Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-06-17, 22:22   #556
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Chorizo Visa inlägg
Är det inte mumien och inte zombies som har armarna så? Zombies har ju armarna längst kroppen..
Ingen aning faktiskt. Brukar slå bort den typen av meningslösa filmer ganska fort, eller hur man nu kommer i kontakt med dessa skepnader. Fast om jag försöker minnas så gissar jag att zombies visst också kan komma gående med utsträckta armar. Det som skiljer dessa typer är väl främst munderingen, att mumien kommer balsamerad och invirad i vitt, eller bara är ett återuppståndet skelett, medan zombien är en människa som nyss slagit om till zombieläge på någon extraordinär bevekelsegrund.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-17, 22:40   #557
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Överkropp med cardio

Tänkte bara köra lätt cardio idag men kände mig fräsch i pressmusklerna och slog ihop cardion med lite bröstträning. Tyckte ju det funkade bra att kombinera lätt cardio med styrka senast, varför det nu inte skulle göra det. Slängde även in lite biceps- och dragträning. Fantasin var dock inte den bästa idag, sett till övningsval. Symmetrin i upplägget blev nästan lite väl autistisk.


Crosstrainer - 30 min

Mycket lugnt tempo. Motstånd 9 av 25. Snittpuls runt 115.


Hantelbänk ss. Bicepsövningar (nedan)

8, 12, 16 kg värmning
20 kg 10
24 kg 8
28 kg 2x8
20 kg 15

Plus 4 kg från förra veckan. Återtåget i press fortsätter. Har tagit 3-4 mån av rehab nu sedan presstyrkan bara gick upp i rök i samband med att jag började jobba och fick avbryta min Smolov Jr för militärpress. Börjar vänja mig vid jobbet bättre nu och vet bättre hur mycket träning jag kan kombinera med detta.


Hantelcurl/Hammercurl ss. Hantelbänk (ovan)

12, 16 kg värmning
18 kg 10-12 (hantelcurl)
18 kg 12-15 (hammercurl)
18 kg 10-12 (hantelcurl)
18 kg 12-15 (hammercurl)


Latsdrag, smala med V-grepp

35, 50, 65 kg anpassning
75 kg 2x5
60 kg 12


Sned hantelbänk ss. Bicepsövningar (nedan)

16 kg anpassning
20 kg 8
24 kg 2x10
20 kg 16


Hantelcurl/Hammercurl ss. Sned hantelbänk (ovan)

16 kg 15-20 (hantelcurl)
16 kg 15-25 (hammercurl)
16 kg 15-20 (hantelcurl)
16 kg 15-25 (hammercurl)
14 kg 10-12 (hantelcurl, sittande mot lätt bakåtlutat ryggstöd)
12 kg 10-12 (hantelcurl, sittande mot lätt bakåtlutat ryggstöd)
10 kg 20-30 (hantelcurl/hammercurl, sittande mot lätt bakåtlutat ryggstöd)

Sista setet till fail. Förresten, vad mycket tyngre det blev när man satte sig ner och inte kunde cheata lika begåvat...


Crosstrainer - 30 min

Lugnt tempo. Motstånd 9 av 25. Snittpuls runt 125.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-18, 18:48   #558
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Underkropp

Nyfiken på zombieböjen som kändes rolig på premiären senast så jag ville öka vikterna lite där idag. Följde upp med en ny markvariant och tunga vadpressar. Ingen kroppsdel bråkade.


Zombieböj

20, 40, 50, 60, 70, 80 kg värmning
90 kg 2
100 kg 1, 2x3 (PB!)
85 kg 2x5

Fick till ett par riktigt fina set på 100 kg. Första setet kändes det tungt men breddade stansen och lyckades komma ner bättre sen. Första gången över 60 kg i övningen och den känns riktigt fin. Jag har lättare att hålla upp ryggen än i frontböj med kryssgrepp. Kommer fortsätta med detta istället.


