Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-07-08, 08:47   #856
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Så, det är coolt att skita i vad levande människor tycker om en, men man ska bry sig om vad döda människor tycker om en?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 08:53   #857
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Vad är det för konstigt med en docka, förutsatt att man inte lejer att det är ens riktiga flickvän? Det är ju en leksak i grund och botten.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 09:06   #858
Dåren
Tuff Knutte
 
Dårens avatar
 
Reg.datum: Mar 2015
Inlägg: 455
Citat:
Ursprungligen postat av Livet Visa inlägg
Kanske borde startas en onanitråd istället. Eller har ni tänkt att ta med dessa dockor på restaurang och bio?
”Vi som knullar sexdockor eller funderar på att börja med det”
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Vassleproteinpulver består av sågspån och anabola steroider. Källa: mina föräldrar.
Doctors are always changins their minds. One week bacon grease is bad for you, the next week we're not getting enough of it!

My path from obesity begins right here!
Dåren är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 11:06   #859
r1kkie
Registered User
 
r1kkies avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 1 209
Citat:
Ursprungligen postat av berserken Visa inlägg
fan ser sjukt verklig ut
Förmodligen rätt mycket photoshop på den bilden om den är gjord för marknadsföring.

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Vikten är "död" hos en docka. En riktig dam i kärringkånk kommer förhoppningsvis hålla sig fast i dig när hon är buren i hinderbanan, vilket inte en docka gör.
Borde ju ses som bättre träning då the real deal sen blir betydligt enklare?
__________________
"If it was easy, everybody would be good at it.
I was told that long time ago by a coach. If you want something you never had before, you gotta be willing to do something you've never done before."
-Phil Heath

Senast redigerad av r1kkie den 2020-07-08 klockan 11:07.
r1kkie är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 11:13   #860
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Kanske kan det vara bra träning med en sån där docka? Jag får alltid så konstiga blickar på mig när jag väl lyckas få till det på riktigt vartannat år. Men jag vet inte om det är för att jag är så kass eller för att jag vad mig tror grimaserar konstigt.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 11:31   #861
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Kanske kan det vara bra träning med en sån där docka? Jag får alltid så konstiga blickar på mig när jag väl lyckas få till det på riktigt vartannat år. Men jag vet inte om det är för att jag är så kass eller för att jag vad mig tror grimaserar konstigt.
Män som skaffar sådana blir knepiga i huvudet. Knepigare än innan. Jag är tyvärr inte psykiatriker men jag tror mig ha efterforskat detta med sexdockor och de män som köper dem för att kunna ge en hyfsat informerad lekmannaåsikt.

Dockan blir mer än "runkhjälp". När en man börjar känna för sin sexdocka som han skulle känna för en kvinna på fler plan än sexuellt blir han knäpp. Dockan antar en personlighet (som sitter i mannens huvud) och blir en slags person. Så kan en del göra med husdjur, men de är ju ändå levande.

Jag tror dockan sätter stora skador i en mäns sociala förmåga, får honom att utveckla udda beteenden osv.

Det finns dokumentärer i ämnet och för de flesta personerna i sådana är det tydligt att det är eller blir mer än sexuellt med dessa dockor.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 17:52   #862
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Ja att köpa en sån där docka är ju att vifta med den vita flaggan, en total kapitulation. Efter att man har ruckat på den spärren så går det nog fort utför och fler spärrar släpper.
skyffelmördarn är uppkopplad nu  
Gammal 2020-07-08, 18:21   #863
EagleEye
Banned User
 
