Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-08-21, 18:36   #11236
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh Visa inlägg
Juli 28: 102,8 kg
Juli 31: ~101 kg
Augusti 3: 99,2 kg
Augusti 6: 99,2 kg
Augusti 7: 98,8 kg
Augusti 8: 98,5 kg
Augusti 9: 97,8 kg
Augusti 13: 96,5 kg
Augusti 14: 96,8 kg
Augusti 18: 95,5 kg
Augusti 20: 94,8 kg
Augusti 21: 94,5 kg

Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Eldorados? Den är riktigt fin!
Precis! Kronfågels frysta kycklingkebab smakar väl marginellt godare, men kostar typ det dubbla. Willys>ICA. Brukar steka 4-6 st ägg till med lätt rinnig gula, blir typ som sås.


Btw, tricket med att avnjuta kall Gustafskorv som enskild måltid är att bryta av en halv decimeter(minst) bit i taget, sedan gnaga i sig skinnet först likt kanten på en limpsmörgås. Först efter att det är avklarat så går man vidare till steg 2 utav måltiden, vilken består utav att långsamt & metodiskt skala ned den rökta biten häst till en köttbulles liknande substans med framtänderna. Att uppnå en hundraprocentig perfekt sfär är förstås omöjligt, så efter ett tags nitiskt skulpturerande så upphör biten rökt häst att existera & man får börja om på ny kula med ytterligare en bit gustafskorv. Repeat till mätt. 🐎🐎🐎

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.

Senast redigerad av r3mpuh den 2019-08-21 klockan 18:45.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-24, 19:55   #11237
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Augusti 24: 94 kg

Börjar gå långsamt nu, men sedan har jag bara uteslutit kolhydrater ur kosten. Skulle inte direkt kalla det för deff. Deff är när man går hungrig & allt i livet suger.

Funderar på att deffa på riktigt ~6:e september, skall bara donera blod igen 3:e september & återhämta mig ett par dagar först. Tänkte mig något dylikt stuk utav 1 dl vassleprotein 5 gånger dagligen & så säg typ 4 kokta ägg innan läggdags? En kort deff enligt ovan på 50 dagar borde vara lagomt tror jag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-25, 06:52   #11238
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh Visa inlägg
Augusti 24: 94 kg

Börjar gå långsamt nu, men sedan har jag bara uteslutit kolhydrater ur kosten. Skulle inte direkt kalla det för deff. Deff är när man går hungrig & allt i livet suger.

Funderar på att deffa på riktigt ~6:e september, skall bara donera blod igen 3:e september & återhämta mig ett par dagar först. Tänkte mig något dylikt stuk utav 1 dl vassleprotein 5 gånger dagligen & så säg typ 4 kokta ägg innan läggdags? En kort deff enligt ovan på 50 dagar borde vara lagomt tror jag.
Inget alls en dålig plan. Har du någon målvikt i sikte?
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-26, 14:19   #11239
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 709
Citat:
Ursprungligen postat av CalleP Visa inlägg
Går riktigt bra! Började på 86kg morgonvikt och vägde idag in på 82.5 vilket är en vikt jag inte har vägt sen 2011. Jag har deffat sen 1.5 månad tillbaka, men tagit pauser emellan åt där jag har kört cirka 1 vecka deff och cirka 2 veckor av. Midjan har även minskat med 3cm med vilket är kanon!

Målet är att ta mig under 90cm i midjemått och 80kg i vikt och att det ska vara hållbart. Vill inte ta mig ner till en vikt där visst det ser bra ut men sen mår jag skit och kan bara hålla mig där i några veckor.
Är nere på 79,6kg nu och midjan på 88cm på fetaste! Tog paus under sommaren och var egentligen bara rätt aktiv och gick ner något kilo här och där, sedan 2 veckor tillbaka körde jag igång deffen igen och nu är jag nere på lägsta nivåer vikt och kroppsfett sen 2012. Känns roligt!

Har deffat i etapper typ 2 veckor deff, 2 veckor av, 2 veckor deff, 3 veckor av. Tänker deffa veckan ut för då har jag kört i 3 veckor nu, kanske kör vidare dock för känns såpass lätt som det gör nu och känns inte onödigt plågsamt heller.
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-28, 23:09   #11240
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Citat:
Ursprungligen postat av Fishta Visa inlägg
Inget alls en dålig plan. Har du någon målvikt i sikte?
Delmål 1: Tävlar om att passera 90-kg spärren med en polare som bulkar. Han ligger på 85 kg+ atm.

