Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-04-08, 21:51   #15016
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Tuber's Life Simulator.

Går bättre än irl.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-08, 21:57   #15017
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 620
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Ja, det är stor skillnad, i alla fall stortitlarna som släpps nu. Far Cry som exempel körs i 1600p i stället för 1080p. Dom flesta spel har även kvalitetsskillnader I grafiken. Snabbare laddtider. Har man inte en 4K-tv däremot och inte planerar att skaffa en är det inte värt det.
Hmm, nä en massa snabba pixlar hitan ditan är inte så viktigt. Laddtider är mer relevant dock, men är det sekunder och inte minuter vi talar om är det inte så noga heller. 4k kommer jag nog inte offra pengar på heller.
En opro lutar det nog åt isf.

Tack o bock!
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 10:22   #15018
Patriarch K
Registered User
 
Patriarch Ks avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 193
Föredrar ni GOG eller Steam eller kör ni båda? Jag har någon "grej" att jag vill ha allt samlat på ett enda ställe så jag kör i stort sett enbart GOG då jag tycker GOG är 100ggr trevligare än Steam. Dessutom finns det GOG Connect där man kan connecta ihop spel man äger på både GOG och Steam så att man slipper köpa dem två gånger. Dessvärre funkar det bara på vissa utvalda spel. Baldurs Gate-serien gick att connecta, men inga andra spel.

Lirade för övrigt Layers of Fear nyss.
https://www.gog.com/game/layers_of_fear
Jäkla ballt skräckis-spel! Jag blev skiträdd när jag spelade det i mörkret. Det var helt oberäkneligt. Det var inte direkt så att när du gick genom en dörr, att du då kunde backa tillbaks till rummet innan. Man visste aldrig vad som dök upp bakom en om man vände sig om. Ibland var dörrarna borta och ibland blev det totalt fucked up.
Starkt rekommenderat om man vill bli livrädd.

Senast redigerad av Patriarch K den 2018-04-15 klockan 10:24.
Patriarch K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 10:27   #15019
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Jag köper saker på GOG om det finns där, men majoriteten av spel finns ju bara på Steam, så jag använder både. Men jag föredrar att stödja GOG och DRM-fria spel.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 17:52   #15020
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Alltså. Någon som kan förbarma sig och slänga upp en summon sign vid Friede i dark souls 3?
Jag klarar inte av henne med min whipbuild
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 18:31   #15021
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
git gud scrub XD uninstall
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 18:59   #15022
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
git gud scrub XD uninstall
Haha vafan xD
Oroa sig inte grubben, jag fick hjälp av en random!
The cashul journey continues..
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 22:01   #15023
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Nu bliré sätta tänderna i Far Cry 5 på Ultra på burken! ^^

Innehåller spelet scener som skulle vara rated M18+?
MaxTheMarketer är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-15, 23:15   #15024
Bailah
Registered User
 
Bailahs avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Lund.
Inlägg: 3 973
Nier automata. Vilken underbar stämning det spelet har. Är bara 2-3 timmar in men jag älskar det. Musiken och storyn är väldigt bra. Synd att det bumpar ner ffxv bara.
Önskar bara det vore lite bättre optimerat för pc, men ska finnas ett par mods som fixar lite. Får kolla upp imorgon!
__________________
Bailah goes carnivore
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234733
Bailah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 12:12   #15025
bigmuscleman
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2018
Inlägg: 0
A Way Out, helt klart årets bästa spel. I alla fall tills Shadow of the Tomb Raider släpps.
bigmuscleman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 12:29   #15026
Anton Fräs
Stark
 
Anton Fräss avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 9 035
Jag spelar vanilla WoW fortfarande, enda som kan hålla mig fast. Har också återigen börjat spela LoL och tycker det är ganska roligt. Jag kan verkligen inte fastna i nya spel på samma sätt som förr, jag undrar vad det beror på, många av mina vänner som upplever exakt detsamma.
Anton Fräs är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 12:33   #15027
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor
 
King Grubs avatar
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Norrtälje
Inlägg: 78 283
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Jag kan verkligen inte fastna i nya spel på samma sätt som förr, jag undrar vad det beror på, många av mina vänner som upplever exakt detsamma.
Ni är gubbar nu och saknar ungdomens hänförelse och glöd.
__________________


Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 12:35   #15028
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Jag spelar vanilla WoW fortfarande, enda som kan hålla mig fast. Har också återigen börjat spela LoL och tycker det är ganska roligt. Jag kan verkligen inte fastna i nya spel på samma sätt som förr, jag undrar vad det beror på, många av mina vänner som upplever exakt detsamma.
Med åldern har jag märkt att det är roligare med single player-spel, utan någon annan som skäller eller behöver bli skälld på. Har du testat resident evil 7? herrejävlar så bra!
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 21:11   #15029
Patriarch K
Registered User
 
Patriarch Ks avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 193
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Jag spelar vanilla WoW fortfarande, enda som kan hålla mig fast. Har också återigen börjat spela LoL och tycker det är ganska roligt. Jag kan verkligen inte fastna i nya spel på samma sätt som förr, jag undrar vad det beror på, många av mina vänner som upplever exakt detsamma.
Personligen tycker jag "nästan" att det är precis likadant som när man var yngre. Det finns endast några skillnader.
Precis alla spel var mer en ny grej när man var liten. Man hade inte upplevt så mycket och hela grejen med skärmar vid sidan av TV-apparaten var ju spännande. Speciellt när man kunde interagera med skärmen.
Samt att det tar liiite längre tid att fastna vid ett spel än tidigare. Det kanske tar 4 timmar i stället för 2 timmar.
Fast jag fastnade direkt för Trine-serien, Cuphead och Layers of Fear. Alla de spelen har jag spelat senaste 2 månaderna.
Patriarch K är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-04-16, 22:24   #15030
Bailah
Registered User
 
Bailahs avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Lund.
Inlägg: 3 973
Blir mer och mer imponerad av Nier automata. Vilket fantastiskt spel. Vilken känsla!

Slogs mot någon boss precis, vart helt svettig. Dog ett par gånger men så skönt när jag väl klarade henne. Ett måste pröva spel helt enkelt.
__________________
Bailah goes carnivore
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=234733
Bailah är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)