Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-09-29, 11:15   #361
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Diskmaskinen plockar jag in i lite pö om pö och kör igång när den är full. Dock plockar jag alltid ur den i princip på en gång då den är klar. Just för att minimera risken för att det ska bli missförstånd. Annars har det ju hänt ibland att man stoppar in smutsiga grejer i en ren maskin. Men låter man den aldrig stå med ren disk så minskar risken för detta drastiskt.

Smutstvätt ser jag dock ingen poäng med att stoppa in pö om pö i tvättmaskinen. Antingen har man tillräckligt med grejer för att köra den på en gång eller så har man det inte. Och har man det inte så kan smutstvätten lika gärna ligga i tvättkorgen.

Men jag kan tänka mig att det kan finnas anledning till andra strategier ifall man bor i en liten lägenhet med tvättmaskinen i köket eller nåt liknande. Då kan man ju kanske inte köra den precis när man vill. Och dessutom ifall man är lite noga med att sortera efter färg och olika temperaturer och sådant. Ifall man då inte litar på att pojkvännen ska vara kapabel att lägga rätt färger i rätt maskin kanske man kan behöva fylla maskinen utan att köra den. Själv tvättar jag allt (utom lakan och handdukar) i 40 grader, och jag bryr mig inte om vilka färger det är heller.
svenbanan är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 11:32   #362
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Det finns en underbar serie på Netflix om autister som dejtar. Rekommenderas varmt.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 11:36   #363
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Det finns en underbar serie på Netflix om autister som dejtar. Rekommenderas varmt.
Finns denna tråden med i eftertexterna?
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:12   #364
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Jag har mer tid på mig nu, så jag ger lite mer utvecklande svar på inlägg som inte är pinfärska.

Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
Jag undrar hur kvinnor kan vara så infernaliskt korkade faktiskt. När fan skall dom lära sig att ALLA heterosexuella killar som inte är medicinskt impotenta vill ha sex?
INGEN heterosexuell man som inte är medicinskt impotent söker en kvinna på dejtingsajter, forum, tinder, facebook etc för att bara vara vän.

Detta betyder inte att alla män tvunget vill ligga på första dejten. Men skulle det hända så är det en trevlig bonus. Hur fan tänker kvinnor i dessa fall, tänker dom alls?

"Det verkade som du ville ha sex", ja tro fan det. Varför i helvete tror du att jag vill träffa dig? För att prata om amerikansk politik och gruppäta Macdonalds?
Oavsett om man söker ett långvarigt förhållande (långvarigt sex) eller bara ett ligg (kortvarigt sex) så är det sex man söker, enbart eller ihop med ett förhållande.

Undrar om hon blir lika stött och förvånad av att någon vill sälja läkemedel till henne när hon går in på apoteket.
Du snuddar vid ett fenomen som jag har irriterat mig på i många år, och som är en stor orsak till att jag tog så illa vid mig av Finlands-tjejen-historien: Den väldigt vanliga och fullkomligt absurda uppfattningen att det inte går att vara sexuellt attraherad av någon samtidigt som man är intresserad av personen som person.

Jag har ett exempel som är ganska närliggande i tiden; en Tindermatchning med spanskt påbrå (vi kan, för konsekvensens skull, referera till henne som Spanien-tjejen), som jag chattade med i timme ut och timme in, och som var väldigt rolig. Sedan en dag gjorde jag misstaget att nämna att jag var sexuellt attraherad av henne, och då jävlar tog det hus i helvete.

Jag kan förstå att sådant leder till hus i helvete. Jag hade förstått det om hon sa "Jag är så jävla trött på att man inte kan ha en killkompis utan att han vill ha sex!" Eller "Eeeew! Too much info!" Eller "Ledsen, jag kan inte vara bekväm att umgås med dig med denna kunskap i bakhuvudet".

Men det var inte det hon sa. Hon sa "Jag trodde du gillade mig som person, men det visade sig att jag inte var något annat än en fantasi för dig".

Liksom... WHAT?



