Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-01-03, 22:14   #11
bear.flowertwig
Fluortanten
 
bear.flowertwigs avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 4 176
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tycker att det är helt OK, oavsett om man är supervältränad, otränad, en spinkis eller en tjockis. Mot de som hävdar att tjockisar i tights är en styggelse inför herran vill jag anföra att den person knappast är född som ser bättre ut i svettig gymspandex än i sina vanliga gångkläder, hur snygg vederbörande än är. Ful som ful, liksom. Om man får ångest av att se tjockisar (eller tunnisar), så skulle jag vilja påstå att man ju ser mycker mer fläsk (skinn och ben) om personen har shorts på sig. Prova innan du köper; vissa märken gör väldigt lågt skurna tights, och det är ingen hit att böja i byxor som visar hela myntinkastet i bottenläget.

Dock är det fysiskt smärtsamt att läsa trådrubriken; det stavas mode, modet. Argh.
När införs det en automatisk stavningsfunktion på kolo. Om man ändå kunde slippa alla dessa hemska trådtitlar, fel- och särskrivna nästan som regel

Citat:
Ursprungligen postat av Fuark Visa inlägg
ser inte varför man ska ha både shorts och tights, blir det inte varmt?
Jag tycker numera det är en estetisk ok kombo. Shorts över är fördelaktigt för fickor (iphone för musik och regga stats). Tajts är skönt och om man som jag springer till gymmet hemifrån blir det för kallt så här års med bara shorts.

Citat:
Ursprungligen postat av gratefuldead Visa inlägg
Bög eller inte, vem fan bryr sig
+ 1. No homo.
__________________
No homo IMHO.
bear.flowertwig är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)