Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Medlemsbilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-05-31, 17:28   #826
isterbuk
Geekboy
 
isterbuks avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Örebro
Inlägg: 1 003
Sheo helt glaet läckra, mäktiga, snygga underarmar verkligen mindblowing (finner knappt ord)! Grym definition på axlar, triceps din diet ser riktigt lyckad ut so far, hoppas du lägger upp ytterligare bilder när du är klar .

Stora underarmar är som stora ben imo sjukt jävla snyggt!
__________________
Don't Look Back in Anger

Citat:
Ursprungligen postat av Candydarling Visa inlägg
någon som har någon aning om vad vikten på en kebabrulle ligger på? ungefärligt?
Citat:
Ursprungligen postat av frambogir Visa inlägg
Med eller utan folie?
isterbuk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 17:30   #827
IronBug
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 1 705
Mycket bra Sheo. Jag som hela tiden trott att du varit en internetbyggare. Ber om ursäkt.
IronBug är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:06   #828
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie Visa inlägg
Sjukt bra form.. axlarna och armarna som dom säger är ruggigt bra, speciellt posterior deltoid har du fått riktigt bra volym på.. Skulle du säga att det är i dragövningar eller mycket isolationsjobb? högre/breda drag? sjukt bra jobbat!
Lite som med underarmar är det enda jag kan säga hur jag tränar dem, jag kan inte säga om de hade sett annorlunda ut med någon annan träning. De har alltid, precis som underarmarna varit relativt bra. Jag har dock aldrig slarvat med baksida axlar. De har alltid fått egen träning, varje vecka. Kör dem tillsammans med rygg eftersom de funktionellt är ryggmuskler. Jag föredrar flyesvarianter för baksida axlar och har aldrig blivit kompis med höga roddar. De får naturligtvis också mycket smisk i smala chins/latsdrag, pullovers och vanliga roddar för ryggen. Vad som varit viktigast för min utveckling vet jag inte. De övningarna jag kommer bäst överens med är sidolyft magliggandes på 45-graders bänk samt stående omvända flyes i cable-crossen med trissorna i axelhöjd. Jag ska nog försöka filma dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy9 Visa inlägg
Kan bara stämma in i kören av lovord till sheo. Otroligt imponernade fysik i mina ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Grymt Sheo!
Citat:
Ursprungligen postat av raddum Visa inlägg
Sheo, vilken magisk form! Kudos
Citat:
Ursprungligen postat av isterbuk Visa inlägg
Sheo helt glaet läckra, mäktiga, snygga underarmar verkligen mindblowing (finner knappt ord)! Grym definition på axlar, triceps din diet ser riktigt lyckad ut so far, hoppas du lägger upp ytterligare bilder när du är klar.

Stora underarmar är som stora ben imo sjukt jävla snyggt!
Nu blir jag ju så stolt att jag spricker!
Citat:
Ursprungligen postat av 312 Visa inlägg
Sheo... omfg, vilka jävla underarmar. Räfflorna på bröstet är inte att leka med heller, god damn. Yes very homo.
Citat:
Ursprungligen postat av luderlasse Visa inlägg
Sheo, vad mäter underarmarna som störst och vad mäter överarmarna som störst? Riktigt bra form måste jag säga!
Citat:
Ursprungligen postat av Whoopie Visa inlägg
Sheo, vad mäter din underarm?
Hmm. Vilket mått är intressant? Flexat med rak handled och rak armbåge? Rak armbåge och flexad handled? Maxflex i armbåge och handled? Det blir väldigt olika mått. Överarmsmåttet är mer rakt på sak. Såhär ->
Citat:
Ursprungligen postat av IronBug Visa inlägg
Mycket bra Sheo. Jag som hela tiden trott att du varit en internetbyggare. Ber om ursäkt.
Hehe. Alla gångna synder äro förlåtna!...
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:17   #829
Inge Enveten
Registered User
 
