https://www.youtube.com/watch?v=dSxZ...7sStrongestFan
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 08:57   #4334
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 488
Nu blev det så mycket prat om armbrytning att till och med jag fick nog av det. Adexios, bryter du arm själv eller är du bara ett fan? Det verkar som du har rätt så bra youtube-koll på armbrytning men ganska dålig koll på riktig armbrytning.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 10:34   #4335
rattlesnake61
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 224
Citat:
Ursprungligen postat av R0B Visa inlägg
Benedict Magnusson la upp ett 10 år gammalt klipp, där han marklyfter 400kgx5 och det ser lätt ut, utan dräkt. Ganska imponerande nu när flertal personer försökt slå WR i 400kg för reps. 6 reps är rekordet just.
Givet inte exakt samma förutsättningar osv men ändå häftigt.

https://www.youtube.com/watch?v=dSxZ...7sStrongestFan
Visserligen touch and go men det såg väldigt lätt ut. Hans 460kg utan remmar och dräkt är svårslaget. Eddie har vad jag vet inte ens dragit 400kg utan remmar så Benedikt var klart mycket bättre i riktiga marklyft vilket är lätt att glömma bort.

Senast redigerad av rattlesnake61 den 2020-09-23 klockan 10:37.
rattlesnake61 är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)