Jag har sett denna missuppfattning hos både killar och tjejer. Lustigt nog verkar den vara vanligare hos folk som förespråkar seriösa förhållanden över one night stands. Hur dessa människor lyckas med denna mentala gymnastikbedrift är bortom min fattningsförmåga; om man nu tycker att det är omöjligt att både gilla någons personlighet och vilja ha sex med denne, då borde man ju enbart ägna sig åt one night stands?

Jag tog faktiskt upp just den paradoxen med Spanien-tjejen. Hon svarade ett vagt "Det är annorlunda när man är i en relation". Men hon hade inget svar när jag frågade varför.

Många döljer sin uppfattning bakom en vagt underbyggd fasad av feminism. "DeT äR fAkTiSkT oBjEkTiFiErInG aTt Se NåGoN sOm EtT sExObJeKt". En fasad som rasar som ett korthus när man ber någon förklara hur de tänker.

Jag tror uppfattningen helt enkelt är en rest från puritansk sexualmoral. "Sexuell attraktion är minsann enbart något mellan make och maka!"

Citat:
Ursprungligen postat av G.W Visa inlägg
Fetade det översliskiga, förpåiga. Visst hade ni inte ens träffats IRL innan du började skriva det här? Du framstår som överkåt och som du vara vill ligga.
Jag hör vad du säger. Men om man ska vara sån kan man ju lika gärna kalla henne för sliskig och överkåt som föreslog att vi skulle bada på första dejten. Att bada ihop är ju faktiskt att gå runt i extremt avslöjande kläder, blöt från topp till tå, i fullt dagsljus tillsammans.

Man kan också kalla henne sliskig och överkåt som tog upp att hon hoppades att badkläderna var torra dagen efter. Det öppnar ju upp för frågan "ska vi bada nakna istället, isåfall?" Samt att hon tog upp att hon kunde tänka sig att bada näck. Hon hade kunnat svara "då tar jag bara några andra badkläder", men icke, hon sa rakt ut att hon gärna visar hela kuckamalurven för mig.

Läskigt värre, om man nu vill tolka det på det sättet. Men det verkar som att när det är något problem mellan en man och en kvinna så tolkas det alltid till mannens nackdel. Av någon anledning.

Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Det är ju inte grejen.
Det handlar om förväntningar och initiativ. Att gå på en dejt där man måste tänka på att inte sända ut en enda signal att man vill ligga (även om det kan vara så att man faktiskt skulle kunna tänka sig det, men man måste få besluta det längre fram på dejten) eftersom man vet att då får man sedan vara den som avvisar. Man tappar hela samspelet om en av parterna redan har klampat på till steg två och tre och trängt den andra. Det måste få finnas kvar ett "kanske", inte bara ja eller nej till att ligga.

Och jag vet inte om du hängt med så många kvinnor men kvinnor vill också ha sex.
Jag förstår vad du menar och tackar för den bra förklaringen.

Men om jag får spela djävulens advokat så kan jag kanske tycka att det ska finnas preskriptionstid på de där klampandena till steg två och tre. Om ens dejt t ex under första IRL-träffen inte visar minsta flört-tendenser på flera timmar, då tycker jag det kan vara rimligt att slappna av lite. Men vad vet jag.

Jag tycker även 40plus har en poäng i att det fanimej hör vuxenlivet till att stå ut med att någon man inte är attraherad av är attraherad av en. I Stockholm fick jag en rätt nära tjejkompis, som efter ett par veckor frågade rakt ut om jag ville bli KK. Jag tackade för komplimangen och sa nej, och sedan var det inte mer med det.

En annan gång började en chef stöta på mig första dagen på jobbet. Under en biltur beskrev han under några minuter att jag är "en drömprins", är "manlig", "trygg", "har glimten i ögat" samt "otroligt vackra ögon". När han fattat att han inte hade något att hämta lade han av, men jag tog lite värre vid mig den gången. Funderade ett litet tag på att byta jobb eller polisanmäla. Men jag bestämde mig för att se det ur humoristisk synvinkel, och chefen besvärade mig aldrig igen under de månader jag jobbade där.

