Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-11-09, 15:56   #15436
Arf Pingvin
Hårdrockare
 
Arf Pingvins avatar
 
Reg.datum: Mar 2006
Ort: Luleå
Inlägg: 3 014
Citat:
Ursprungligen postat av Zetor99 Visa inlägg
Är det inte uppenbart? Att alla för henne attraktiva personer är smarta innebär ju ingalunda att alla smarta personer är attraktiva.

Nedlåtenhet och besserwisser-fasoner anses ju generellt oattraktivt även om personen ifråga egentligen är rätt dum, vilket inte sällan är fallet.
Det kan tyckas uppenbart att så skulle vara fallet. Men varför listas ens "smart" som ett kriterium då det finns många andra saker som är långt viktigare egentligen. Det var lite min poäng.

Nog om detta.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av thezet
Chins utförs med supinerat grepp, pullups med pronerat. Av någon oförklarlig anledning har svenskar svårt att greppa det.
Arf Pingvin är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 15:58   #15437
Tricce
Väsby EPA raggare
 
Tricces avatar
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 1 350
Citat:
Ursprungligen postat av tano Visa inlägg
Jag hade inte ens tänkt på parametrar/egenskaper eller vad de ska kallas, förens just när jag läste här i tråden för någon dag sedan.

Just nu är jag så förbenat kär i henne, och det blir bara starkare varje gång vi ses. Vilket är ofta just nu, men då har vi bara träffats i, ja snart två månader. Jag antar det räknas som nykär fortfarande?...

Snart kommer vi få en distans på 100km. Jag antar det blir som ett test. Nu när jag accepterat läget och släppt på ångesten lite så känns det nästan lite spännande. Det känns som klarar vi en tid (förhoppningsvis inte mer än ett halvår...) på det sättet så kommer vi ha skapat en väldigt stark relation.
100km låter ju mycket men det är trots allt bara 10mil dude.
__________________
Life getting tough? Means god is afraid of your progress!.
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Tricce är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 16:08   #15438
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce Visa inlägg
100km låter ju mycket men det är trots allt bara 10mil dude.
Jajävlar ja måste vara jobbigt, själv gick jag från att vara sambo till att ha distansförhållande på 13275 km, slå den du
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 16:12   #15439
tano
Registered User
 
tanos avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Ombytligt
Inlägg: 2 674
Citat:
Ursprungligen postat av Tricce Visa inlägg
100km låter ju mycket men det är trots allt bara 10mil dude.
Skrev fel, menade 100 mil...
tano är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 17:27   #15440
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Jajävlar ja måste vara jobbigt, själv gick jag från att vara sambo till att ha distansförhållande på 13275 km, slå den du
Citat:
Ursprungligen postat av tano Visa inlägg
Skrev fel, menade 100 mil...
hehe, detta är kanske det svåraste av allt tycker jag. Distans! Jag har en kollega som har haft ett 80 mils distansförhållande i 7-8 år. Nästa år har hans flickväns barn blivit så stora att de flyttat ut och då först flyttar de ihop.

För mig är det sjukt imponerande att stå ut så länge i en distansrelation. Det brukar annars vara en hel del relationer som går i stöpet pga distansproblem annars. Ofta handlar det om att man inte riktigt ser en lösning på distansen, inget "mål" som att den ene har pluggat klart om X mån och kan flytta eller så.

Detta är det svåraste som jag ser det är när jag springer på en helt underbar person - som har små barn. Hon kan till 99% säker inte flytta pga närheten till pappan, skola, dagis osv. Alltså är förutsättningarna för en samborelation att jag måste flytta, kanske till ett geografiskt ställe jag absolut inte skulle sätta min fot i om jag vore singel. Det innebär också nästan garanterat arbetslöshet om det är en lite glesbygdsort. Lyckligt kär men i en olyckligt liv, eh?
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 17:30   #15441
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Shadowfire, jag hade tagit ditt inlägg mer seriöst om det inte vore för att det räcker att kolla de sista 5 sidorna för att hitta ett inläg där du skrivit "Hon är inte min typ, men".
Jag försöker i ren desperation prova något helt annat, eftersom den "typen" jag söker och normalt faller för antingen sitter med barn 150 mil bort och inte är flyttbar - eller redan är upptagen av andra killar.

Nu slår vinterdesperationen till, då kanske det räcker med "söt o snäll" o så kör vi. Får väl dumpa till våren eller ngt. :P
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:08   #15442
tano
Registered User
 
tanos avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Ombytligt
Inlägg: 2 674
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
hehe, detta är kanske det svåraste av allt tycker jag. Distans! Jag har en kollega som har haft ett 80 mils distansförhållande i 7-8 år. Nästa år har hans flickväns barn blivit så stora att de flyttat ut och då först flyttar de ihop.

För mig är det sjukt imponerande att stå ut så länge i en distansrelation. Det brukar annars vara en hel del relationer som går i stöpet pga distansproblem annars. Ofta handlar det om att man inte riktigt ser en lösning på distansen, inget "mål" som att den ene har pluggat klart om X mån och kan flytta eller så.
Ja för tusan. Då hade det känts väldigt hopplöst. Hade man inte sett ett mål med att man kommer bo nära varandra igen i framtiden så hade man ju varit deprimerad. Nu kommer man självklart försöka resa och träffas så ofta man kan. Framtiden får utvisa hur jobbigt det blir...

