Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2021-05-11, 11:24   #1
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 969
"En ökänd man trakasserar starka kvinnor via sms"

https://www.styrkelabbet.se/man-sms-...tarka-kvinnor/

Aldrig hört talas om det här tidigare, garanterat något från SL maffian här inne så träd fram med dig nu genast.

Också värt att tänka på, år 2021 är det trakasserier att fråga någon vad hen tar i bänk, så stå på er där ute när någon frågar vad ni tar i bänk, drar i mark eller böjer i knäböj! Det är min ensak att vara klen och ha dåliga vinklar.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 11:40   #2
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Kul.
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 11:42   #3
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Orka bry sig om vad någon anonym person skriver.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 11:54   #4
mattilainen
Registered User
 
mattilainens avatar
 
Reg.datum: May 2007
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 473
Det här med att vara lättkränkt tas till en ny nivå haha
__________________
Knäböj: 160 kg
Bänkpress: 127.5 kg
Marklyft: 195
Journal - Gym och Brasiliansk Ju-Jutsu
mattilainen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 11:54   #5
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Jag har tjejkompisar med helt öppna sociala medier där de lägger ut nästan nakenbilder på sig själva. Sen sitter de och beklagar sig över att det är killar som skriver olustiga meddelanden till dem, eller killar som bara skriver till dem utan att på något sätt skriva något olämpligt.

Istället för att blockera numret/profilen som skriver så svarar dom på dessa meddelanden och låter killarna fortsätta skriva och de fortsätter beklaga sig. Tror innerst inne att de njuter av dessa sms och uppmärksamhet de ändå får.

Sen har jag svårt förstå att man som kille ens orkar lägga ner energi och börja skriva med dessa tjejer, eller att ens skriva till någon random person man inte ens känner. Men det har kanske med åldern att göra.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 11:59   #6
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Jag har tjejkompisar med helt öppna sociala medier där de lägger ut nästan nakenbilder på sig själva. Sen sitter de och beklagar sig över att det är killar som skriver olustiga meddelanden till dem, eller killar som bara skriver till dem utan att på något sätt skriva något olämpligt.

Istället för att blockera numret/profilen som skriver så svarar dom på dessa meddelanden och låter killarna fortsätta skriva och de fortsätter beklaga sig. Tror innerst inne att de njuter av dessa sms och uppmärksamhet de ändå får.

Sen har jag svårt förstå att man som kille ens orkar lägga ner energi och börja skriva med dessa tjejer, eller att ens skriva till någon random person man inte ens känner. Men det har kanske med åldern att göra.
Inte jättesvårt att klura ut varför bruden din lämnade dig, om du inte listat ut det själv redan..
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:04   #7
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Inte jättesvårt att klura ut varför bruden din lämnade dig, om du inte listat ut det själv redan..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:10   #8
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
https://www.styrkelabbet.se/man-sms-...tarka-kvinnor/

Aldrig hört talas om det här tidigare, garanterat något från SL maffian här inne så träd fram med dig nu genast.

Också värt att tänka på, år 2021 är det trakasserier att fråga någon vad hen tar i bänk, så stå på er där ute när någon frågar vad ni tar i bänk, drar i mark eller böjer i knäböj! Det är min ensak att vara klen och ha dåliga vinklar.
Jag kanske läser in för mycket i SMS:en men jag ser framför mig en förståndshandikappad persons om skriver detta, och som av något skäl har ett starkt intresse i starka kvinnor.
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:14   #9
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
Jag kanske läser in för mycket i SMS:en men jag ser framför mig en förståndshandikappad persons om skriver detta, och som av något skäl har ett starkt intresse i starka kvinnor.
Skulle nog gissa på något slags alkoholmissbruk (finns en dom gällande rattfylla för flera år sedan) ihop med en avvikande sexualitet och en lättare psykisk störning. En gammal incel innan ordet fanns.
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:15   #10
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
Jag kanske läser in för mycket i SMS:en men jag ser framför mig en förståndshandikappad persons om skriver detta, och som av något skäl har ett starkt intresse i starka kvinnor.
Min första tanke var lätt förståndshandikappad med udda fetischer. Eller förresten, det var nog min andra tanke. Första tanken var "Lennart!".
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:38   #11
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Jag var med om en liknande, traumatisk händelse. Det var en måndag, och jag tränade framsida överkropp. Körde lite högreppare i press bakom nacken när, tro det eller ej, en främmande man angrep sig på mig, hälsade och sa "tjenare, bra axlar du har! Vad tar du i bänk?". När gärningsmannen begick det här attacken var jag mitt uppe i en repetition, hade precis låst ut armarna, och i min chock tappade jag stången över huvudet och tårarna började spruta -- men inte på grund av den fysiska smärtan, utan av chocken över angreppet och min panik över vad brottslingen skulle göra härnäst. Tekniskt sett hade gärningsmannen objektifierat min kropp, kanske sexuellt. Hade jag blivit mentalt våldtagen utan att jag ens visste om det?

