Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2012-10-26, 15:52   #6466
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Jag tror det, den där navigationsappen som följer med android out of the box? Å ändra någon vy kan jag inte, alltså kör jag söderut så ser jag pilen ner mot mig osv..

Näh det får bli en vanlig gps där man kan ha 3d-VY och alltid sitter "bakom" pilen istället.
Jag har två Garmin (billigare varianter) och dom kör mig alltid till helt fel ställe och dessutom kan jag tydligen inte uppdatera någon av dom.
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:05   #6467
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Jag tror det, den där navigationsappen som följer med android out of the box? Å ändra någon vy kan jag inte, alltså kör jag söderut så ser jag pilen ner mot mig osv..

Näh det får bli en vanlig gps där man kan ha 3d-VY och alltid sitter "bakom" pilen istället.
Såhär ska det se ut, annars har du bara maps och vägbeskrivning.



sent from phone
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:07   #6468
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Såhär ser det ut i maps, då ändrar du vy på cirkeln uppe i högra hörnet, men navigation är bättre



sent from phone
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:25   #6469
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Tycker sakhir orange passar M5 rätt så bra.



awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 16:49   #6470
Puryeah
Registered User
 
Puryeahs avatar
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 279
Kontaktade en sån "köper alla bilar" nisse precis.. Säger att mitt allra sista pris är 10k (värd ca 15 egentligen) så säger han 8. Han skulle dock ringa tillbaka snart igen så får vi se. Nu är jag dock förberedd och ska snacka genom mina beats lurar istället så kanske man hör något vad människan säger iaf (invandrare, samt 7 miljarder småbarn i bakgrunden)
Puryeah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 17:42   #6471
mattepatte
Registered User
 
mattepattes avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 242
Varför inte blocket istället?
mattepatte är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 17:55   #6472
Puryeah
Registered User
 
Puryeahs avatar
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av mattepatte Visa inlägg
Varför inte blocket istället?


Har annons på blocket men går otroligt segt och vill bli av med den nu känner jag.

Skulle ju sälja den igår till en gubbe som verkade väldigt käck att ha att göra med men hans fru ringde strax innan jag skulle åka och sa att han var tvungen att åka till Stockholm akut

Hade även ett byte på G men sa ju till han att jag skulle sälja den istället så det sket sig väl även det.
Puryeah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 19:07   #6473
MathiasF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 73
Citat:
Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
Kontaktade en sån "köper alla bilar" nisse precis.. Säger att mitt allra sista pris är 10k (värd ca 15 egentligen) så säger han 8. Han skulle dock ringa tillbaka snart igen så får vi se. Nu är jag dock förberedd och ska snacka genom mina beats lurar istället så kanske man hör något vad människan säger iaf (invandrare, samt 7 miljarder småbarn i bakgrunden)
Den jag ringde (och startade en tråd om för ett par veckor sen), han hörde inte ens av sig en andra gång.
MathiasF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 19:39   #6474
Puryeah
Registered User
 
Puryeahs avatar
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF Visa inlägg
Den jag ringde (och startade en tråd om för ett par veckor sen), han hörde inte ens av sig en andra gång.

Gjorde inte han jag ringde heller Väntade en timma och sen ringde jag själv, han tjötade om samma sak, 8000:-. Trots att jag gång på gång sa 10 000 eller så skiter jag i det. Han säger då att han ska fundera och sen ringa om 20 min. Väntar en timma och sen ringer jag IGEN, detta samtal slutar med att han säger att han ska ringa någon eller nåt (otroligt svårt att höra vad killen säger).


Väntar ett jävla tag och ringde nu precis igen, då har han tydligen kollat upp hur det ligger till och kan inte betala mer än 8... Lätta att ha och göra med my ass.
Puryeah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 19:55   #6475
MathiasF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 73
Citat:
Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
Gjorde inte han jag ringde heller Väntade en timma och sen ringde jag själv, han tjötade om samma sak, 8000:-. Trots att jag gång på gång sa 10 000 eller så skiter jag i det. Han säger då att han ska fundera och sen ringa om 20 min. Väntar en timma och sen ringer jag IGEN, detta samtal slutar med att han säger att han ska ringa någon eller nåt (otroligt svårt att höra vad killen säger).


Väntar ett jävla tag och ringde nu precis igen, då har han tydligen kollat upp hur det ligger till och kan inte betala mer än 8... Lätta att ha och göra med my ass.
Nä, de är nog bara ute efter snabba pengar, köpa svinbilligt, sälja halvbilligt så den blir såld snabbt.

Hade dom varit lite seriösa så hade dom kunnat tjäna mer pengar men jag tror inte de är seriösa.
MathiasF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 19:59   #6476
Puryeah
Registered User
 
Puryeahs avatar
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 279
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasF Visa inlägg
Nä, de är nog bara ute efter snabba pengar, köpa svinbilligt, sälja halvbilligt så den blir såld snabbt.

Hade dom varit lite seriösa så hade dom kunnat tjäna mer pengar men jag tror inte de är seriösa.


Precis, hade de haft en nypa tålamod samt (i mitt fall) bättre sociala kunskaper hade vinsten förmodligen blivit större.

Jag tror egentligen att de föredrar bilar som är obesiktigade, mindre defekta och liknande då de enklare kan ge ett rejält skambud då och ägaren bara vill bli av med skiten.
Puryeah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-26, 20:03   #6477
MathiasF
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 73
Citat:
Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
Precis, hade de haft en nypa tålamod samt (i mitt fall) bättre sociala kunskaper hade vinsten förmodligen blivit större.

Jag tror egentligen att de föredrar bilar som är obesiktigade, mindre defekta och liknande då de enklare kan ge ett rejält skambud då och ägaren bara vill bli av med skiten.
De har ju besiktningsmän som får en slant på sidan.


De köper en obesiktigad bil för skitpengar och säljer den besiktigad för okej pengar.
MathiasF är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 09:04   #6478
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Citat:
Ursprungligen postat av bladhet Visa inlägg
Köp nbb och bli supernöjd men du får behålla dom i max några dagar, framförallt om det är xenon. Köp sim och bli nöjd och ingen jäkel tittar på dom
Svetsar fast dom
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 09:06   #6479
Arf Pingvin
Hårdrockare
 
Arf Pingvins avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Luleå
Inlägg: 3 014
Då sliter de lös fronten på bilen och gör riktig skada förutom att du blir av med ljusen.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av thezet
Chins utförs med supinerat grepp, pullups med pronerat. Av någon oförklarlig anledning har svenskar svårt att greppa det.
Arf Pingvin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-10-27, 11:55   #6480
awesomooo
Groggluder
 
awesomooos avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 499
Bara på med vinterdäcken nu snart då. Fy satan så kallt det är ute
awesomooo är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)