Ja 13000km är bra mycket värre. Men som det känns nu hade man kunnat bo på andra sidan jorden och ändå gjort allt för att det skulle fungera...
tano är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:11   #15443
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
vad tycker ni om alla nya dejtingsidor som är menade för folk som är i en relation?Jag menar att finns det så många som har en så tråkig relation att de måste få mer spänning genom att träffa andra?Altså det är inte det minsta förvånande det blir väl så för dom flesta men då borde man väl ta tag i problemet.
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:11   #15444
Johan86
Registered User
 
Johan86s avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 1 880
Klassfest ikväll. Jag var inte sugen alls tidigare idag. Men sen fick jag reda på att en söt tjej från en annan klass skulle komma. Nu till det svåra. Hon är upptagen, fick jag reda på för 5min sen. Har ingen längre lust att gå på festen. Ska man säga något till henne att hon ser bra ut och verkar trevlig eller ska man bara glömma henne? Har inte varit riktigt full på över ett år. Kanske dags ikväll?
Johan86 är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:15   #15445
Tricklew
W för Vendetta
 
Tricklews avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 155
Von huff, du verkar ha så mycket att erbjuda, begränsa inte dig till en tjej. Du är helt enkelt en för bra person för att inte låta flera ta del av det.

Johan: Det fanns en tjej i gymnasiet som jag flörtade med, och hon tillbaks. Dock så fick jag reda på att hon hade en kille och backade ur, o efterhand känndes det onödigt. Go for it.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:21   #15446
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Von huff, du verkar ha så mycket att erbjuda, begränsa inte dig till en tjej. Du är helt enkelt en för bra person för att inte låta flera ta del av det.

Johan: Det fanns en tjej i gymnasiet som jag flörtade med, och hon tillbaks. Dock så fick jag reda på att hon hade en kille och backade ur, o efterhand känndes det onödigt. Go for it.


Gesendet unter Verwendung meines iPhone.
I know men är det inte fel?Vet att det finns många där ute som BÖNAR efter the huff...
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:32   #15447
Åsberg
Töligt
 
Åsbergs avatar
 
Reg.datum: Mar 2009
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 059
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86 Visa inlägg
Klassfest ikväll. Jag var inte sugen alls tidigare idag. Men sen fick jag reda på att en söt tjej från en annan klass skulle komma. Nu till det svåra. Hon är upptagen, fick jag reda på för 5min sen. Har ingen längre lust att gå på festen. Ska man säga något till henne att hon ser bra ut och verkar trevlig eller ska man bara glömma henne? Har inte varit riktigt full på över ett år. Kanske dags ikväll?
Se till att hålla dig salongsberusad.
Du kan ju åtminstone snacka med henne och försöka bilda dig en uppfattning och sen utvärdera om det fortfarande är värt det?

Eller det kanske du redan gjort.
__________________
<- Hans journal
Åsberg är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:39   #15448
stevebc
Registered User
 
stevebcs avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Göteborg
Inlägg: 6 570
Citat:
Ursprungligen postat av von huff Visa inlägg
vad tycker ni om alla nya dejtingsidor som är menade för folk som är i en relation?Jag menar att finns det så många som har en så tråkig relation att de måste få mer spänning genom att träffa andra?Altså det är inte det minsta förvånande det blir väl så för dom flesta men då borde man väl ta tag i problemet.
Är inte du i en sådan relation?

Jag har väl ingen åsikt om dejtingsiten. Lika barn leker bäst.
__________________
Journalen: Vägen mot 670 i klassisk styrkelyft | 217,5-142,5-270 | 630
Citat:
Ursprungligen postat av hurril Visa inlägg
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
stevebc är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:43   #15449
von huff
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 5 114
Citat:
Ursprungligen postat av stevebc Visa inlägg
Är inte du i en sådan relation?

Jag har väl ingen åsikt om dejtingsiten. Lika barn leker bäst.
Nej inte direkt.Kan inte påstå att det är särskilt spännande heller men så är det väl oberoende person.Jag funderar bara på hur vanligt är det att folk bedrar sin partner egenligen
von huff är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-09, 18:45   #15450
Sandra81
Registered User
 
Sandra81s avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 841
Citat:
Ursprungligen postat av tano Visa inlägg
Jag hade inte ens tänkt på parametrar/egenskaper eller vad de ska kallas, förens just när jag läste här i tråden för någon dag sedan.

Just nu är jag så förbenat kär i henne, och det blir bara starkare varje gång vi ses. Vilket är ofta just nu, men då har vi bara träffats i, ja snart två månader. Jag antar det räknas som nykär fortfarande?...

Snart kommer vi få en distans på 100km. Jag antar det blir som ett test. Nu när jag accepterat läget och släppt på ångesten lite så känns det nästan lite spännande. Det känns som klarar vi en tid (förhoppningsvis inte mer än ett halvår...) på det sättet så kommer vi ha skapat en väldigt stark relation.
Jag var tillsammans med en grabb som bodde 11 mil ifrån mig. vi sågs på helgerna men han insåg tillslut att han inte vill fortsätta pga avståndet han ville ha en tjej han kunde träffa varje dag. jag tror dock det handlade om andra saker. (otrohet) men att han inte vågade säga det.

Men klart det går med distans! är man helt upp över öronen underbart kär så funkar allting med lite vilja.
Sandra81 är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)