Ryckmark

60, 70, 80, 90 kg anpassning
100 kg 2
110 kg 5x1 (1 min setvila)
85 kg 2x8

Tror det är andra gången jag testar ryckmark. Aldrig varit över 60-70 kg dock. Blev ganska tungt på toppvikten men tekniken är lättare att sätta än vanlig smalmark. Skaderisken kändes lägre. Det blir också mycket röv och det passar mig riktigt bra. Skönare dragläge än smalmark. Borde kunna bli starkare här och kommer fortsätta med varianten. Visste inte riktigt hur brett jag skulle hålla men hade tummarna ungefär vid ringarna (SL-stång).


Stående vadpress i maskin

60, 75, 90, 105, 120 kg anpassning
130 kg 5
140 kg 2x5 (PB! +5 kg)
110 kg 2x8
75 kg 1x20 (bortom fail)

Så ja. Mitt gamla pers i den här maskinen rök med 5 kg. Och det var nog enda anledningen till att gå upp på 140 kg. Tekniken blev lite väl gungig. Men magget måste maxas ut nån gång och nu är det bara 10 kg kvar dit...
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-18, 19:46   #559
frys
Registered User
 
fryss avatar
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 1 852
zombieböj = helt raka armar? Såg en kille köra så på mitt gym på 80 eller 100kg häromdan. såg väldigt farligt ut men kan tänka mig att träningsvärken blir god i magen :P

har blivit väldigt sugen på att testa frontböj med byggargrepp i nästa träningsperiod. Tror det kan vara ett shyst komplement

hur ser din split ut nu? ändrat något sen sist?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av HopplösDeff Visa inlägg
ska man behöva suga *** för lite vägledning här ?
frys är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 20:42   #560
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av frys Visa inlägg
zombieböj = helt raka armar? Såg en kille köra så på mitt gym på 80 eller 100kg häromdan. såg väldigt farligt ut men kan tänka mig att träningsvärken blir god i magen :P

har blivit väldigt sugen på att testa frontböj med byggargrepp i nästa träningsperiod. Tror det kan vara ett shyst komplement

hur ser din split ut nu? ändrat något sen sist?
Jag har faktiskt inte haft nån träningsvärk alls i magen av zombieböjen. Längesen överlag jag hade träningsvärk i just magen. Tycker alla känningar, träningsvärk liksom dummare värk, fortsätter att sätta sig i ländryggen för mig. Som att den aldrig anpassar sig. Just allra längst ner där i botten har jag typ konstant träningsvärk.

Zombie är inte farligare än front. Failar du är det bara att dumpa framåt. Stången glider dessutom framåt när det blir för tungt. Testa zombie du! Du lär vara lika stark där som i frontböj med byggargrepp. Men zombie ser mer hardcore ut.

Min split är väl en över/under där jag kör ett flertal muskelgrupper varje överkroppspass och relativt få set per muskelgrupp. Tycker det har gått framåt så, d.v.s. jag har återhämtat mig från en enorm svacka jag haft i flera månader. Underkroppspassen varieras med klart fokus på böj under leanbulk och lite mer fokus på mark nu under deff. Har även slängt in en hel del cardio igen sen en månad tillbaka nu. Tycker jag mår bättre av det. Tränar helt enkelt efter känsla och lust, men med vissa principer i bakhuvudet: variation, kvalitet, progression.

Hur ser det ut själv? Har du fortfarande problem att se helheten? DUP eller Sheiko eller på känn?
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 20:49   #561
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Cardio (medelintensivt)

Drog av några intervaller på crossen idag. Möjligen en aning kraftlöst i benen efter gårdagens pass.


Crosstrainer - 50 min

Uppvärmning i 13 min.
Åtta medelintensiva intervaller på vardera 45 sek var tredje minut från minut 13. Motstånd 14 av 25. Däremellan motstånd 9.
Fyra medelintensiva intervaller på vardera 60 sek var tredje minut från minut 37. Motstånd 12 av 25. Däremellan motstånd 9.
Nedvarvning i 3 min.

Snittpuls runt 125-130. Som mest 155.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2017-06-19 klockan 20:52.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:54   #562
frys
Registered User
 
fryss avatar
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 1 852
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Jag har faktiskt inte haft nån träningsvärk alls i magen av zombieböjen. Längesen överlag jag hade träningsvärk i just magen. Tycker alla känningar, träningsvärk liksom dummare värk, fortsätter att sätta sig i ländryggen för mig. Som att den aldrig anpassar sig. Just allra längst ner där i botten har jag typ konstant träningsvärk.