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Nu var ju Dio vilseledande, först beskriver han konversationen på ett vis och sedan var den helt annorlunda i verkligheten. Lika bra att du bara dumpar screenshottar på alla dina konversationer hädanefter.
Jag frågar dig samma sak som Angel, vad har jag beskrivit annorlunda än hur det var? Jag vet att Angel skyr långa förklaringar, men dig har jag ibland sett argumentera ingående för saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Plasttiger Visa inlägg
Varför motarbetar du att jag och Angel sprider information om risker med att träffa främlingar i otrygg a miljöer?
Nu var det ju inte det som Angel hade problem med till en början, utan att hon var övertygad om att tjejen inte ville att jag skulle duscha där. Av någon anledning.

Men jag är inte rädd för att bli rånad. Jag har ändå inget att spendera mina pengar på.

Att bli mördad vore en smula värre – min brorson skulle bli så ledsen – men alla ska vi dö någon dag, och du måste fråga dig själv: Vill du dö på ålderdomshem som en oduschad virgin, eller bli dejtmördad som en duschad Chad?

Citat:
Ursprungligen postat av chidde Visa inlägg
Vi vill nog se en kort rapport, sag 10 rader?
Blev det leende vid forsta ogonkastet?
Tysta minuter mellan konversationer?
Armbagsgnuggning vid farval?
Självklart!

Vi pratade i fyra timmar. Varenda sekund av de fyra timmarna märkte man att hon ansträngde sig till det yttersta för att jag inte skulle kunna göra tolkningen att hon var intresserad av mig. I morse fick jag ett meddelande om att hon inte hade kunnat slappna av under dejten, eftersom hon hade tolkat det som att jag ville ha sex med henne när jag gick med på att duscha hemma hos henne.

Haha, skojar bara.

Det var leende vid första kontakt (till Bärsärk: Det är fan inte överanalyserande att reagera på att en dejt inte ler när man först träffas, det är fan nästan på samma nivå som att inte säga "hej" eller något), och under hela dejten var hon supertrevlig. Jag har svårt att avgöra om hon tyckte att jag var det mest intressanta sedan skivat bröd, eller om hon bara var den trevligaste personen på planeten. Fick en kram vid hejdået.

Dessutom – håll i hatten nu – så märkte jag, när jag kom hem, att hon gillat ej färre än tre av mina Facebookstatusar. Det skojar man fan inte bort.

Dock tror jag att det kommer gå åt skogen, mycket baserat på en chattkonversation jag hade idag, som på allmän begäran printscreenas. Jag ville bara visa att jag forfarande levde och fortfarande var intresserad, så så här skrev jag, och såhär svarade hon:



Hon skrev alltså inte att hon också var intresserad. Det påminner mig om:



Men, som min mamma brukar säga: Man ska inte måla fan på väggen.

Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Finns denna tråden med i eftertexterna?
Spela inte tuff nu, Don Juan, det är inte som om vi ser dig komma med briljanta success stories.

Slår vad om att du sitter med penna och papper och antecknar från den här tråden frenetiskt för att du ska kunna förbättra ditt game nog för att bli av med oskulden.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:15   #365
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag har mer tid på mig nu, så jag ger lite mer utvecklande svar på inlägg som inte är pinfärska.







Du snuddar vid ett fenomen som jag har irriterat mig på i många år, och som är en stor orsak till att jag tog så illa vid mig av Finlands-tjejen-historien: Den väldigt vanliga och fullkomligt absurda uppfattningen att det inte går att vara sexuellt attraherad av någon samtidigt som man är intresserad av personen som person.



Jag har ett exempel som är ganska närliggande i tiden; en Tindermatchning med spanskt påbrå (vi kan, för konsekvensens skull, referera till henne som Spanien-tjejen), som jag chattade med i timme ut och timme in, och som var väldigt rolig. Sedan en dag gjorde jag misstaget att nämna att jag var sexuellt attraherad av henne, och då jävlar tog det hus i helvete.



