Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-12-27, 21:23   #11
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Jag har absolut inget emot klätterverket, men tycker det är lite varierande kvalitet på problemen och det är rätt tajt med utrymme mellan boulderingväggarna där. Eller så tycker jag framförallt att kanske karbin har större variation att erbjuda (pga hur lokalerna är utformade, både till yta och interiör).

Hmm ja låter ju lite som att de kanske ibland prövar sig runt lite för mycket.
Håller de fortfarande på med experimentet under i "grottan" under tunneln? Att man "kan sätta ihop egna problem och utmana sig själv och sina klätterkompisar"? Det verkade ju som en kul idé, även om man kunde göra så innan utan att större delen av den väggen behövde vara dedikerad till det.
Borde kanske verkligen ta och kika in på Karbin då, överjävligt med hägersten bara :/

"Komponera din egen vägg"-grottan är borta. Har ersatts med boulderproblem i taket och grepppinnar för overhang träning under trappen. Diggade egna-väggen-idén men det var vääääääldigt få som gjorde något av det, så den kan jag fatta att de tog bort.
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat


 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)