Zombie är inte farligare än front. Failar du är det bara att dumpa framåt. Stången glider dessutom framåt när det blir för tungt. Testa zombie du! Du lär vara lika stark där som i frontböj med byggargrepp. Men zombie ser mer hardcore ut.

Min split är väl en över/under där jag kör ett flertal muskelgrupper varje överkroppspass och relativt få set per muskelgrupp. Tycker det har gått framåt så, d.v.s. jag har återhämtat mig från en enorm svacka jag haft i flera månader. Underkroppspassen varieras med klart fokus på böj under leanbulk och lite mer fokus på mark nu under deff. Har även slängt in en hel del cardio igen sen en månad tillbaka nu. Tycker jag mår bättre av det. Tränar helt enkelt efter känsla och lust, men med vissa principer i bakhuvudet: variation, kvalitet, progression.

Hur ser det ut själv? Har du fortfarande problem att se helheten? DUP eller Sheiko eller på känn?
Har bara konstigheter i nedre delen ifall jag böjt eller markat tungt samma dag eller dagen efter ifall man testar att svanka lite, har försökt hålla en bättre hållning och tippa bäckenet framåt(?) Tror Det har hjälpt en del.

Kom du ur din bänksvacka? eller menar du träningen i allmänhet?

cardio ger verkligen en annan typ av endorfinkick som inte styrketräningen ger. kör själv "lätta" intervaller, typ 45s x10 med minuts vila mellan 2 ggr i veckan. Gör detta för att kunna klara av reps över 5 utan att ambulansen måste komma till gymmet xD

Man kan nog säga att kör DUP just nu. har tränat lite som en idiot dock och bara försökt pusha varje övning varje pass o till viss mån har det funkat men nu är hela kroppen riktigt trött. Tror jag faktiskt förstår lite mer nu hur jag ska göra.

Nya regeln är - funkar något inte så bra, försök lägga på lite extra volym innan man låter paniken ta över, lol

Tror jag ska gå över till något mer känn också. Ha typ klara "slots" där jag bestämmer reps och övning men går max upp till @8 istället för att ligga på @9.5 varje pass. blir typ nedtränad på 1 månad då.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av HopplösDeff Visa inlägg
ska man behöva suga *** för lite vägledning här ?
frys är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 21:31   #563
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av frys Visa inlägg
Har bara konstigheter i nedre delen ifall jag böjt eller markat tungt samma dag eller dagen efter ifall man testar att svanka lite, har försökt hålla en bättre hållning och tippa bäckenet framåt(?) Tror Det har hjälpt en del.

Kom du ur din bänksvacka? eller menar du träningen i allmänhet?

cardio ger verkligen en annan typ av endorfinkick som inte styrketräningen ger. kör själv "lätta" intervaller, typ 45s x10 med minuts vila mellan 2 ggr i veckan. Gör detta för att kunna klara av reps över 5 utan att ambulansen måste komma till gymmet xD

Man kan nog säga att kör DUP just nu. har tränat lite som en idiot dock och bara försökt pusha varje övning varje pass o till viss mån har det funkat men nu är hela kroppen riktigt trött. Tror jag faktiskt förstår lite mer nu hur jag ska göra.

Nya regeln är - funkar något inte så bra, försök lägga på lite extra volym innan man låter paniken ta över, lol

Tror jag ska gå över till något mer känn också. Ha typ klara "slots" där jag bestämmer reps och övning men går max upp till @8 istället för att ligga på @9.5 varje pass. blir typ nedtränad på 1 månad då.
Bänksvackan, ja. Du minns att jag tjatat om den? Det stämmer. Det var framför allt presstyrkan som försvann men börjat återvända nu. Fick verkligen börja om från låga vikter men har kunnat öka linjärt ganska bra senaste veckorna nu. Kroppen har vant sig vid att jobba också. Har gått upp till halvtid på jobbet faktiskt.

