Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-02-16, 13:20   #181
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
Tror det här är nyckeln till min framgång. Jag ser ut som en badboy med rakad skalle, skägg, tatueringar och muskler. Är nog alldeles för trevlig och förstående i övrigt

Får i princip alltid hugg på krogen om jag vill. Det känns som att nyckeln till det är att prata med en massa tjejer utan att ragga. Helst gå fram till stora sällskap, som tex för ett par månader sen då det var ett gäng som hade möhippa på krogen. Brukar funka att glida förbi, stanna till, ta några ord, skämta lite och sen glida vidare. Gå runt lite, snacka med andra. Sen märker man om någon visar intresse, kanske vill gå iväg och prata lite eller så.

Har en polare som är helt extrem med brudar på krogen, det han säger är att man bara ska veta att man är bäst och snyggast på stället när man går fram till brudar. Självförtroende och utstrålning är allt, det behövs mängder även om man ser bra ut. Han snackar alltid med massor och ser tjejer han snackat med innan att han snackar med andra så brukar han märka att de kan bli svartsjuka och då vet han att kusten är klar
Japp, det är precis det här beteendet man ska ha på krogen för att lyckas. Inte vara tyst i ett hörn med sina polare eller ännu värre att vara tyst i ett hörn ensam...

Senast redigerad av Macroman den 2018-02-16 klockan 13:23.
Macroman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 14:47   #182
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Och för att ta hand om en hemma när man är gammal.

När jag blir riktigt gammal så ämnar jag terrorisera kassörer med småmynt, råka välta varuberg i butiker, gå ruskigt långsamt i trappor och spela schack hela dagarna.
Finns många fina hem du kan hamna på om du är rik där du kan leva ut dina dagar riktigt bra även som helt ensam.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 14:47   #183
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Adventroland Visa inlägg
... ... ... ...
Ett fåtal får alla, resten får inget, så verkar det vara idag.
Jag har varit med rätt länge mer väst om Atlanten då och jag har nyligen märkt att alla yngre tjejer kallar varandra "hoes". Verkar vara värsta modeordet.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-16, 16:14   #184
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Bärsärk Visa inlägg
Finns många fina hem du kan hamna på om du är rik där du kan leva ut dina dagar riktigt bra även som helt ensam.
Absolut, min mormor sitter på ett bra hem. Finns flera aktiviteter och grejer, maten är skitbra, servicen och lokalerna är helt okej.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 23:26   #185
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Ja ni grabbar inte alls kul det här
NilsZxx är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 00:43   #186
Klein
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 696
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats Visa inlägg
Jag har aldrig haft problem med att få tjejer och jag är tvärtom en ganska lugn och snäll kille.
Det har ju rätt mycket att göra med erfarenheter under uppväxten. De som får en flickvän under puberteten/tidiga 20årsåldern, säkert inte sällan av ren slump, kommer att ha ett mycket bättre utgångsläge för framtida flickvänner. Framgång föder framgång. Motgång föder motgång.
Klein är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 00:57   #187
NilsZxx
Banned User
 
NilsZxxs avatar
 
Reg.datum: Feb 2018
Inlägg: 14
Alltså vad ska man göra, kanske dags å bege sig utomlands och leta där? Har testat online länge nu, helt omöjligt och jag börjar bli rätt trött på att tjejer helt upp och ned får aggressiva utbrott.

På krogen är det riktigt svårt att snacka med en tjej, alltid massa kompisar runt, killar etc etc.

Dystert minst sagt, man blir ju lite less då tjejer aldrig någonsin har några problem att få partners, de kan ju välja och vraka som de vill i princip... Men som man å andra sidan ... är det detta som kallas manligt privilegium eller?
NilsZxx är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 05:40   #188
Librish
Registered User
 
Librishs avatar
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 285
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Dystert minst sagt, man blir ju lite less då tjejer aldrig någonsin har några problem att få partners, de kan ju välja och vraka som de vill i princip... Men som man å andra sidan ... är det detta som kallas manligt privilegium eller?
Om du snackar partners som i förhållanden så borde det ju vara lika många killar som tjejer som har partners? För heterosexuella dvs.
Librish är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 07:09   #189
Bärsärk
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 1 171
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Alltså vad ska man göra, kanske dags å bege sig utomlands och leta där? Har testat online länge nu, helt omöjligt och jag börjar bli rätt trött på att tjejer helt upp och ned får aggressiva utbrott.

