Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-05-19, 22:08   #31
PixelMiner
Lyfter tunga pixlar
 
PixelMiners avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 336
PixelMiner är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 13:59   #32
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Jag brukar titt som tätt nämna att jag tycker att Arnold är den mest framgångsrika människan någonsin. Går mycket på helhetsbilden och hans breda repertoar, det handlar givetvis inte om att ha tjänat mest pengar eller liknande. Från fattiga förhållanden så tog han sig till Olympia-tronen och dominerade denna i många år. Sedan blev han skådespelare och otroligt folkkär. Följde upp med att spela in en av de mest ikoniska dokumentärerna i mannaminne. Fortsatt succé i filmvärlden innan han blev guvernör över Kalifornien. Hans idrottstävlingar är framgångssagor, en Arnold-titel värdesätts ofta lika högt som en WSM-titel. Hela denna tid har han setts som en good guy och en förebild för nästan alla, åtminstone killarna. Lägg till att han är stilig och länge satt inne på en fysik som av många ansågs fulländad. Avslappnad och rolig, ingen blev förvånad om man såg honom med en cigarett i munnen. Det känns som att han har lyckats med precis allt som han har företagit sig och ständigt varit älskad. Idag är han kanske världens biffigaste pensionär

Mothugg på detta påstående?
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 14:04   #33
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Håller med. Tror dock han har varit en riktig douche emellanåt också, något jag hade velat ha med i Total Recall.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 15:00   #34
Baldr
Registered User
 
Baldrs avatar
 
Reg.datum: Jun 2018
Inlägg: 22
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Mothugg på detta påstående?
En jämförelse som ligger nära till hands är väl Reagan. Uppväxt med en alkoholiserad pappa med invandrarbakgrund, tog värvningen, arbetade som livräddare och räddade 77 personer, kapten för simlaget och med i fotbollslaget, examen i ekonomi, filmstjärna, vinnare av Golden Globes, guvernör i Kalifornien vilket sedan toppades med att bli president x2.
Baldr är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 15:04   #35
MackeJuve
Registered User
 
MackeJuves avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Inlägg: 10 829
Citat:
Ursprungligen postat av Baldr Visa inlägg
En jämförelse som ligger nära till hands är väl Reagan. Uppväxt med en alkoholiserad pappa med invandrarbakgrund, tog värvningen, arbetade som livräddare och räddade 77 personer, kapten för simlaget och med i fotbollslaget, examen i ekonomi, filmstjärna, vinnare av Golden Globes, guvernör i Kalifornien vilket sedan toppades med att bli president x2.
Haha viket jävla CV. Köper't. Bästa mothugget borde annars vara Da Vinci som enligt Wikipedia var bäst på typ allt han företog sig + snygg. Klassiskt universalgeni. Det är dock lite för diffust p.g.a. att det var så länge sedan.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
__________________
Journal: Marklyft & löpning

10K: 37:55 100K: 9:49 100 miles: 18:08
MackeJuve är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 15:30   #36
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag brukar titt som tätt nämna att jag tycker att Arnold är den mest framgångsrika människan någonsin. Går mycket på helhetsbilden och hans breda repertoar, det handlar givetvis inte om att ha tjänat mest pengar eller liknande. Från fattiga förhållanden så tog han sig till Olympia-tronen och dominerade denna i många år. Sedan blev han skådespelare och otroligt folkkär. Följde upp med att spela in en av de mest ikoniska dokumentärerna i mannaminne. Fortsatt succé i filmvärlden innan han blev guvernör över Kalifornien. Hans idrottstävlingar är framgångssagor, en Arnold-titel värdesätts ofta lika högt som en WSM-titel. Hela denna tid har han setts som en good guy och en förebild för nästan alla, åtminstone killarna. Lägg till att han är stilig och länge satt inne på en fysik som av många ansågs fulländad. Avslappnad och rolig, ingen blev förvånad om man såg honom med en cigarett i munnen. Det känns som att han har lyckats med precis allt som han har företagit sig och ständigt varit älskad. Idag är han kanske världens biffigaste pensionär

