Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-01-27, 11:48   #39121
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Finns ju risken att det utnyttjas. Tänk någon brud som sextar med en kille, så gör han henne putt och villig att hämnas på honom. Förekommer ju redan, förutom att tjejerna läcker ut bilder och vill shamea männen bara. Är väl en grej på båda sidor, hämndporr.
Detta var jag rädd som fan för. Hade förhållande med en tjej som övergick i distansförhållande. Hon bad om bilder på den ådrige i all sin prakt vilket jag erbjöd. Senare gjorde jag slut, hon blev ledsen, och jag hade ångest i 6 månader ifall hon skulle bli galen och skicka dessa till min familj eller mina vänner.

Så aldrig mer, aldrig aldrig mer!
40plus är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 17:14   #39122
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 711
Jag är lite småsugen på Summerburst. Bör jag fara? Är det bra?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 17:24   #39123
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Jag är lite småsugen på Summerburst. Bör jag fara? Är det bra?
Är det en "Älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer" typ av festival eller?
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 17:27   #39124
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Jag är lite småsugen på Summerburst. Bör jag fara? Är det bra?
Skitdålig. Åmåls bluesfestival, däremot
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 17:29   #39125
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 711
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Är det en "Älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer" typ av festival eller?
Jag har ingen aning Kanske åker iväg på en ny resa utomlands istället.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 18:20   #39126
rooz
Legimtimerad flaggstång
 
roozs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Hos Mor & far
Inlägg: 9 962
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Är det en "Älska i leran och på bajamajan ska jag skita ut alla mina bekymmer" typ av festival eller?
Mer "Jag ska dra ladd med tvivelaktiga personligheter som antigen har massa pengar eller låtsas ha massa pengar"
__________________
Citat:
Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla
rooz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 18:56   #39127
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Citat:
Ursprungligen postat av rooz Visa inlägg
Mer "Jag ska dra ladd med tvivelaktiga personligheter som antigen har massa pengar eller låtsas ha massa pengar"
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 19:01   #39128
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 711
Då avstår jag nog


Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg

Men jag fick mig en ny favoritdänga iallafall!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 19:05   #39129
Aryt
Banned User
 
Reg.datum: Aug 2011
Ort: Götet :)):
Inlägg: 380
Citat:
Ursprungligen postat av Cooks Visa inlägg
Folk som skickar dickpics till random brudar (= alla som inte specifikt bett om det), fungerar det någonsin? Varför?
Citat:
Ursprungligen postat av Akerhage Visa inlägg
Det som är mest förvånandsvärt är att enligt aftonbladet så har över 50% av alla män skickat dickpics? Låter ju helt vansinnigt mycket? Jag vet inte om jag är för gammal men förstår verkligen inte hur man kan få för sig att fota sitt kön och skicka till någon (som man inte ens känner?!). Synd att inte fler åker dit på det så kanske beteendet kan avhjälpas. 2 års fängelse kan det ge, bura in dem bara!

Kommer ihåg att vi diskuterad den, men det var för många som ryckte in till försvar i studien där jag visade att en STOR andel (typ 25 %?) av män skulle våldta en kvinna om de visste att de skulle komma undan det.

Finns ju några koloiter, som gör detta.. jag kanske inte bör dra fram namnen dock, förhoppnignsvis träder de fram själva..

Förhoppningsvis är en hög andel inbjudna, men nästan hälften av kvinnor verkar ha blivit drabbade..
https://www.theguardian.com/society/...send-dick-pics
Aryt är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 19:08   #39130
skyffelmördarn
Registered User
 
skyffelmördarns avatar
 
Reg.datum: Dec 2019
Inlägg: 972
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt Visa inlägg
Kommer ihåg att vi diskuterad den, men det var för många som ryckte in till försvar i studien där jag visade att en STOR andel (typ 25 %?) av män skulle våldta en kvinna om de visste att de skulle komma undan det.

Finns ju några koloiter, som gör detta.. jag kanske inte bör dra fram namnen dock, förhoppnignsvis träder de fram själva..

Förhoppningsvis är en hög andel inbjudna, men nästan hälften av kvinnor verkar ha blivit drabbade..
https://www.theguardian.com/society/...send-dick-pics
Hör inte det ihop med att vi har typ identisk hjärna som vi hade för tusentals år sedan när vi åkte över till England i långskepp och k*ullade all på två och fyra ben, brände byar och mördade barn?

Senast redigerad av skyffelmördarn den 2020-01-27 klockan 19:12.
skyffelmördarn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 19:38   #39131
Vinter
Lagom
 
Vinters avatar
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 677
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Hör inte det ihop med att vi har typ identisk hjärna som vi hade för tusentals år sedan när vi åkte över till England i långskepp och k*ullade all på två och fyra ben, brände byar och mördade barn?
Nja, har läst lite om det där. Kvinnor skickar också en massa bilder på nakna kroppsdelar, men det är bara ingen som klagar på det. Hela hookup kulturen är fylld av underligheter.
Vinter är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 19:44   #39132
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Aryt Visa inlägg
Kommer ihåg att vi diskuterad den, men det var för många som ryckte in till försvar i studien där jag visade att en STOR andel (typ 25 %?) av män skulle våldta en kvinna om de visste att de skulle komma undan det.

Finns ju några koloiter, som gör detta.. jag kanske inte bör dra fram namnen dock, förhoppnignsvis träder de fram själva..

Förhoppningsvis är en hög andel inbjudna, men nästan hälften av kvinnor verkar ha blivit drabbade..
https://www.theguardian.com/society/...send-dick-pics
Sjukt hur många som bara ser andra människor som instrument för sin egna sexuella njutning. Motbjudande.
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 20:35   #39133
Navi
Registered User
 
Navis avatar
 
Reg.datum: Mar 2017
Inlägg: 234
Jag har en dålig vana av att blanda strimlad vitkål med kasein och vatten när jag är hungrig på kvällen. Det blir som krispig proteinpudding Är det något slags tecken på incoming konstigt förhållande till mat tycker ni?
Navi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 21:17   #39134
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Navi Visa inlägg
Jag har en dålig vana av att blanda strimlad vitkål med kasein och vatten när jag är hungrig på kvällen. Det blir som krispig proteinpudding Är det något slags tecken på incoming konstigt förhållande till mat tycker ni?
Varför skulle det vara det? Tycker du det är gott så är det väl bara bra kan jag tycka.

Själv gör jag havregrynsgröt med vaniljsmakande proteinpulver som jag kokar i mikron tills det är segt som snor. Sedan skär jag ner ett äpple och en "filéad" apelsin i gröten, samt en handfull russin och dundrar på med massor av kanel. Godare än glass (nästan).

EDIT: Innan jag började med denna gröten så har jag inte kunnat med att äta havregrynsgröt utan lingonsylt. Äpple och kanel har smakat som skit. Äppelmos eller blåbärssylt har varit vidrigt. Dessutom har jag varit tvungen att ha mjölk i, och mjölken skär sig av syran i lingonsylten. Så jag har varit tvungen att ha lite sylt och mycket mjölk för att förhindra att det skär sig.

Senast redigerad av svenbanan den 2020-01-27 klockan 21:20.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-01-27, 21:42   #39135
baggard
Registered User
 
baggards avatar
 
Reg.datum: Aug 2011
Inlägg: 788
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Jag är lite småsugen på Summerburst. Bör jag fara? Är det bra?

Tycker du om 17-20åringar i extremt små kläder? Då ska du åka. Mycket snorvalpar (bara?) på den "festivalen"
baggard är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)