Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2009-10-11, 16:40   #1501
snej
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3
 
snejs avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: västkusten
Inlägg: 1 328
Bakfull
__________________
Citat:
Jag grät när jag såg det.
Det krossade mitt hopp om barndom.
snej är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 17:00   #1502
G_lund
En påse med mos.
 
G_lunds avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 1 243
att jag fick fel datum av min mäklare så att jag missade mötet med bostadsrättsföreningen, nästa möte e i november o de vill helst inte att jag börjar renovera innan dess
Jag har börjat ändå, hoppas de inte märker nått o blir griniga :P
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Ska till akuten strax när mobilen är laddad
G_lund är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 19:51   #1503
Jpn
Tröööck!!1 +50
 
Jpns avatar
 
Reg.datum: Feb 2009
Inlägg: 435
Dom jävla skitgenerna som jag fick av mina föräldrar gör mig redigt förbannad ibland, typ nu.
Jpn är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 19:59   #1504
Baan
Registered User
 
Baans avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 325
Arbetslösheten och därmed avsaknaden av pengar :/
__________________
träning

@Twitter
Baan är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 20:01   #1505
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av Baan Visa inlägg
Arbetslösheten och därmed avsaknaden av pengar :/
+1.Har inte fått veta om jag får stöd och hur lite jag får=(
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 20:17   #1506
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Poker kan suga ***.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-11, 20:19   #1507
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 101
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Poker kan suga ***.
Om man suger så tycker man väl det
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är uppkopplad nu  
Gammal 2009-10-11, 21:17   #1508
jens__E
Registered User
 
jens__Es avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Playa del Carmen, Mexico
Inlägg: 139
En tjejjävel!!!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski Visa inlägg
Käften du är 21 år och bänkar 82,5 kg i februari orkar inte kolla på din sketna journal hur mycket du bänkar nu, jag är bara 17 år och bänkar mer än dig din fjolla dina andra stats är också pinsamma och där är jag bättre än dig också, hur känns det?! Kom inte hit och smutsa ner min tråd med onödiga kommentarer.
jens__E är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-12, 21:19   #1509
Bahir
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Ort: Bäcksunda
Inlägg: 270
Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))
Bahir är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-12, 21:21   #1510
Kebab-Arne
Ge mig kebap och öl
 
Kebab-Arnes avatar
 
Reg.datum: Jun 2003
Ort: Västerås
Inlägg: 3 353
Mitt internet goes bananas!

Plus att jag har ett PM, visserligen frivilligt men det blir lättare att klara tentan om jag skriver det. Dock går det riktigt jävla seeegt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Robbmeister Visa inlägg
Det är alltid lika kul när man lyckats få stånd på bussen precis när man ska av.
Kebab-Arne är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-12, 23:43   #1511
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Blir småförbannad på en schysst kille jag snackar med på msn. Orkar inte jiddra då han nog är min bästa polare här. Iaf, jag sa "ja nu sen jag börjat pumpa olivolja på maten har jag lättare kunnat bulka upp mig" så svarade han "lol that's not the kind of weight you want", som att jag skulle öka i muskelmassa istället om jag bytte ut allt mitt fett mot protein. Det handlar om energiöverskott för mig, och jag har redan fasansfullt svårt att hålla balansen utan att gå på en skräpmatsdiet. Olivolja är underbart. Så, nu känns det bättre.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-13, 00:06   #1512
Trapper Buzz
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 1 904
Citat:
Ursprungligen postat av Bahir Visa inlägg
Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))
Självklart. Bindande logik, fullständigt övertygad blir man!
Hade en ADHD-kvinna före i Ica-kön idag; hon förstörde eftermiddan för
dom flesta där.. Vad ska vi rösta på för partia Anti-ADHD-partiet, eller?
Somliga borde kanske rösta på Vattenpåkvarnpartiet. Tur att FP är
främlingsfientliga så det stänker. Självklart bli man irriterad,
men det blir jag dagligen på folk som kört fort förbi mina ungars skola
och alla jäkla gubbjäklar som kör som morons; föratt inte tala om mopedisterna. Vilket parti ska man rösta på då?
Trapper Buzz är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-13, 00:10   #1513
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Citat:
Ursprungligen postat av Bahir Visa inlägg
Satt på bussen. Två invandrargrabbar går in, den ena flashar kortet alldeles för snabbt för busschauffören. De går och sätter sig längst bak. Busschauffören säger åt snubben att komma fram och visa kortet igen. Han går fram och flashar det lika snabbt som förut. Busschauffören stänger av motorn och går fram till snubben och ber om att få se kortet. Snubben börjar tjafsa emot och vara otrevlig. Jag lackar och säger åt snubben att visa kortet eller stiga av. Han börjar tjafsa ännu mer och börjar slänga ur sig så originella kommentarer som "din mamma". Busschauffören går och kallar på vakter medan jag sitter och förklarar för idioten att om busschauffören vill se hans kort så ska han visa det, och han sabbar för oss andra som faktiskt betalar för resan. Busschauffören kommer tillbaka till oss och säger att han har kallat på vakter, varvid killen sticker med svansen mellan benen, samtidigt som han häver ur sig diverse hot och förolämpningar. Way to go ditt jävla as, och du undrar varför folk röstar på SD?

(PS. Jag röstar inte på SD (men på FP))
Tja, nice civilkurage iaf!
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-13, 00:12   #1514
Trapper Buzz
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 1 904
Och vem har inte tjyvåkt.. Han skulle ha dratt medsamma, var inte det missen?
Trapper Buzz är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-13, 07:46   #1515
thoene
Registered User
 
thoenes avatar
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 29
Det var ju i och för sig två invandrare så det säger att 1 av 2 är ond.
thoene är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)