Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Hur blir det med Trump?
Han sitter kvar under hela sin mandatperiod 70 39.55%
Han sitter kvar och blir omvald 83 46.89%
Han ställs inför riksrätt och blir avsatt 4 2.26%
Han blir avsatt via kupp 2 1.13%
Han avgår frivilligt 4 2.26%
Han blir mördad 11 6.21%
Annat 3 1.69%
Antal röster: 177. Du får inte rösta i den här omröstningen

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-11-09, 18:07   #46
Magnus N
Skånsk

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus Visa inlägg
Nästan alla verkar överens om att han sitter kvar
Konstigt vore det väl annars? Är inte direkt en liten sak att avsätta en president, för frivilligt kommer han inte lämna
Magnus N är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 19:01   #47
Decepticon
Registered User

Decepticons avatar

Reg.datum: Nov 2014
Trump är en clown och idiot, det är det inget snack om, men halva USA är detsamma, så risken är stor att han sitter kvar. Hans politik gynnar miljardärerna, men det fattar inte den dumma medelamerikanen ute i landet, de lyssnar till "make america great again" och det räcker för dem.
Decepticon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 19:06   #48
Aryt
Banned User

Reg.datum: Aug 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Decepticon Visa inlägg
Trump är en clown och idiot, det är det inget snack om, men halva USA är detsamma, så risken är stor att han sitter kvar. Hans politik gynnar miljardärerna, men det fattar inte den dumma medelamerikanen ute i landet, de lyssnar till "make america great again" och det räcker för dem.
Amerikanerna är alla tillfälligt förödmjukade miljonärer, inte ett förtryckt proletariat.
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 19:07   #49
ceejay
I need an update

ceejays avatar

Reg.datum: Oct 2007
Jag gillar grejen att man antingen hatar eller älskar honom. Så kontroversiell.
Gammal 2017-11-09, 19:41   #50
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Jag gör varken eller. Men definitivt inte negativt på det sätt som han framställs i media.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 20:00   #51
Bob90
?

Bob90s avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Jag gör varken eller. Men definitivt inte negativt på det sätt som han framställs i media.
Jag är bara lite allergisk mot hans förutsägbara fåordighet och enkelsidiga kroppsspråk
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 20:05   #52
King Grub
Chefsarkitekt Oljebyxor

King Grubs avatar

Reg.datum: Mar 2002
Bara handslagen i sig ger ju tillräckligt med pluspoäng för att göra balansen positiv.

Angående PM-rådgivning!
King Grub är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 20:13   #53
Diomedea exulans
Banned User

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Jag tror att genomsnittsamerikanen är precis lika intelligent som genomsnittssvensken. Dvs fullständigt dum i huvudet.
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 20:17   #54
BelowAverage
Kärvt maskulin

BelowAverages avatar

Reg.datum: Nov 2011

Trump kan sannolikt bli omvald men då beror det nog snarare på att alternativen som erbjuds inte anses duga än att Trump är bra. Som första gången.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.

Senast redigerad av BelowAverage den 2017-11-09 klockan 20:20.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 20:19   #55
ApexProcyon
Biggus Dickus

ApexProcyons avatar

Reg.datum: Nov 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag tror att genomsnittsamerikanen är precis lika intelligent som genomsnittssvensken. Dvs fullständigt dum i huvudet.
Glöm inte att hälften är dummare än så.
Gammal 2017-11-09, 21:06   #56
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa

ChuckTestas avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Kan du utveckla, och berätta varför Trump är en clown och idiot?
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 21:14   #57
Petoria
Sponsored by Soros

Petorias avatar

Reg.datum: Jul 2009
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Lyssnat på hans tal någon gång?

“Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you’re a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what’s going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us.”
Petoria är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 21:21   #58
lanzal
Registered User

lanzals avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Bevisbördan ligger nuförtiden inte på skeptikerna utan på de som försvarar Trump :P
En god tumregel som man snabbt bör ta till sig i sin gymkarriär är att 90% av allt som "en kille på gymmet"/"en kompis" säger är helt fel, en grov överdrift/generalisering, eller saknar vetenskapliga belägg.
Tävlingspers: 245kg böj, 140kg bänk, 295 mark
lanzal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 21:21   #59
svenbanan
Banned User

Reg.datum: Jan 2012
Citat:
Huruvida han är en idiot ska jag låta vara osagt. Men clowneriet känner jag att jag kan svara på...

Hela hans sätt att uttrycka sig och sättet han gått i polimik mot diverse komiker/satiriker är löjeväckande. Han är alltså dels sjukt tacksam att driva med för att han är komisk och verkar puckad. Dessutom är han tacksam att driva med för att han har så tunnt skinn och ska försöka "svara tillbaka" men det blir bara fel. Så typ en perfekt storm av omständigheter. Det är väl detta som gör honom till en clown. Eller "Fuckface von Clownstick" som Jon Stewart kallade honom.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2017-11-09, 21:31   #60
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa

ChuckTestas avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Lyssnat på hans tal någon gång?

“Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you’re a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what’s going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us.”
Okej...? Såååå....?
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:47.