Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-08-15, 13:12   #91
Snubben
är en liten legend.
 
Snubbens avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Ort: Stockholm
Inlägg: 3 125
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Man får inte länka eller diskutera, om man inte har rätt åsikter så klart.
Hur menar du? Om man har rätt åsikt så får länken/gifen vara kvar?
__________________
Mvh Snubben - Lyfta vikter + Löpning = #curl4lajf

Citat:
Ursprungligen postat av TomasB Visa inlägg
Yes! Ser ut som rena rama fett-boven. Tror det där är orsaken till södra USA's fettma-epedemi också. Jävla tallriksmodell!
Snubben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 13:29   #92
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Snubben Visa inlägg
Hur menar du? Om man har rätt åsikt så får länken/gifen vara kvar?
Det kan man nog tänka sig är sannolikt ja. Dylika lagar angående internet har kommit till av en orsak, och den är att stoppa rekrytering till högerpopulism.

Vilket gör trådens existens intressant, då den är politisk.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 13:55   #93
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Vem förväntar sig att föra produktiv dialog på SVT:s kommentarsfält?
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:01   #94
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Vem förväntar sig att föra produktiv dialog på SVT:s kommentarsfält?
Då det är skattebetald public service, som skall vara neutral (haha) så tycker jag att det borde vara en bra plats för det, egentligen. Men jag förstår din poäng
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:11   #95
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Trist att Sverige hoppar på, å andra sidan hade det förvånat mig om Sverige spjärnade emot.

Känns för min del allt mer som att vi verkligen är i en informationsålder, inte en kunskapsålder.
Och ang. produktiv dialog är min erfarenhet att det tyvärr är enormt svårt att föra någonstans digitalt. Det är som att där måste finnas ett gediget förtroende från början för ens meningsmotståndare för att man ska låta bli att dumförklara och gå vidare. Det blir inte mycket diskussion när standarden är att dumförklara och ignorera eller bannlysa ämnen. (inte menat som en pik mot kolo, upplever detta på flera plattformar)
Men så verkar det alltid ha varit, tror mest det blir tydligare de gånger texten kvarstår så andra kan läsa. Vissa saker är tabu eller oaptitliga, framförallt sånt man inte håller med om
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-08-15, 14:23   #96
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Då det är skattebetald public service, som skall vara neutral (haha) så tycker jag att det borde vara en bra plats för det, egentligen. Men jag förstår din poäng
Tror nog du och jag står i samma fålla på den här frågan. Mina åsikter och mina frågor går inte alltid i linje, nästan skrämmande sällan nuförtiden faktiskt. Kalla det pragmatiskt beteende för att undvika slöseri av både tid och energi.

Sen till BelowAverage: man argumenterar mot idioterna, för att de moderata rösterna i tystnad ska kliva över till ens sida. Man kanske till synes försöker övertyga motparten man debatterar, men det är att skjuta sig i foten. Det är publiken som är viktig, och jag glömmer det själv i tid och otid när humöret knackar på dörren.

Senast redigerad av Rahf den 2019-08-15 klockan 14:27.
Rahf är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)