Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-12-22, 13:48   #16
joasimo
Hockeybög deluxe
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 2 666
Citat:
Ursprungligen postat av Dödslyft Visa inlägg
Haha jo

Jag är medveten om att det inte direkt är något i den som höjer testot (Möjligen Tribulus?), skulle väl inte vara lagligt att kränga något sådant, köpte den mest för lite placebo effekt, men har alldrig varit med om att man fått finnar av placebo, man kanske är känslig mot något som den innehåller men jag har inte direkt hittat något när jag sökt.
DAA och long jack ska väl vara ännu vassare? Ämnen som visat sig fungera.
joasimo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 22:39   #17
Kung atlas
Registered User
 
Kung atlass avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 464
Citat:
Ursprungligen postat av Dödslyft Visa inlägg
Jag har också börjat på en burk av Fairings T-rush, märker du av att du fått finnar utav den?

Jag har aldrig haft finnar på ryggen innan men efter ett par veckor med det här tillskottet är det som ett minfält, vad fasen är det i burken som kan tänkas ge finnar?
Jag har inte märkt av mer finnar.sover mycket bra , träningen går mycket bra och jag mår jäkligt bra.
__________________
" sköt du ditt-så sköter jag mitt!
Kung atlas är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-22, 23:07   #18
Barbastark
Registered User
 
Barbastarks avatar
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 1 959
Borde inte tribulus även öka östrogenet som en bieffekt?
Barbastark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 09:18   #19
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Pewwh!

Nu har jag beställt 6 veckors förbrukning i maxdosering av Tongkat Ali (Eurycoma Longifolia) från staterna. 360 kapslar för nätta 965 kr. Rikard Jansson tipsade mig om att det finns en produkt på GG med rent extrakt, men märket och doseringen var suspekt tyckte jag. Så jag bet i det sura och beställde originalprodukten LJ100 från Herbal Powers. Får jag bra resultat och vill köra igen testar jag med den från GG så har jag något att jämföra med.

Ser fram emot Onigiris test av Tribulus!
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 09:33   #20
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 215
Nu är många preparat av tongkat ali spetsade med sildenafil därför om man inte vill ha med det är det bra om man ser till att det man köper har hög renhetsgrad.
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 09:36   #21
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Nu är många preparat av tongkat ali spetsade med sildenafil därför om man inte vill ha med det är det bra om man ser till att det man köper har hög renhetsgrad.
Att köpta originalprodukten (den man gjort de studier som finns på, som jag förstått det) kändes klokt bara av anledningen att veta att man kanske med störst sannolikhet faktiskt får Tongkat; det du skriver gör mig ännu säkrare på mitt val.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 09:56   #22
kettlebellGuden
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 3 931
Hur utför ni de här testerna? Är det blodprover som gäller?
kettlebellGuden är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 09:58   #23
Barbastark
Registered User
 
Barbastarks avatar
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 1 959
Citat:
Ursprungligen postat av Barbastark Visa inlägg
Borde inte tribulus även öka östrogenet som en bieffekt?
Nån som är sugen på att svara på min fråga? Eller är det ingen som oroar sig får bitch tits å minskad mängd testo efteråt?
Barbastark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:13   #24
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av kettlebellGuden Visa inlägg
Hur utför ni de här testerna? Är det blodprover som gäller?
Nope. Gammal hederlig "gå på känsla" gäller här borta. Jag inbillar mig inte att det ska gå att utvärdera gott nog för en avhandling.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:14   #25
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Barbastark Visa inlägg
Nån som är sugen på att svara på min fråga? Eller är det ingen som oroar sig får bitch tits å minskad mängd testo efteråt?
Jag oroar mig inte eftersom det inte rapporterats och växterna använts i hundratals år. Det är små ökningar det handlar om, det kanske inte ens är en testosteronökning som ansvarar för effekten.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:21   #26
Barbastark
Registered User
 
Barbastarks avatar
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 1 959
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Jag oroar mig inte eftersom det inte rapporterats och växterna använts i hundratals år. Det är små ökningar det handlar om, det kanske inte ens är en testosteronökning som ansvarar för effekten.
Ok. Det du kollat upp gäller det preparat som du köpte? Eller har du kollat upp även tribulus o liknande?
Barbastark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:25   #27
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Citat:
Ursprungligen postat av Barbastark Visa inlägg
Ok. Det du kollat upp gäller det preparat som du köpte? Eller har du kollat upp även tribulus o liknande?
Jag har inte hört om östrogenbiverkningar av några testo boosters öht om jag ska vara ärlig. Att jag "kollat upp det" låter nästan som att jag lagt ner en massa möda på saken. Så är det inte. Snarare bara att jag tycker att om det här vore ett problem skulle det kommit fram vid det här laget.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:30   #28
Barbastark
Registered User
 
Barbastarks avatar
 
Reg.datum: Jul 2008
Inlägg: 1 959
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Jag har inte hört om östrogenbiverkningar av några testo boosters öht om jag ska vara ärlig. Att jag "kollat upp det" låter nästan som att jag lagt ner en massa möda på saken. Så är det inte. Snarare bara att jag tycker att om det här vore ett problem skulle det kommit fram vid det här laget.
A kanske. Eller så är det väldgt få forskare som av diverse anledningar laggt ned tid på att undersöka dessa skumma alternativmedicinpreparat.

Är sugen på att prova, men detta är dock anledningen till att jag ännu inte skaffat något sådant.

Eller kanske bara när man faktiskt externt tillför testosteron som dessa bieffekter kan inträffa?

Har du eller nån tips på vart man kan läsa om hela aromatisering, ökat östrogen, minskad egen produktion, när detta sker osv? (letar men har svårt för att hitta bra info)

Senast redigerad av Barbastark den 2011-12-27 klockan 10:31.
Barbastark är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 10:32   #29
Sheogorath
Förslag?
 
Sheogoraths avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 23 774
Nej, har inget bra tips. Någon annan får gärna skjuta in info.
__________________
Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.

Citat:
Ursprungligen postat av eternallord Visa inlägg
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Sheogorath är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-12-27, 12:41   #30
Kischen
Äger Strikt!
 
Kischens avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Ort: I en villaförort på stockholms södersida
Inlägg: 3 782
östrogenet ökar väl i linje med testosteronet om man inte använder en ai? Dvs så det ska vara?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Så kroppens energireserver, under en dag, för någon på 80 kg med 15% kroppsfett är alltså bara lite knappt 160 kcal?
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Var har jag räknat fel?
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Kunde jag ersätta alla träningens effekter med ett piller, skulle jag, och sitta hemma och spela datorspel och äta paj i stället.
Kischen är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)