Slots låter som ett vettigt tänk. Så länge det tillåter att man anpassar efter dagsform kan det säkert funka. Ibland är jag dock inte helt konsekvent med att anpassa efter dagsform. Kan ha en dålig dag men ändå vilja öka vikterna från gången innan och tvinga fram ökningen. Men det blir allt mindre av sånt. Jag börjar mogna.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 21:58   #564
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Överkropp

Planen var att testa om jag kunde fortsätta öka i skruvpressen och sedan köra pumpträning för axlar, nåt lättare för bröst samt en del armar. Kände mig stark i pressen och passet i övrigt gick bra. Blev lite trött mot slutet och armträningen blev ganska kontaktfattig. Har insett att armar nästan bör köras i början av passet, inte minst biceps, för att jag ska orka få riktigt bra kontakt.


Sittande skruvpress

9, 12, 14, 18 kg värmning
22 kg 5
24 kg 5, 7
18 kg 14

Stående senast och förväntade mig lite högre vikter sittande idag. Det gick vägen och blev plus 2 kg från förra veckan. Riktigt nöjd med en 7a med 24orna. Har ökat linjärt i pressen 5-6 pass nu och kommer nog att köra lite lättare nästa gång.


Stående kabelpress/halvflyes

10 kg 2x18-25 (nedifrån med underhandsgrepp)
17,5 kg 1x18-25 (rakt med underhandsgrepp)
27,5 kg 1x18-25 (uppifrån med överhandsgrepp)
30 kg 1x18-25 (uppifrån med överhandsgrepp)


Stående lyft åt sidan i hiss (reps per sida)

17,5 kg 15-20 (modifierat)
22,5 kg 2x15-20 (modifierat)
12,5 kg 1x15-20

För en månad sen körde jag bröstpress i hiss genom att fästa en vristrem runt överarmen/armvecket men vikterna blev för tunga för att det skulle vara hållbart att köra så. Det gjorde för ont i armvecket. Idag testade jag detta i sidolyften istället och det funkade mycket bättre. Den modifierade varianten är alltså med vristrem runt överarmen och det funkade riktigt lovande! Gick att överbelasta ordentligt medan underarmen vilade.


Liggande french med rak stång ss. Preachercurl (nedan)

10, 20 kg anpassning
25 kg 2x12

Lite klenare än senast då jag gjorde 2x15 på vikten.


Preachercurl med hantel (reps per arm) ss. Liggande french (ovan)

9, 12, 14, 16 kg anpassning
18 kg 2x6
12 kg 1x18


Framåtlutande french i hiss

40, 50 kg anpassning
60 kg 1x6
45 kg 1x15
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 22:51   #565
Chorizo
Registered User
 
Chorizos avatar
 
Reg.datum: Sep 2013
Ort: West side
Inlägg: 1 130
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Ingen aning faktiskt. Brukar slå bort den typen av meningslösa filmer ganska fort, eller hur man nu kommer i kontakt med dessa skepnader. Fast om jag försöker minnas så gissar jag att zombies visst också kan komma gående med utsträckta armar. Det som skiljer dessa typer är väl främst munderingen, att mumien kommer balsamerad och invirad i vitt, eller bara är ett återuppståndet skelett, medan zombien är en människa som nyss slagit om till zombieläge på någon extraordinär bevekelsegrund.
Gött..

Kör hårt!!
__________________
Chorizo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 18:48   #566
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Klättring

Trodde väl inte att denna rubrik skulle bli aktuell, men jag passade på att uppleva lite klättring idag när jag fick chansen att bli instruerad av våra erfarna apor Bob90 och Blåvitt. Utfallet var ungefär det jag hade räknat med. Jag kände mig inte tillräckligt stark i händerna i förhållande till min kroppsvikt för att lyckas med några mer aviga förflyttningar. Men jag brottades efter bästa förmåga och får vara nöjd med min insats, samt att jag inte drog på mig några tråkigheter...

Kan bara tacka mina bästa kolobröder för både undervisningen och uppvisningarna. Imponerande jobbat bägge två!