Jag kan förstå att sådant leder till hus i helvete. Jag hade förstått det om hon sa "Jag är så jävla trött på att man inte kan ha en killkompis utan att han vill ha sex!" Eller "Eeeew! Too much info!" Eller "Ledsen, jag kan inte vara bekväm att umgås med dig med denna kunskap i bakhuvudet".



Men det var inte det hon sa. Hon sa "Jag trodde du gillade mig som person, men det visade sig att jag inte var något annat än en fantasi för dig".



Liksom... WHAT?







Jag har sett denna missuppfattning hos både killar och tjejer. Lustigt nog verkar den vara vanligare hos folk som förespråkar seriösa förhållanden över one night stands. Hur dessa människor lyckas med denna mentala gymnastikbedrift är bortom min fattningsförmåga; om man nu tycker att det är omöjligt att både gilla någons personlighet och vilja ha sex med denne, då borde man ju enbart ägna sig åt one night stands?



Jag tog faktiskt upp just den paradoxen med Spanien-tjejen. Hon svarade ett vagt "Det är annorlunda när man är i en relation". Men hon hade inget svar när jag frågade varför.



Många döljer sin uppfattning bakom en vagt underbyggd fasad av feminism. "DeT äR fAkTiSkT oBjEkTiFiErInG aTt Se NåGoN sOm EtT sExObJeKt". En fasad som rasar som ett korthus när man ber någon förklara hur de tänker.



Jag tror uppfattningen helt enkelt är en rest från puritansk sexualmoral. "Sexuell attraktion är minsann enbart något mellan make och maka!"





Jag hör vad du säger. Men om man ska vara sån kan man ju lika gärna kalla henne för sliskig och överkåt som föreslog att vi skulle bada på första dejten. Att bada ihop är ju faktiskt att gå runt i extremt avslöjande kläder, blöt från topp till tå, i fullt dagsljus tillsammans.



Man kan också kalla henne sliskig och överkåt som tog upp att hon hoppades att badkläderna var torra dagen efter. Det öppnar ju upp för frågan "ska vi bada nakna istället, isåfall?" Samt att hon tog upp att hon kunde tänka sig att bada näck. Hon hade kunnat svara "då tar jag bara några andra badkläder", men icke, hon sa rakt ut att hon gärna visar hela kuckamalurven för mig.



Läskigt värre, om man nu vill tolka det på det sättet. Men det verkar som att när det är något problem mellan en man och en kvinna så tolkas det alltid till mannens nackdel. Av någon anledning.







Jag förstår vad du menar och tackar för den bra förklaringen.



Men om jag får spela djävulens advokat så kan jag kanske tycka att det ska finnas preskriptionstid på de där klampandena till steg två och tre. Om ens dejt t ex under första IRL-träffen inte visar minsta flört-tendenser på flera timmar, då tycker jag det kan vara rimligt att slappna av lite. Men vad vet jag.



Jag tycker även 40plus har en poäng i att det fanimej hör vuxenlivet till att stå ut med att någon man inte är attraherad av är attraherad av en. I Stockholm fick jag en rätt nära tjejkompis, som efter ett par veckor frågade rakt ut om jag ville bli KK. Jag tackade för komplimangen och sa nej, och sedan var det inte mer med det.



En annan gång började en chef stöta på mig första dagen på jobbet. Under en biltur beskrev han under några minuter att jag är "en drömprins", är "manlig", "trygg", "har glimten i ögat" samt "otroligt vackra ögon". När han fattat att han inte hade något att hämta lade han av, men jag tog lite värre vid mig den gången. Funderade ett litet tag på att byta jobb eller polisanmäla. Men jag bestämde mig för att se det ur humoristisk synvinkel, och chefen besvärade mig aldrig igen under de månader jag jobbade där.



