Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2021-03-30, 18:16   #1
wick08
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2019
Inlägg: 93
När försvinner det sista fettet?

Tjena!

Jag tackar för all hjälp jag fått i mina andra trådar. Nu har jag dock en annan fundering.

Jag har en liten kulmage och fett som sitter vid sidan(kärlekshandtagen)och även bak längst ned på ryggen.

Jag har smalnat av ordentligt vid revbenen och spänner jag magen så kan till och med lite rutor bli synliga. Fått mer o mer vener både på ben och armar som jag aldrig haft förut. De går åt rätt håll men fan va detta fettet är psykiskt jobbigt att se när man verkligen ger allt och ligger på kcal underskott, och även denna lilla kulmage som givetvis blivit mindre pga av deffen osv.

Det jag undrar är när försvinner det sista fettet samt magen? Ja har även en del fett på brösten dock har ju även de minskat men från sidan ni vet de syns att dom liksom inte är hårda eller va man säger. Jag har nu deffat sen 8e februari och viktnedgången går bra!

Men just detta fett som är kvar kommer det ta ytterligare månader?

Hur lång tid tog det för er?

Sen att tillägga så är min mage rätt hård och jag går på muggen sällan typ Max en gång per dag knappt ibland inte alls o det kan dröja typ 1-2 dagar. Fibrer jag får i mig är runt 12 gram möjligt att det är för litet? För på morgonen är magen mer platt men de beror ju på att den heller inte fått någon mat( men ja tänker om detta kanske beror på ballong mage med.

Tacksam för alla råd.

Senast redigerad av wick08 den 2021-03-30 klockan 18:25.
wick08 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-30, 19:08   #2
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 775
Det är bara fortsätta gå ned i vikt. Var det försvinner går inte göra så mycket åt. Är likadant för mig, nedre mage och bröst sist.
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-30, 19:15   #3
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
När försvinner det sista fettet?
Svar: Sist.

Hur lång tid det tar beror på hur mycket det är som ska bort och hur stort underskott du ligger på.
Och det beror på när du anser dig vara ”färdig”. Men av din beskrivning så låter det som att det är ett par månader kvar, minst.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-30, 20:03   #4
wick08
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2019
Inlägg: 93
Stort tack båda för svaren!

Jag har mål satt till juli. Så förhoppningsvis så har det då försvunnit. Jag har ett kalori intag på 1800 varje dag. Kör PPL upplägg och kör cardio varje dag. Bara fortsätta kriga men den mentala biten är fan den tuffaste man vill bara bort med skiten.

Tack för er respons!
wick08 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-03-31, 07:21   #5
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 775
Citat:
Ursprungligen postat av wick08 Visa inlägg
den mentala biten är fan den tuffaste man vill bara bort med skiten.
Så är det. Du får se det som något positivt. Man bygger pannben och psyke med en deff, iaf om man ska ned lågt i kroppsfett. Karaktärsutveckling.
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)