Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-06-01, 22:00   #541
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Du kan inte irritera mig, för jag accepterar dig Jag ser dig för den du är och välkomnar dig och dina åsikter!
Ok skönt att höra.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-01, 22:02   #542
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Inte en kändis dock. Kändisar som gör brott säljer, det gör inte en vänsterkärring som ligger med flykting"barn". De enda som bryr sig om en sån sak är jag, du och något dussin till andea. För övriga är det inte ens en nyhet, kanske inte ens ett brott.
Den delen av Johanna Möller är nog inte så välkänd heller, hon drev ju/var inblandad i boende för ensamkommande och hade sexuella relationer med flera (och blev anmäld för det men inget hände med det) och det var även ensamkommande hon manipulerade för att mörda folk.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-01, 22:08   #543
G.W
Registered User
 
G.Ws avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 160
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Du kan inte irritera mig, för jag accepterar dig Jag ser dig för den du är och välkomnar dig och dina åsikter!

Jag har varit som du är nu också, fast jag mognade lite tidigare än dig.
Du skulle inte lagt till edit:en, var mer stuns i kommentaren innan. Nu "försökte" du för mycket.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag minns alla storheter där på forumen, jag var med från början och jag var och är nog den störste legenden någonsin. En legend dom gjorde allt för att tysta. Jag styrde fan Kolo... Men dom fixade så jag inte kunde logga in. Men då och då nämns mitt gamla nick.
G.W är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 15:43   #544
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Paolo Roberto förstör sina kritiker med fakta och logik: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ickars-och-man

Citat:
Han säger vidare att kvinnan kunnat bli läkare om hon pluggat, men att prostitution är ”ett lätt sätt att tjäna pengar” på.

– Hon bodde i Milano och pratade flytande italienska. Och du ska veta att när jag skulle gå så såg de här tjejerna någonting i trappen och sa ”vänta, det kanske är någon polis eller någonting där”, så de skyddade ju mig, säger han i podcasten.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 16:38   #545
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Paolo Roberto förstör sina kritiker med fakta och logik: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ickars-och-man
Vidrigt att ge honom en plattform!
Citat:
Ja, en kvinna som säljer sex kan vara både ’omopererad för flera hundra tusen’ och se ut som en fotomodell och ändå vara ett offer för människohandel. Att få kvinnorna att se sexiga ut är liksom en del av hallickarnas strategi för att tjäna pengar. Varför är det så svårt att förstå?” skriver Simon Häggström i ett inlägg på Instagram.

”Ja, en kvinna som säljer sex kan plugga till läkare eller till och med raketforskare – och fortfarande vara i händerna på hallickar. Att vara fattig och knappt ha några pengar under studietiden gäller ju även oss i Sverige.
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 17:13   #546
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Min teori: Paolos flickvän var initialt rätt sugen av sig. Fler gånger om dagen- sugen. Detta skruvade upp Paolos sexualitet till nya nivåer. Sedan gick hon raskt från "vill hela tiden" till "vill varannan vecka med lampan släckt" kvar blev då Paolos uppskruvade sexualitet fast utan utlopp.

Då började sexköpen.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 17:16   #547
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Jaha nu var det inget fel med att han köpte sex, varför ens gå och bikta sig då. Visste att hans ego var för stort för att erkänna att han gjort fel. Stängde av efter 5 minuter i hur kan vi podden, obehaglig människa.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 17:22   #548
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 970
Jag hoppas han fortsätter, hålet kan bli djupare!
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 19:30   #549
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Jaha nu var det inget fel med att han köpte sex, varför ens gå och bikta sig då. Visste att hans ego var för stort för att erkänna att han gjort fel. Stängde av efter 5 minuter i hur kan vi podden, obehaglig människa.
Bitterhet tror jag. Han ansåg inte att han hade gjort fel, men bad om ursäkt för han trodde det förväntade sig av honom. Det har funkat tidigare vid flera tillfällen av misshandel för honom. Be om ursäkt- bli förlåten. När han då inte blir förlåten för detta, som han inte ens tycker sig ha gjort fel till skillnad från annat han blivit förlåten för ja då blir han bitter.