Jag frågar dig samma sak som Angel, vad har jag beskrivit annorlunda än hur det var? Jag vet att Angel skyr långa förklaringar, men dig har jag ibland sett argumentera ingående för saker.







Nu var det ju inte det som Angel hade problem med till en början, utan att hon var övertygad om att tjejen inte ville att jag skulle duscha där. Av någon anledning.



Men jag är inte rädd för att bli rånad. Jag har ändå inget att spendera mina pengar på.



Att bli mördad vore en smula värre – min brorson skulle bli så ledsen – men alla ska vi dö någon dag, och du måste fråga dig själv: Vill du dö på ålderdomshem som en oduschad virgin, eller bli dejtmördad som en duschad Chad?







Självklart!



Vi pratade i fyra timmar. Varenda sekund av de fyra timmarna märkte man att hon ansträngde sig till det yttersta för att jag inte skulle kunna göra tolkningen att hon var intresserad av mig. I morse fick jag ett meddelande om att hon inte hade kunnat slappna av under dejten, eftersom hon hade tolkat det som att jag ville ha sex med henne när jag gick med på att duscha hemma hos henne.



Haha, skojar bara.



Det var leende vid första kontakt (till Bärsärk: Det är fan inte överanalyserande att reagera på att en dejt inte ler när man först träffas, det är fan nästan på samma nivå som att inte säga "hej" eller något), och under hela dejten var hon supertrevlig. Jag har svårt att avgöra om hon tyckte att jag var det mest intressanta sedan skivat bröd, eller om hon bara var den trevligaste personen på planeten. Fick en kram vid hejdået.



Dessutom – håll i hatten nu – så märkte jag, när jag kom hem, att hon gillat ej färre än tre av mina Facebookstatusar. Det skojar man fan inte bort.



Dock tror jag att det kommer gå åt skogen, mycket baserat på en chattkonversation jag hade idag, som på allmän begäran printscreenas. Jag ville bara visa att jag forfarande levde och fortfarande var intresserad, så så här skrev jag, och såhär svarade hon:







Hon skrev alltså inte att hon också var intresserad. Det påminner mig om:







Men, som min mamma brukar säga: Man ska inte måla fan på väggen.







Spela inte tuff nu, Don Juan, det är inte som om vi ser dig komma med briljanta success stories.



Slår vad om att du sitter med penna och papper och antecknar från den här tråden frenetiskt för att du ska kunna förbättra ditt game nog för att bli av med oskulden.
Syftade inte specifikt på dig. Men jag har för tillfället flickvän. Skall dock inte inte försöka smyga undan att det där duschtricket är något jag skall köra på om jag blir singel.

Jag har lovat att spara mig till efter giftermål så det är faktiskt ett aktivt val från min sida att inte besudla anakondan.

Skickat från BÖJRACKET
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:17   #366
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Finns denna tråden med i eftertexterna?
I eftertexterna? Serien skildrar dio på tinder.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:21   #367
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
I eftertexterna? Serien skildrar dio på tinder.
Varför så taskiga? Hur många dejter lyckas ni få till?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:25   #368
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 164
Jag kan nog bara tala för mig själv i frågan men jag föredrar i 101 av 100 fall att folk jag umgås med lägger korten på bordet och är transparenta och ärliga, än att det ska utföras någon sorts parningslek kring den heta gröten där sex istället blir till ett märkligt tabu. Jag förstår inte heller dikotomin mellan att vara sexuellt attraherad och att gilla någon som person? Är man vettigt funtad och har gått igenom puberteten så ska det inte vara några som helst problem att umgås som vänner även om man gärna hade legat lite ibland också.