Inge Envetens avatar
 
Reg.datum: Mar 2008
Ort: Malmö
Inlägg: 2 552
Mycket snyggt Sheo. Vore kul att få se mer. Hur mycket mer hade du tänkt gå ner förresten?
Inge Enveten är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:20   #830
Whoopie
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 406
Underamr och handled, inte flexad utan ha armen bara rakt ner?
Whoopie är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:22   #831
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek Visa inlägg
Mycket snyggt Sheo. Vore kul att få se mer. Hur mycket mer hade du tänkt gå ner förresten?
Jag hade medianvikt 80,9 i förra veckan. Tänkte gå ner till 78 kg om jag hinner. Jag har semester som börjar vecka 29 och kliver av dieten senast efter vecka 28. Tänker inte deffa på min semester. Då ska jag "finna balans i tillvaron" (pun very much intended) och njuta av sommaren.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 18:27   #832
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Whoopie Visa inlägg
Underamr och handled, inte flexad utan ha armen bara rakt ner?
Njae. Det blir en konstig jämförelse eftersom överarmsmåttet är flexat Det jag brukar mäta är helt sträckt armbåge, rak handled och med knutna fingrarna så hårt som möjligt. I lördags mätte överarmen mäktiga 37,6 cm (flex på vanligt vis med böjd armbåge) och underarmen 32,2 cm. Jag har AIDS i överarmarna och är 186 cm lång.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.

Senast redigerad av Sheogorath den 2012-05-31 klockan 18:30.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 20:41   #833
dizzle
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 176
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Njae. Det blir en konstig jämförelse eftersom överarmsmåttet är flexat Det jag brukar mäta är helt sträckt armbåge, rak handled och med knutna fingrarna så hårt som möjligt. I lördags mätte överarmen mäktiga 37,6 cm (flex på vanligt vis med böjd armbåge) och underarmen 32,2 cm. Jag har AIDS i överarmarna och är 186 cm lång.
Ofta det kan skilja så mycket? Ser fan ut som att underarmen är större, i alla fall minst lika stor blir grymt om du får igång brösten lite mer! (Tycker biceps också men du var ju nöjd lät det som). Skicka upp en benbild, dom måste ju också vara rätt bra?
dizzle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 21:03   #834
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av dizzle Visa inlägg
Ofta det kan skilja så mycket? Ser fan ut som att underarmen är större, i alla fall minst lika stor blir grymt om du får igång brösten lite mer! (Tycker biceps också men du var ju nöjd lät det som). Skicka upp en benbild, dom måste ju också vara rätt bra?
Jag får bra flex när armbågen är böjd, det är det som gör det. Flexad med armbåge och handled böjd så är underarmen ~37 cm.

Bröst är som sagt prio. Benbilder kanske kommer! Har lite mer fläsk där så det tar vi mot slutet av dieten i så fall. Såg förresten lite räfflor på övre delen av gluteus idag. Det kommer ni inte få bilder på.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.

Senast redigerad av Sheogorath den 2012-05-31 klockan 21:06.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 23:36   #835
luderlasse
Registered User
 
luderlasses avatar
 
Reg.datum: May 2009
Inlägg: 974
som sagt, sheo, största måttet på underarmen :P antar att det är mest rättvist för att annars kan man fuska :P
luderlasse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 23:39   #836
dizzle
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 176
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Jag får bra flex när armbågen är böjd, det är det som gör det. Flexad med armbåge och handled böjd så är underarmen ~37 cm.

Bröst är som sagt prio. Benbilder kanske kommer! Har lite mer fläsk där så det tar vi mot slutet av dieten i så fall. Såg förresten lite räfflor på övre delen av gluteus idag. Det kommer ni inte få bilder på.
Det förklarar saken haha känns som att benen borde va skyssta isf? Är det någon som vet om rafflor på gluten går hem hos det kvinnliga könet?
dizzle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-05-31, 23:58   #837
Chrillee
Registered User
 
Chrillees avatar
 
Reg.datum: May 2005
Inlägg: 916
Brukar tänka "Näemen jag är i OK form ändå tills man går in här den senaste tiden och blir nedtagen på jorden igen
Chrillee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 06:59   #838
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av luderlasse Visa inlägg
som sagt, sheo, största måttet på underarmen :P antar att det är mest rättvist för att annars kan man fuska :P
Som sagt. 32,2 cm med sträckt armbåge, rak handled och knuten näve. Mätt på bredaste stället.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 07:42   #839
dizzle
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2008
Inlägg: 176
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Som sagt. 32,2 cm med sträckt armbåge, rak handled och knuten näve. Mätt på bredaste stället.
Är inte det som att mäta biceps med sträckt armbåge?
dizzle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-06-01, 07:47   #840
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av dizzle Visa inlägg
Är inte det som att mäta biceps med sträckt armbåge?
Tja, det kan man väl tycka men jag tror inte att man brukar mäta underarmen med böjd armbåge och böjd handled. Men om du vill ha underarm maxflexad var den ju cirka 37 cm så nu har du båda måtten
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)