Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-11-17, 17:23   #736
Brooklyn
Registered User
 
Brooklyns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Sverige
Inlägg: 5 022
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpitup
Jag lirar Need For Speed carbon på xbox(den gamla lådan)

Vad tycker ni andra om det spelet?
sucks...
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
LCHF är för tjockisar som inte vill träna.
Brooklyn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-17, 17:23   #737
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
YES!!! Jag avbokade GOW från cdon när jag såg att Elgiganten skulle sälja det för 399. Så nu kom jag alldeles precis hem efter två och en halv timme i bilkö bara för att åka fyra mil fram och tillbaka. Men det var det helt klart värt Fyfan, ska börja spela nu. YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-17, 21:37   #738
AngelLove
Registered User
 
AngelLoves avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Skåne
Inlägg: 1 560
Citat:
Ursprungligen postat av Empe
YES!!! Jag avbokade GOW från cdon när jag såg att Elgiganten skulle sälja det för 399. Så nu kom jag alldeles precis hem efter två och en halv timme i bilkö bara för att åka fyra mil fram och tillbaka. Men det var det helt klart värt Fyfan, ska börja spela nu. YEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Heheh då var vi två... Min pappa fick åka malmö runt för att handla mitt...
__________________
[Censur]

Xbox Live Gamer Tag: GwDorai
AngelLove är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 00:47   #739
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Seriöst... har inte alls kört långt på sp, början på act 3.

Har spelat live nu i typ 6h på raken ihop med 7 andra polare, det är så så så så så jävla enormt fucking jävla kul, larvigt bra

Alla bara sitter och snackar om detaljerna på banorna och hur snyggt det är haha, galet bra Epic... galet...
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 16:36   #740
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Tur man har en snäll sambo som servar en med mat, har inte tid att äta

Empe, va tycks då hehe
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 17:29   #741
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Tur man har en snäll sambo som servar en med mat, har inte tid att äta

Empe, va tycks då hehe
Jag är helt förstummad. Det är otroligt jävla überbra. Har spelat nästan hela tiden sen jag kom hem igår med undantag för en pokerkväll igår och träning idag. Är på Act 2 nu. Berserkern var ju livsfarlig, ingen match för mig efter några försök.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 20:27   #742
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!! Mitt Gow började lagga när jag hade kommit över floden och skulle till checkpoint 2 i act 2. Så nu kollar jag på tv istället
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-18, 20:43   #743
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Citat:
Ursprungligen postat av Empe
AAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!! Mitt Gow började lagga när jag hade kommit över floden och skulle till checkpoint 2 i act 2. Så nu kollar jag på tv istället
Vafan, fel på boxen eller?

Sugen på att vara med på lite multi sen ikväll, säg till så skickar ja en inbjudan.
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 16:08   #744
koetti
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5
tjena tjena

skaffade 360 förra veckan har följande spel:

1. Gears of War
2. Splinter Cell Double Agent
3. Project Gotham Racing
4. Ghost Recon Advanced Warfighter

Är framförallt GoW och SP.DA som jag lirar på live. Om någon vill ta å lira lite SP.DA i eftermiddag/kväll så skicka PM för username!
koetti är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 16:12   #745
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Vafan, fel på boxen eller?

Sugen på att vara med på lite multi sen ikväll, säg till så skickar ja en inbjudan.
Nej, jag har den liggandes och jag hade spelat typ hela dagen så jag tror den var varm bara. Jag stängde av och lät den vila ett litet tag sen fungerade det felfritt igen. Det blev filmkväll igår men ikväll skulle vi kunna lira lite
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-19, 18:55   #746
Empe
Registered User
 
Empes avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Västerås
Inlägg: 474
Can't stop the COLE-TRAIN baby!!!!!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Empe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 09:15   #747
AngelLove
Registered User
 
AngelLoves avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Skåne
Inlägg: 1 560
Måste säga (och jag trodde inte jag skulle säga det): Gears of War är SJUKT bra och det är bara förbenat nice att polaren i UK lyckades övertala en att köpa det. Har spelat det från och till sen i fredags och klarade alla act's på Casual igårkväll. Kör om det igen nu på Hardcore och är snart klar med Act 1 (har Berserkern kvar och HAN lär INTE bli rolig på Hardcore med tanke på hur sjukt mkt mer de andra tål....)

Trodde heller aldrig jag skulle få ett så sjukt beroende på att skjuta andra som detta spel har inneburit. JAg har för fasen t o m DRÖMT om spelet hahaha... Grafiken imponerar, känslan i spelet imponerar, kontrollen och storyn är oxå riktigt riktigt bra.. Förstår verkligen varför alla reviews har gett så höga betyg som de gjort !!

Ikväll är det Berserker-dags, kan inte dagen gå liiiiiite fortare ?
__________________
[Censur]

Xbox Live Gamer Tag: GwDorai
AngelLove är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 09:52   #748
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Har ni kört co op än? Det gör ju spelet typ dubbelt så kul. Jag har inte klarat spelet än, är på sista kapitlet. Kollade nu och det är tom sista bossen jag är på, han är inte lätt på hardcore alltså... Men jag trodde man skulle få slåss mot en sån där riktigt stor med kanon på ryggen också???
Är glad att jag inte gått ner på casual, vill att spelet ska hålla ett tag och nu har jag ju haft spelet i snart en vecka, väntar med att klara det tills polaren kan spela co op igen på onsdag.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 10:50   #749
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Jag har fullt upp med spelet, alla vill spela coop och live och jag har inte ens klarat sp =)

Men nu är jag framme vid sista bossen på casual, pararellt med detta så kör jag om hela spelet från början med en polare på hardcore.

Sen återstår bara Insane, lär ju bli coop där med om man ska överleva sas =)

Har tom börjat köra en del rankade matcher faktiskt, är rätt grym på lajven men många amerikanare är inte att leka med alltså

Spelet är GOAT såklart, utan tvekan.

Just det, har kört act 1 4ggr redan, en gång själv i sp och 3ggr coop med olika kompisar live, och banan är fortfarande lika kul.

Förvånas varje gång hur smarta fienderna är.
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-11-20, 11:15   #750
Lasse Kongo
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
 
Lasse Kongos avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Inlägg: 5 324
Oj oj oj...

Då har man klarat det bästa spelet någonsin, jag kom på en riktigt bra strategi mot General RAAM, kan dela med mig om ni behöver hjälp =)

Det gick en rysning i hela kroppen under slutsekvensen, vill inte spoila men ni märker nog vad jag syftar på.

Ser fram emot del 2 vill jag lova

Kontrollen sitter så uber nu med, hoppar mellan skydden som aldrig förr, hoppas ni som har spelet är med och lirar lite lajv någon dag med mig, så ska ja såga sönder er som aldrig förr
__________________
Lasse Kongo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)