Edit: jag tycker nog snarare att det är en stor fördel att veta om någon är sexuellt attraherad av mig. Då kan man prata om saken, och så behöver ingen gå runt och tolka den andras ord och handlingar i något särskilt ljus. Otroligt befriande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio

Senast redigerad av wintersnowdrift den 2020-09-29 klockan 13:29.
wintersnowdrift är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:27   #369
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Mycket text...
Jag tror det är så enkelt som så att om en tjej gillar att prata, skoja och till och med flörta lite på skoj, men inte vill något mer, så blir dom ofta arga och/eller besvärade om man nämner att man är attraherad.
Man är ärlig och gör klart att man är intresserad av dom och dom trodde att killar på tinder kanske bara söker en chatt kompis.
Dom vet bättre, innerst inne. Men tar sig ändå rätten att bli förnärmade om man visar intresse när dom inte har det. Som detta med att man inte är intresserad av dom som person om man även känner sexuell attraktion. Liksom wtf? Vad fan tror dom, att man söker en kompis att brevväxla med?
Det är precis tvärtom, man är inte intresserad av att lära känna dom som person om man inte känner sexuell attraktion!! Med vilken helvetes anledning skulle jag på en dejtingsajt vilja lära känna en totalt främmande kvinna som person om jag inte är attraherad av henne?

Men om dom själva är attraherade så blir det jubel och lycka när man nämner att man är intresserad.

Det är som med huruvida ett uttryck som "vad snygg du är" är sexuellt trakasseri eller ej beror på om killen som säger det är snygg eller ful.

Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Varför så taskiga? Hur många dejter lyckas ni få till?
Det var ett skämt, jag gillar Dio och att läsa om honom då hans dejtingtankar påminner väldigt mycket om mig själv.

Senast redigerad av 40plus den 2020-09-29 klockan 13:33.
40plus är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:33   #370
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Syftade inte specifikt på dig. Men jag har för tillfället flickvän. Skall dock inte inte försöka smyga undan att det där duschtricket är något jag skall köra på om jag blir singel.

Jag har lovat att spara mig till efter giftermål så det är faktiskt ett aktivt val från min sida att inte besudla anakondan.

Skickat från BÖJRACKET
Kanske borde poängtera att jag inte tog illa upp. Tolkade ditt inlägg som vänskapligt gnabb och ville bara svara med samma mynt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:34   #371
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Kanske borde poängtera att jag inte tog illa upp. Tolkade ditt inlägg som vänskapligt gnabb och ville bara svara med samma mynt.
Phew.

Trodde vi hade tappat vår dynamik.

Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Varför så taskiga? Hur många dejter lyckas ni få till?
Det har aldrig vart ett problem så länge jag kan minnas, tackar som frågar


Vi vet ju faktiskt ingenting om hur själva dejterna går till och vad som sägs, alla våra kommentarer är alltså bara lite härligt hets. Det kan vara svårt att uppfatta för motsatta könet som inte kunnat driva med varandra i t.ex. omklädningsrum på samma nivå.

Senast redigerad av PureWhey den 2020-09-29 klockan 13:37.
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:36   #372
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Phew.

Trodde vi hade tappat vår dynamik.
Never!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 13:39   #373
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Skall ge mitt förmodligen ända seriösa råd någonsin i allmänt-delen.

Jag skulle försökt ragga upp en bond-brud med bondgård om jag var du. Tror jag skulle passa som handen i handsken.

Finns det inte bonde söker man istället för fru?
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 14:09   #374
JusupWilkoszzzz
Registered User
 
JusupWilkoszzzzs avatar
 
Reg.datum: Aug 2020
Inlägg: 3
Hahaha Jusup....
Vem fan skickar såna där mess?
Jag är fortfarande intresserad, är det dagis?

Vad är nästa steg? "Får jag fråga chans på dig?"

Vilka osäkra människor..
JusupWilkoszzzz är inte uppkopplad  
Gammal 2020-09-29, 14:14   #375
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av JusupWilkoszzzz Visa inlägg
Hahaha Jusup....
Vem fan skickar såna där mess?
Jag är fortfarande intresserad, är det dagis?

Vad är nästa steg? "Får jag fråga chans på dig?"

Vilka osäkra människor..
Haha svenbanan...
Vem fan använder sitt användarnamn som nåt slags "catchphrase" i början av varje inlägg?
svenbanan är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)