Jag reste mig upp så fort jag kunde, vankade till receptionen och skrek mig blå efter hjälp. Kanske någon skulle bry sig om att skipa rättvisa?

Men ingen lyssnar på offer fick jag lära mig den dagen.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 12:53   #12
Illustrerade mannen
Jag vill inte ha någon avatartext.
 
Illustrerade mannens avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 375
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Jag var med om en liknande, traumatisk händelse. Det var en måndag, och jag tränade framsida överkropp. Körde lite högreppare i press bakom nacken när, tro det eller ej, en främmande man angrep sig på mig, hälsade och sa "tjenare, bra axlar du har! Vad tar du i bänk?". När gärningsmannen begick det här attacken var jag mitt uppe i en repetition, hade precis låst ut armarna, och i min chock tappade jag stången över huvudet och tårarna började spruta -- men inte på grund av den fysiska smärtan, utan av chocken över angreppet och min panik över vad brottslingen skulle göra härnäst. Tekniskt sett hade gärningsmannen objektifierat min kropp, kanske sexuellt. Hade jag blivit mentalt våldtagen utan att jag ens visste om det?

Jag reste mig upp så fort jag kunde, vankade till receptionen och skrek mig blå efter hjälp. Kanske någon skulle bry sig om att skipa rättvisa?

Men ingen lyssnar på offer fick jag lära mig den dagen.
__________________
"Als Gregor Samsa eines Morgens aus unruhigen Traumen erwachte, fand er sich in seinem Bett zu einem ungeheueren Ungeziefer verwandelt."
Franz Kafka
Die Verwandlung
Illustrerade mannen är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 13:03   #13
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Jag var med om en liknande, traumatisk händelse. Det var en måndag, och jag tränade framsida överkropp. Körde lite högreppare i press bakom nacken när, tro det eller ej, en främmande man angrep sig på mig, hälsade och sa "tjenare, bra axlar du har! Vad tar du i bänk?". När gärningsmannen begick det här attacken var jag mitt uppe i en repetition, hade precis låst ut armarna, och i min chock tappade jag stången över huvudet och tårarna började spruta -- men inte på grund av den fysiska smärtan, utan av chocken över angreppet och min panik över vad brottslingen skulle göra härnäst. Tekniskt sett hade gärningsmannen objektifierat min kropp, kanske sexuellt. Hade jag blivit mentalt våldtagen utan att jag ens visste om det?

Jag reste mig upp så fort jag kunde, vankade till receptionen och skrek mig blå efter hjälp. Kanske någon skulle bry sig om att skipa rättvisa?

Men ingen lyssnar på offer fick jag lära mig den dagen.
Kan tänka mig att du fick frågan "hur var du klädd?" kastad i ansiktet av receptionisten.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 13:10   #14
Akerhage
Horny user
 
Akerhages avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Gräddhyllan Göteborg
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Inte jättesvårt att klura ut varför bruden din lämnade dig, om du inte listat ut det själv redan..
??

Det jag skrev var ett svar på "Orka bry sig om vad någon anonym person skriver."

Vet inte riktigt vad det har med att min tidigare sambo lämnade mig eller varför du ens kommer ihåg att det skett?

Senast redigerad av Akerhage den 2021-05-11 klockan 13:13.
Akerhage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-11, 13:18   #15
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
??

Det jag skrev var ett svar på "Orka bry sig om vad någon anonym person skriver."

Vet inte riktigt vad det har med att min tidigare sambo lämnade mig eller varför du ens kommer ihåg att det skett?
Antar att han syftar på att det lät på dig som din tjej eller tjejer du känner fortsätter svara och gilla uppmärksamheten från dessa äckel. (Hint mot otrogenhet från Rooz här kanske)

De allra flesta blockerar äcklet efter första meddelandet och fortsätter inte skriva med simpen.


Någorlunda low blow måste jag säga Rooz

Skickat från BÖJRACKET

Senast redigerad av PureWhey den 2021-05-11 klockan 13:19.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)