Annars är målet att psykiskt inte ge upp innan vasslen är slut. Beställde 8 kg! Åt nyss 1500 kcal till frukost (lammkorv & ägg) så vi får väl se.

Morgonvikten har legat på 92,3 kg 2-3 dagar i rad nu. Men däremot har midjemåttet minskat med 0,5-1 cm? Gainz!

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-29, 16:37   #11241
Xead
Registered User
 
Xeads avatar
 
Reg.datum: May 2014
Inlägg: 583
Citat:
Ursprungligen postat av CalleP Visa inlägg
Är nere på 79,6kg nu och midjan på 88cm på fetaste! Tog paus under sommaren och var egentligen bara rätt aktiv och gick ner något kilo här och där, sedan 2 veckor tillbaka körde jag igång deffen igen och nu är jag nere på lägsta nivåer vikt och kroppsfett sen 2012. Känns roligt!

Har deffat i etapper typ 2 veckor deff, 2 veckor av, 2 veckor deff, 3 veckor av. Tänker deffa veckan ut för då har jag kört i 3 veckor nu, kanske kör vidare dock för känns såpass lätt som det gör nu och känns inte onödigt plågsamt heller.
Fan, här rullar det på bra! Snyggt jobbat.

Jag blir så sporrad att börja deffa av den här tråden ...men att deffa när man redan ser ut som ett skelett är knappast ett alternativ.
Xead är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 01:18   #11242
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Tryckte i mig runt 5000 kilokalorier under de senaste 24 timmarna. Utslaget över veckan passar det in i kalorimängden som krävs för 0.5 kg viktnedgång per vecka i mitt fall. Det är trots det äcklande att man finner förvånansvärt lite njutning i maten man äter, om inte mängden, men hjärnan ändå skriker åt en att äta mer.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 05:34   #11243
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
September 1: 91,4 kg
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 13:21   #11244
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050


Började dock med kreatin igår, så att såvida inte den dagliga dosen utav gustafskorv redan maxar mina kreatinnivåer så finns det en viss risk för motsatt viktkurva inom snar framtid.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 09:51   #11245
r3mpuh
avatartext
 
r3mpuhs avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Ort: Aspergerland
Inlägg: 1 050
Citat:
Ursprungligen postat av r3mpuh Visa inlägg
Delmål 1: Tävlar om att passera 90-kg spärren med en polare som bulkar. Han ligger på 85 kg+ atm.
Haha, jag vann!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
r3mpuh , var det inte du som låg med typ fyra tjejer på en helg? En av dem som blivit sur kanske?
You can do it maybe! ~
r3mpuh:s Träningsjournal ~ Marklyft: 200 kg
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Du verkar vara en person som skulle kunna koka någons katt som kärleksförklaring och sedan inte förstå deras arga reaktion.

Senast redigerad av r3mpuh den 2019-09-06 klockan 09:54.
r3mpuh är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-07, 11:23   #11246
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
15 juli - 91.3 kg

7 september 86.2 kg
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-08, 11:26   #11247
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
Citat:
Ursprungligen postat av Fishta Visa inlägg
Citat:
Ursprungligen postat av Fishta Visa inlägg
Första bilden är första dagen (91.4 kg). Andra bilden är 1 månad senare och tredje bilden är efter tre månader (86.5 kg).

Det går framåt.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-08, 14:24   #11248
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Fishta Visa inlägg
Första bilden är första dagen (91.4 kg). Andra bilden är 1 månad senare och tredje bilden är efter tre månader (86.5 kg).

Det går framåt.
Bra jobbat
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-08, 16:51   #11249
Aristocrat
Registered User
 
Aristocrats avatar
 
Reg.datum: Aug 2019
Inlägg: 58
Inne på deffvecka 28 och stadigt tappat 0,5kg i veckan sen dess dvs 14kg(startläge 19% kroppsfett)
Börjar mentalt bli jobbigt nu när kroppsfettet inte hjälper till som energidepå och suget för att kliva upp 1000kcal är påtagligt
Aristocrat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-09-08, 18:02   #11250
Fishta
Registered User
 
Fishtas avatar
 
Reg.datum: Jul 2019
Ort: Fishtë
Inlägg: 184
*Bild tre är efter 2 månader, inte efter 3 månader.

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Bra jobbat
Tack så mycket.
Fishta är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)