Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-10-15, 12:06   #841
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Det är smått underhållande att se när ni blir trollade.
Inget troll här. Halva tråden är du så himla bitter och jag kan verkligen inte förstå varför.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-15, 12:12   #842
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Ja eller ja, jag var väl mig själv typ, blev rätt extrovert i hennes närvaro faktiskt, det flöt på bra. Jag var så nervös när vi skulle ligga att istället för att komma för snabbt så tog det år och dar för mig att komma vilket gjorde att jag kunde köra på hur länge som helst som typ en porrstjärna .. hahah!
Du blev inte lite öm/skinflådd om du är ovan och körde på så länge? Eller är du omskuren?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-15, 12:14   #843
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Nää det blev jag inte faktiskt, inte heller omskuren :P
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-15, 15:48   #844
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Uppdatering:

Det gick kanon, vi gick ut och käkade, gick på krogen, körde lazer-doom, såg serier, åt mer mat, hade sex. Fick henne att komma flera ggr även fast jag är ringrostig som en åsna.

Hon tjatade flera ggr att jag ska komma ner snart igen, jag åker om två veckor.

Jag är längre inte någon incel. Nu behöver jag fixa vänner också.
Grymt mannen, du har kommit långt. Kom ihåg att du har alla här på Kolo som polare, skicka ett PM så hittar vi på något.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 16:58   #845
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
Fan vilken episk vändning i tråden! Grattis!
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 18:17   #846
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Haha så sjukt, vi snackar varje kväll nu och jag ska dit inte denna helg men helgen efter igen, på hennes begäran. 3 dagar denna gång!
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 18:18   #847
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Hon har dock ingen aning om att jag i princip är en nolifer utan vänner här hemma, det är ett problem som måste lösas pronto på något sätt, hah ...
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 22:20   #848
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 292
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Hon har dock ingen aning om att jag i princip är en nolifer utan vänner här hemma, det är ett problem som måste lösas pronto på något sätt, hah ...
Att bygga ett förhållande på lögner är alltid det bästa sättet
Eller...?

Om du inte redan börjat bygga upp någon story om hur stor skara vänner du har och allt kul ni brukar göra så tror jag du bör vara ärlig. Om hon tycker om dig, vilket det verkar som, så borde det inte spela någon roll. Det blir rätt svårt att fejka detta i längden. Om du inte typ flyttar upp till henne, för då börjar du ändå om från scratch och det är inget konstigt att du inte har någon att umgås med.

Hur verkar hon ha det socialt då? Verkar hon ha många vänner.

Hursomhelst, kul att det gick bra!
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-16, 22:38   #849
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Jag tolkade det snarare som att han menade att han ville försöka skaffa kompisar på hemmafronten för att slippa framstå som en "nolifer".

Dvs inte alls en massa lögner.

Iofs kanske inte heller en helt sund anledning till att försöka skaffa kompisar.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 00:17   #850
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Att bygga ett förhållande på lögner är alltid det bästa sättet
Eller...?

Om du inte redan börjat bygga upp någon story om hur stor skara vänner du har och allt kul ni brukar göra så tror jag du bör vara ärlig. Om hon tycker om dig, vilket det verkar som, så borde det inte spela någon roll. Det blir rätt svårt att fejka detta i längden. Om du inte typ flyttar upp till henne, för då börjar du ändå om från scratch och det är inget konstigt att du inte har någon att umgås med.

Hur verkar hon ha det socialt då? Verkar hon ha många vänner.

Hursomhelst, kul att det gick bra!
Nej jag har inte byggt upp nåt alls, men hon verkar anta så jävla mycket. Hon antog att jag legat med många fast jag inte har det, hon tror det än då jag kunde köra på som en slagborr utan att komma då jag var nervös innerst inne men istället för att inte få upp den så tog det fem år att ens få ur mig något, haha. Hon frågade hur många jag legat med, jag sa den faktiska siffran, hon började asgarva och slog mig på axeln "duu, det där tror jag vad jag vill om!".

Hon har inte frågat så mycket om mina vänner, men i hennes värld är jag någon form av poppiskille med massa tjejer efter mig.

Hon själv är rätt social med många vänner verkar det som. Riktigt snygg faktiskt, glad och sprallig och energisk, hittar på massa saker hela tiden. Jag vet inte vad fan för form av lyckolott jag dragit som fick en sån här tjej intresserad, då jag själv är en jävla loser loner utan liv, vänner eller några tjejer.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 05:38   #851
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Vad har det för betydelse om man inte har vänner? Det är väl bara att säga att man tappat kontakten med sina vänner och så är det klart med det. Samma sak med att man inte sällskapat på åratal det har ingen betydelse och om nån tycker det är en dealbreaker så är den personen underlig
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 06:20   #852
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Det är underhållande att se hur ni blir fortsatt trollade.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 08:12   #853
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Det är underhållande att se hur ni blir fortsatt trollade.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 12:41   #854
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av Läskeblask Visa inlägg
Vad har det för betydelse om man inte har vänner? Det är väl bara att säga att man tappat kontakten med sina vänner och så är det klart med det. Samma sak med att man inte sällskapat på åratal det har ingen betydelse och om nån tycker det är en dealbreaker så är den personen underlig
Nej jag vet inte, jag har rätt dåliga erfarenheter där också. De få gånger jag haft kvinnor intresserade av mig de senaste åren, har intresset stendött så fort de fått reda på att jag inte har någon umgängeskrets. Ungefär samma sak som när man inte lyckats prestera i sängen de gånger man fått hem sig någon från krogen, då är det "ghost" dagen efter.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-17, 14:43   #855
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Nej jag vet inte, jag har rätt dåliga erfarenheter där också. De få gånger jag haft kvinnor intresserade av mig de senaste åren, har intresset stendött så fort de fått reda på att jag inte har någon umgängeskrets. Ungefär samma sak som när man inte lyckats prestera i sängen de gånger man fått hem sig någon från krogen, då är det "ghost" dagen efter.
Då är det fel på kärringen. Jag menar att vad har det för betydelse och jag har iaf lärt mig att om jag måste ljuga och vara nåt jag inte är så får det vara..
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)