Mothugg på detta påstående?
Han lyckados också gifta sig med demokraten Maria Shriver som är nära släkt med John F. Kennedy och såklart hela kennedyklanen. Hon är ingen nobody direkt och det måste krävts mycket att gå och gifta sig med en republikan sådär.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-20, 21:03   #37
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag brukar titt som tätt nämna att jag tycker att Arnold är den mest framgångsrika människan någonsin. Går mycket på helhetsbilden och hans breda repertoar, det handlar givetvis inte om att ha tjänat mest pengar eller liknande. Från fattiga förhållanden så tog han sig till Olympia-tronen och dominerade denna i många år. Sedan blev han skådespelare och otroligt folkkär. Följde upp med att spela in en av de mest ikoniska dokumentärerna i mannaminne. Fortsatt succé i filmvärlden innan han blev guvernör över Kalifornien. Hans idrottstävlingar är framgångssagor, en Arnold-titel värdesätts ofta lika högt som en WSM-titel. Hela denna tid har han setts som en good guy och en förebild för nästan alla, åtminstone killarna. Lägg till att han är stilig och länge satt inne på en fysik som av många ansågs fulländad. Avslappnad och rolig, ingen blev förvånad om man såg honom med en cigarett i munnen. Det känns som att han har lyckats med precis allt som han har företagit sig och ständigt varit älskad. Idag är han kanske världens biffigaste pensionär

Mothugg på detta påstående?
Lyckades t o m #metoo:a lite grand innan vi kom på att det var dåligt



Citat:
Ursprungligen postat av Magnus N Visa inlägg
Såg inte ut som ett försök till våldtäkt i klippet jag såg iaf
Visar bilden här träd eller skog?
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-21, 07:03   #38
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Alltså, Maria är ju bra mycket hetare än Mildred. Förstod inte varför han var tvungen att vänstra med henne. Men Joseph blev till iallafall, skön snubbe.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-21, 08:48   #39
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Alltså, Maria är ju bra mycket hetare än Mildred. Förstod inte varför han var tvungen att vänstra med henne. Men Joseph blev till iallafall, skön snubbe.
Omväxling förnöjer efter 25 (?) år.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-21, 17:57   #40
lördagsgrogg
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 30
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag brukar titt som tätt nämna att jag tycker att Arnold är den mest framgångsrika människan någonsin. Går mycket på helhetsbilden och hans breda repertoar, det handlar givetvis inte om att ha tjänat mest pengar eller liknande. Från fattiga förhållanden så tog han sig till Olympia-tronen och dominerade denna i många år. Sedan blev han skådespelare och otroligt folkkär. Följde upp med att spela in en av de mest ikoniska dokumentärerna i mannaminne. Fortsatt succé i filmvärlden innan han blev guvernör över Kalifornien. Hans idrottstävlingar är framgångssagor, en Arnold-titel värdesätts ofta lika högt som en WSM-titel. Hela denna tid har han setts som en good guy och en förebild för nästan alla, åtminstone killarna. Lägg till att han är stilig och länge satt inne på en fysik som av många ansågs fulländad. Avslappnad och rolig, ingen blev förvånad om man såg honom med en cigarett i munnen. Det känns som att han har lyckats med precis allt som han har företagit sig och ständigt varit älskad. Idag är han kanske världens biffigaste pensionär

Mothugg på detta påstående?
Nejdå håller fullständigt med. Han hade krossat Trump i ett presidentval också om han bara fick ställa upp.

Sen som andra skrivit tror jag också han varit en douche ibland såsom extremt drivna människor ofta är.

Tycker för övrigt att han ser bättre ut i kroppen än på många år nuförtiden. Detta baserat på stillbilder från sydafrika-videon så kanske inte direkt ren sanning.
lördagsgrogg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-05-21, 18:02   #41
lördagsgrogg
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 30
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Alltså, Maria är ju bra mycket hetare än Mildred. Förstod inte varför han var tvungen att vänstra med henne. Men Joseph blev till iallafall, skön snubbe.
Min teori är att hon är så sönderbantad att hon inte vill ha sex överhuvudtaget. Arnold och jag gillar lite kött på kvinnorna. Mot det talar att hon var rätt söt när hon var yngre. Men att Kennedyfaktorn spelade in när dom gifte sig är det väl knappast någon tvekan om, mer kunglig blir man inte i staterna.
lördagsgrogg är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)