På krogen är det riktigt svårt att snacka med en tjej, alltid massa kompisar runt, killar etc etc.

Dystert minst sagt, man blir ju lite less då tjejer aldrig någonsin har några problem att få partners, de kan ju välja och vraka som de vill i princip... Men som man å andra sidan ... är det detta som kallas manligt privilegium eller?
Förstår fortfarande inte varför du envisas med att bli bitter över en situation som du absolut inte nödvändigtvis behöver vara i.
Bärsärk är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 08:43   #190
dluddeckens
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 822
Helt meningslöst att ragga på krogen, lägg ned det (baserat på mina empiriska studier .


Bästa är att underhålla sina vänner, och skaffa nya. Statistiken är rätt tydlig, de flesta träffar sin partner via gemensamma bekanta, fungerar inte det är jobb/fritidsintressen alternativ.

Skaffa nya vänner eller nya intressen, det öppnar upp chansen att träffa nya människor man vill umgås med/har något gemensamt med. Snart har du träffat någon

GL!
dluddeckens är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 08:44   #191
dluddeckens
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 822
Citat:
Ursprungligen postat av Librish Visa inlägg
Om du snackar partners som i förhållanden så borde det ju vara lika många killar som tjejer som har partners? För heterosexuella dvs.
Är det kortvariga förbindelser behöver det inte vara 1 till 1. En kille kan avverka 10 damer medan 9 killar står utan (exempelvis).
dluddeckens är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 16:30   #192
Exdiaq
Registered User
 
Exdiaqs avatar
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 5 211
Citat:
Ursprungligen postat av NilsZxx Visa inlägg
Alltså vad ska man göra, kanske dags å bege sig utomlands och leta där? Har testat online länge nu, helt omöjligt och jag börjar bli rätt trött på att tjejer helt upp och ned får aggressiva utbrott.

På krogen är det riktigt svårt att snacka med en tjej, alltid massa kompisar runt, killar etc etc.

Dystert minst sagt, man blir ju lite less då tjejer aldrig någonsin har några problem att få partners, de kan ju välja och vraka som de vill i princip... Men som man å andra sidan ... är det detta som kallas manligt privilegium eller?
Sluta gnäll, offerkofta-mentalitet leder ingenstans mer än till ett ensamt liv. Satsa på dig själv och gör saker, utöver att aktivt leta partner, som berikar dig och ditt liv. Börja sen x antal månader/år senare att aktivt leta och håll kvar vid vad som berikar dig och ditt liv.

Körde själv på Tinder förra sommaren. Hade noll behov av att hitta partner utan testade för att se vad det ledde till. Höll kvar vid alla saker som var viktiga för mig. Kanske 100 matchningar, 10-15 ledde till dejter/potentiella dejter och 1 ledde till förhållandet jag är i nu som är allt man kan önska och lite till. Handlar om siffror OCH att hålla huvudet kallt när det inte är rätt för att det inte funkar med vem du är och vad som berikar dig.
__________________
Lennart, Sir.

Senast redigerad av Exdiaq den 2018-02-23 klockan 16:31.
Exdiaq är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 16:35   #193
Klagarn
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 198
En stilla undran... ni som säger att det är så svårt...är ni ute efter att ligga runt eller ett förhållande?
Klagarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 16:38   #194
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Klagarn Visa inlägg
En stilla undran... ni som säger att det är så svårt...är ni ute efter att ligga runt eller ett förhållande?
Både och.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-23, 16:41   #195
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Exdiaq Visa inlägg
Sluta gnäll, offerkofta-mentalitet leder ingenstans mer än till ett ensamt liv. Satsa på dig själv och gör saker, utöver att aktivt leta partner, som berikar dig och ditt liv. Börja sen x antal månader/år senare att aktivt leta och håll kvar vid vad som berikar dig och ditt liv.

Körde själv på Tinder förra sommaren. Hade noll behov av att hitta partner utan testade för att se vad det ledde till. Höll kvar vid alla saker som var viktiga för mig. Kanske 100 matchningar, 10-15 ledde till dejter/potentiella dejter och 1 ledde till förhållandet jag är i nu som är allt man kan önska och lite till. Handlar om siffror OCH att hålla huvudet kallt när det inte är rätt för att det inte funkar med vem du är och vad som berikar dig.
Det är många killar som inte får i närheten den mängden matches eller dejter.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)