Han har fått krypa och förnedra sig för ingenting, då vill han ha sagt det. Att han inte gjorde fel och att ursäkten vill han ta tillbaks genom att göra så.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 19:33   #550
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 970
Han borde gjort som Frank Andersson och ägt det istället.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 19:37   #551
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 970
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Bitterhet tror jag. Han ansåg inte att han hade gjort fel, men bad om ursäkt för han trodde det förväntade sig av honom. Det har funkat tidigare vid flera tillfällen av misshandel för honom. Be om ursäkt- bli förlåten. När han då inte blir förlåten för detta, som han inte ens tycker sig ha gjort fel till skillnad från annat han blivit förlåten för ja då blir han bitter.

Han har fått krypa och förnedra sig för ingenting, då vill han ha sagt det. Att han inte gjorde fel och att ursäkten vill han ta tillbaks genom att göra så.
Är han inte en riktig linslus också? Älskar väl att synas och höras, se sig själv och sitt namn på butikshyllorna. Nu börjar de ju bli ett tag sen det snackades något om han...
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-22, 19:42   #552
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Är han inte en riktig linslus också? Älskar väl att synas och höras, se sig själv och sitt namn på butikshyllorna. Nu börjar de ju bli ett tag sen det snackades något om han...
Vanligtvis är han det, jag har inte ens lyssnat på senaste som diskuteras men jag gissar att "återupprättande av egot" och inte "jag vill synas" är drivkraften här. Det kräver ju dock att han syns.
__________________
Oleg. pseudointellektuell
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-23, 07:26   #553
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Min teori: Paolos flickvän var initialt rätt sugen av sig. Fler gånger om dagen- sugen. Detta skruvade upp Paolos sexualitet till nya nivåer. Sedan gick hon raskt från "vill hela tiden" till "vill varannan vecka med lampan släckt" kvar blev då Paolos uppskruvade sexualitet fast utan utlopp.

Då började sexköpen.
Han kan väl köpa sex oavsett om hans brud vill ha sex i alla hål alla dagar i veckan osv. Det är en ny kropp, ny upplevelse, och det är utan "krångel" och möjligen adderar själva köpet en ytterligare dimension av upphetsning vad vet jag.

Sverige är nära nog enda landet i världen där sexköp är något udda, förbryllande samt förkastligt där man måste ha en detaljerad förklaring till för varför det pågår. Jag säger inte att det är bra eller trevligt men rent pragmatiskt så är det ingenting som kommer försvinna för att skitnödiga svenskar har känslostyrda åsikter om det.
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-23, 08:26   #554
Plasttiger
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 120
Angry

Citat:
Ursprungligen postat av Kaalle Visa inlägg
Han kan väl köpa sex oavsett om hans brud vill ha sex i alla hål alla dagar i veckan osv. Det är en ny kropp, ny upplevelse, och det är utan "krångel" och möjligen adderar själva köpet en ytterligare dimension av upphetsning vad vet jag.

Sverige är nära nog enda landet i världen där sexköp är något udda, förbryllande samt förkastligt där man måste ha en detaljerad förklaring till för varför det pågår. Jag säger inte att det är bra eller trevligt men rent pragmatiskt så är det ingenting som kommer försvinna för att skitnödiga svenskar har känslostyrda åsikter om det.
+1.
Heteromännens upplevda rätt till att skända utsatta kvinnors kroppar utplånas inte på en generation.
Plasttiger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2021-05-23, 08:47   #555
Kaalle
Registered User
 
Kaalles avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 242
Citat:
Ursprungligen postat av Plasttiger Visa inlägg
+1.
Heteromännens upplevda rätt till att skända utsatta kvinnors kroppar utplånas inte på en generation.
Visst är det så, allt det hemska ska försvinna, vi ska ha en verklighet som en Disney film, och vägen dit går genom inlägg på forum samt högljudda utspel via sociala medier, möjligen nån liten parad på gatan med plakat osv..
Kaalle är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)