Alltså istället för dagens cardio även om det var långt ifrån pumpen som sa ifrån först. Man inser att det är ruggigt bra träning för händer och underarmar. Lovar att göra ett nytt försök om jag deffat mig till en riktigt fin form nån gång framöver.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 21:17   #567
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Klättring

Trodde väl inte att denna rubrik skulle bli aktuell, men jag passade på att uppleva lite klättring idag när jag fick chansen att bli instruerad av våra erfarna apor Bob90 och Blåvitt. Utfallet var ungefär det jag hade räknat med. Jag kände mig inte tillräckligt stark i händerna i förhållande till min kroppsvikt för att lyckas med några mer aviga förflyttningar. Men jag brottades efter bästa förmåga och får vara nöjd med min insats, samt att jag inte drog på mig några tråkigheter...

Kan bara tacka mina bästa kolobröder för både undervisningen och uppvisningarna. Imponerande jobbat bägge två!

Alltså istället för dagens cardio även om det var långt ifrån pumpen som sa ifrån först. Man inser att det är ruggigt bra träning för händer och underarmar. Lovar att göra ett nytt försök om jag deffat mig till en riktigt fin form nån gång framöver.
Du ska vara mer än nöjd över din insats.
Klarade dig riktigt bra för att vara första gången, snudd på imponerande
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 21:25   #568
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Du ska vara mer än nöjd över din insats.
Klarade dig riktigt bra för att vara första gången, snudd på imponerande
Tack kompis!
Jag gissar att de flesta på det här forumet hade klarat sig bättre än medelsvensson för att vara första gången...

Nä, åter till hemmaplan imorgon. Då väntar mer böj!
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-22, 21:31   #569
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Underkropp

Shit, jag insåg förut att jag inte hade kört knäböj sedan 28 maj. Det är ju förbanne mig snart en månad sedan. Men idag var det dags att återuppta böjen igen efter några viloveckor från tung belastning. Fokus låg på kontroll och att känna efter. Sen avslutade jag med halvlätta zombiesar och några benmaskiner.

Passet blev lyckat och kroppen bråkade inte alls, bortsett möjligen från att jag känner mig rimligt överansträngd i armvecket/bicepsfästet på vänsterarmen och har en rejäl träningsvärk i underarmarna efter klättringen igår. Avstod därför från markvarianter.


Knäböj (lowbaaa)

20, 40, 60, 80, 100 kg värmning
120 kg 1x2
130 kg 1x2
140 kg 1x2 @ 7,5-8,5
120 kg 1x4
100 kg 1x6

Svårt att avgöra RPEn. Tvåan kändes tung men kontrollerad och med ett par reps tillgodo. Klart godkänd återuppstart. Alla set över 100 kg kändes å andra sidan tunga, speciellt vid avlyft. Viktvana är färskvara.


Zombieböj

60, 70 kg anpassning
80 kg 2x3

Jag hoppas att det extra djupet jag får med stången på framsidan har stärkt upp eller bara löst upp några knutar, i botten av ländryggen. Jag känner åtminstone i bottenläget att nånting i länden aktiveras mera, som inte aktiveras när jag kör mina parallella-ish knäböjar. På ett positivt sätt.


Benpress

50 kg anpassning
100 kg 20, 25

Enbart för pump.


Sittande lårcurl

35, 45, 50 kg anpassning
60 kg 4
70 kg 2x4 (TPB! RPB! +2 reps)
55 kg 1x10

Fick för mig att gå tungt i lårcurlen. Klart bästa seten jag gjort på 70 i denna maskin och andra gången nånsin jag kör på 70. Bara 10 kg kvar på magasinet...


Stående vadpress i maskin

60 kg anpassning
80 kg 11x6

Kort setvila. Var en som körde emellan så setvilan blev lite längre mellan 2-3 av seten. Annars runt 15-20 sek.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2017-06-22 klockan 21:38.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 18:51   #570
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Cardio (lågintensivt)

Idag var jag helt ensam på gymmet ett tag, typ 45 min innan det kom in en ensam grabb. Så kul kan man också ha det. Dessutom glömde jag hörlurarna hemma och det var ingen musik på gymmet så det blev verkligen depressionens högborg i mitt monotona trampande på crossen. Såg det som meditation och tiden flöt fort ändå. Nu ska jag äta sill.


Crosstrainer - 60 min

Första halvtimmen på motstånd 11 av 25. Andra halvtimmen på motstånd 10.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2017-06-23 klockan 18:53.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)