Reg.datum: Jun 2019
Inlägg: 212
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Ja att köpa en sån där docka är ju att vifta med den vita flaggan, en total kapitulation. Efter att man har ruckat på den spärren så går det nog fort utför och fler spärrar släpper.
Självmord är total kapulation.
EagleEye är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 19:14   #864
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Appropå sexleksaker hade jag en polare som alltid pratade om hur han funderade på att köpa en Fleshlight och att det tydligen fanns massor av olika varianter. Lite underligt att kallprata om, men hoppas han fick doppa till slut.
Brofessorn är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 19:17   #865
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Ja att köpa en sån där docka är ju att vifta med den vita flaggan, en total kapitulation. Efter att man har ruckat på den spärren så går det nog fort utför och fler spärrar släpper.
Varför ? Om man inte får ligga regelbundet och inte betala sig sjuk på prostituerade? Mycket bra alternativ. Funderar själv på en bj-maskin till ensamma kvällar
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 19:57   #866
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie Visa inlägg
Förmodligen rätt mycket photoshop på den bilden om den är gjord för marknadsföring.



Borde ju ses som bättre träning då the real deal sen blir betydligt enklare?
Tro det eller ej, jag har pratat med fotografen som fotat den där dockan och många fler därtill. Snubben bor tydligen i Norge och får alltså dockorna skickade från Kina (som allt annat) och sedan använder han endast dagsljus, softboxes och guldreflektorer vid fototagning. För denna docka applicerade han endast läppglans, allt annat är "fabrikssmink".

Dockan ska vara 1,72m lång, väga 40 kg, ha hudtonen "solbränd" (ska gå att välja andra hudtoner oxå) och huvudet ska gå att skruva loss och bytas ut mot ett annat(?). Dockan ska ha 70D i kupstorlek och S eller 36 i klädstorlek. Som "träning" lär det ju kunna hjälpa en att träna höfterna vid juckande och så!

Förra veckan när jag läste på mer om det hela så ska dockorna nu komma med bröstimplantat så att bröst känns mer verkliga och mjuka medan resten av kroppen bara är lite mjuk men typ oxå rätt hård eller nått åt det hållet.

17 lax skulle alltså bli ca 1416 kr per månad och prostituerade lär väl dessutom ge en ett fördömande och falskt ansiktsuttryck medan en sexdocka är omdömeslös eller vad man ska säga? Hm...
MaxTheMarketer är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 21:04   #867
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 845
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Män som skaffar sådana blir knepiga i huvudet. Knepigare än innan. Jag är tyvärr inte psykiatriker men jag tror mig ha efterforskat detta med sexdockor och de män som köper dem för att kunna ge en hyfsat informerad lekmannaåsikt.

Dockan blir mer än "runkhjälp". När en man börjar känna för sin sexdocka som han skulle känna för en kvinna på fler plan än sexuellt blir han knäpp. Dockan antar en personlighet (som sitter i mannens huvud) och blir en slags person. Så kan en del göra med husdjur, men de är ju ändå levande.

Jag tror dockan sätter stora skador i en mäns sociala förmåga, får honom att utveckla udda beteenden osv.

Det finns dokumentärer i ämnet och för de flesta personerna i sådana är det tydligt att det är eller blir mer än sexuellt med dessa dockor.
Länka dokumentär? Blev intresserad, detta kommer leda till att kunna skratta gott.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-08, 21:16   #868
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Länka dokumentär? Blev intresserad, detta kommer leda till att kunna skratta gott.
Sök på guys and dolls documentary på YT. Telefonen låter mig inte länka av nån anledning.

Du kommer inte skratta, du kommer få en ångestklump i magen.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-09, 10:49   #869
MaxTheMarketer
Banned User
 
Reg.datum: Nov 2013
Ort: Sverige
Inlägg: 501
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Sök på guys and dolls documentary på YT. Telefonen låter mig inte länka av nån anledning.

Du kommer inte skratta, du kommer få en ångestklump i magen.
Hur kommer det sig att du är så fördomsfull om allt som gäller sexdockor?
MaxTheMarketer är inte uppkopplad  
Gammal 2020-07-09, 11:40   #870
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av MaxTheMarketer Visa inlägg
Hur kommer det sig att du är så fördomsfull om allt som gäller sexdockor?
För att jag har förkovrat mig i ämnet.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)