Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-12-21, 08:39   #16
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Har också problem med att den är för stor.
Be din pojkvän att ta det lugnare nästa gång
40plus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-21, 13:13   #17
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Be din pojkvän att ta det lugnare nästa gång
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-22, 15:01   #18
maqan
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 179
Mig veterligen är det inte vetenskapligt studerat, men Tribulus verkar ha någon form av effekt på androgen signalering i hjärnan vilket bl.a. kan bidra till ökad sexlust.
maqan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-22, 16:03   #19
TotteShaped4Life
Registered User
 
TotteShaped4Lifes avatar
 
Reg.datum: Jul 2016
Inlägg: 721
Jag har under alla år vägrat tro att Tribulus har någon effekt what so ever utifrån evidensen som finns. Min coach försökte nästan tvinga mig att ta det inför min första bodybuildingtävling SM, 2015 för 50+ gubbar. NJET! Jag vägrade kategoriskt. Han ville även tvinga på mig det "överlägsna" och totalt överprisade Vitargo, men NJET, jag kör på malto dextrin. Nu har det sistnämnda inte med saken att göra utan kom med av bara farten.

Efter att ha läst i den här tråden om olika erfarenheter som verkar vara positiva bestämde jag mig för att göra en fallstudie på mig själv. Har därför köpt in skiten. Tog dubbel dos igår och vad fan händer. Jag får ett sådant nattstånd att jag inte kunde kissa på två minuter. Högst anekdotiskt och högst troligt något slags placebo... men jäkligt märkligt att placebo funkar när man sover och att jag är övertygad om att det INTE funkar. Nåväl. En gång är ingen gång. Uppdaterar förstås i tråden. Har för övrigt oerhört sällan nattstånd - så döm av min förvåning.
__________________
I’ve been too fucking busy – or vice versa.
TotteShaped4Life är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-22, 16:15   #20
stridis
stridis- avatartextmästare
 
stridiss avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Ort: lindome
Inlägg: 6 062
Har någon gång kört en testobooster med bland annat tribulus.

Nog fan gav det libido och flaggstång. Manligt välbefinnande helt enkelt.
__________________
Stridis invictus.

I won't just gaze into the abyss, I'll maintain uncomfortable eye contact with it.
stridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-22, 16:32   #21
Uncle Joe
Registered User
 
Uncle Joes avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 1 265
Citat:
Ursprungligen postat av TotteShaped4Life Visa inlägg
Jag har under alla år vägrat tro att Tribulus har någon effekt what so ever utifrån evidensen som finns. Min coach försökte nästan tvinga mig att ta det inför min första bodybuildingtävling SM, 2015 för 50+ gubbar. NJET! Jag vägrade kategoriskt. Han ville även tvinga på mig det "överlägsna" och totalt överprisade Vitargo, men NJET, jag kör på malto dextrin. Nu har det sistnämnda inte med saken att göra utan kom med av bara farten.

Efter att ha läst i den här tråden om olika erfarenheter som verkar vara positiva bestämde jag mig för att göra en fallstudie på mig själv. Har därför köpt in skiten. Tog dubbel dos igår och vad fan händer. Jag får ett sådant nattstånd att jag inte kunde kissa på två minuter. Högst anekdotiskt och högst troligt något slags placebo... men jäkligt märkligt att placebo funkar när man sover och att jag är övertygad om att det INTE funkar. Nåväl. En gång är ingen gång. Uppdaterar förstås i tråden. Har för övrigt oerhört sällan nattstånd - så döm av min förvåning.

Morgonstånd i all ära men vad gör den för musklerna? Om du ser resultat måste du posta här så att jag också kan prova.
Uncle Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-22, 16:35   #22
TotteShaped4Life
Registered User
 
TotteShaped4Lifes avatar
 
Reg.datum: Jul 2016
Inlägg: 721
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Joe Visa inlägg
Morgonstånd i all ära men vad gör den för musklerna? Om du ser resultat måste du posta här så att jag också kan prova.
Nej, jag tror (vet) att den inte kommer att göra något för musklerna. Kanske slarvigt av mig i ursprungsinlägget där jag borde nämnt. Men uppenbarligen fick jag oväntat fjong iaf.
__________________
I’ve been too fucking busy – or vice versa.
TotteShaped4Life är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-12-25, 08:18   #23
maqan
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 1 179
Utifrån egna erfarenheter är det uppenbart att Tribulus har en potent effekt för ens sexuella funktion. Huruvida det påverkar muskeltillväxt och/eller testosteronnivåer verkar inte vara fallet men det har absolut en effekt sexuellt sett.
maqan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)