Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-10, 22:50   #31
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Helt klart. Helt sjukt att det inte gjorts ännu. Det borde inte ens att gå att få ut idhandlingar i sverige ifall man inte topsat. Snacka om medicinsk underlag för massiv forskning. För att inte prata om brottsutredningar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 22:55   #32
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Man borde minst av allt införa fingeravtryckregistrering på alla som invandrat till Sverige sedan år 2000 och framöver. Hejdå alla som invandrat och med mer än en identitet och bidrag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-10, 22:56   #33
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Tror det bara stod ”mindre än 4 %”.



Jag har förstått det som att folk vill kunna köra för fort, kolla på pinsam porr och ladda hem filmer.
Då är du mer än mig, jag fick mindre än 2%. Men hade ändå mer än 70% av deras användare om jag förstog det rätt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 06:38   #34
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Då är du mer än mig, jag fick mindre än 2%. Men hade ändå mer än 70% av deras användare om jag förstog det rätt.
Jag mindes fel, jag verkade ha samma som du:





För övrigt är jag en perfekt arier, kommer användas som avelshane när nazisterna tagit över:

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 07:07   #35
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Problemet med alla foliehattar att dom är offer.

Ifall världen går under, varför ska man tro att man är på den utsatta sidan?
Ifall vi får en totalitär styrning, varför tror man att man ska va offret?


Varför tror ni foliehattar aldrig att det är ni själva som blir den nya gaddafi eller Kim jong?

Ni måste tro mer på er själva så vi slipper ert jävla gnällande.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 07:41   #36
KT81
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2017
Inlägg: 149
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Det jobbiga för dig blir ju när dina kloner begår brott och du åker dit för det!
KT81 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 08:56   #37
Agitator
Den rättmätige
 
Agitators avatar
 
Reg.datum: Mar 2014
Inlägg: 1 791
Alltså, den där serien är ju helt whacked. Jag började titta på den nyligen för jag var uttråkad. Fattar inte hur den blev populär. Sa han 26avsnitt senare på 1 dag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Att träna utan steroider är som att vattna gräsmattan när det regnar. Slöseri med tid.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Det är aldrig för tidigt för första kuren.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub Visa inlägg
Va, kreatin? Är det kreatin vi har pratat om?
Agitator är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 09:29   #38
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag mindes fel, jag verkade ha samma som du:





För övrigt är jag en perfekt arier, kommer användas som avelshane när nazisterna tagit över:

Good. Goooood
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 13:06   #39
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av agazza Visa inlägg
Problemet med alla foliehattar att dom är offer.

Ifall världen går under, varför ska man tro att man är på den utsatta sidan?
Ifall vi får en totalitär styrning, varför tror man att man ska va offret?


Varför tror ni foliehattar aldrig att det är ni själva som blir den nya gaddafi eller Kim jong?

Ni måste tro mer på er själva så vi slipper ert jävla gnällande.
Du är inte ens nära att sätta huvet på spiken. Det handlar inte om att man tror det finns en stor konspiration. Det handlar om att man vill minska risken för att myndigheter etc ska ha möjligheter att ägna sig åt åsiktsregistrering eller nån annan slags intrång i privatlivet på folk. Dvs om de vill göra det i nuläget så behöver de (förhoppningsvis) göra det i det fördolda och via nån slags foliehattskonspiration. Men med många bäckar små så sitter vi snart i ett samhälle där myndigheterna har möjlighet att agera Orwellsk storebror om de skulle vilja. Dvs isåfall kommer man inte längre behöva spionera i det fördolda. Det skulle inte vara bättre om "mitt" parti satt vid makten och ägnade sig åt totalitärt styre heller. Det skulle ändå vara ett miserabelt samhälle.

Men vägen till helvetet är kantad med goda intentioner heter det. Så det är ju bra att ni har så rent mjöl i påsen att ni känner er bombis på att ett "öppnande av dammluckorna" vad gäller myndigheters intrång i individers privatliv aldrig kan komma att användas på ett sätt ni inte tänkt er.

Med det sagt så är det ju såklart positivt i det snskilda fallet då man lyckas sätta dit nån mördare. Så det finns ju gott om "gatstenar" att bygga denna väg med. Med tanke på hur många verkar resonera i denna frågan så är det väl tveksamt om man kommer välja att bygga en väldigt smal väg med många farthinder. Det troliga är väl att det blir en sexfilig autostrada.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 13:26   #40
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 230
Det finns ingenting Skandinaviskt har vi nyligen lärt oss så Dio är 3/4 tom.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-11, 13:31   #41
aryaa
Registered User
 
aryaas avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 144
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Du är inte ens nära att sätta huvet på spiken. Det handlar inte om att man tror det finns en stor konspiration. Det handlar om att man vill minska risken för att myndigheter etc ska ha möjligheter att ägna sig åt åsiktsregistrering eller nån annan slags intrång i privatlivet på folk. Dvs om de vill göra det i nuläget så behöver de (förhoppningsvis) göra det i det fördolda och via nån slags foliehattskonspiration. Men med många bäckar små så sitter vi snart i ett samhälle där myndigheterna har möjlighet att agera Orwellsk storebror om de skulle vilja. Dvs isåfall kommer man inte längre behöva spionera i det fördolda. Det skulle inte vara bättre om "mitt" parti satt vid makten och ägnade sig åt totalitärt styre heller. Det skulle ändå vara ett miserabelt samhälle.

Men vägen till helvetet är kantad med goda intentioner heter det. Så det är ju bra att ni har så rent mjöl i påsen att ni känner er bombis på att ett "öppnande av dammluckorna" vad gäller myndigheters intrång i individers privatliv aldrig kan komma att användas på ett sätt ni inte tänkt er.

Med det sagt så är det ju såklart positivt i det snskilda fallet då man lyckas sätta dit nån mördare. Så det finns ju gott om "gatstenar" att bygga denna väg med. Med tanke på hur många verkar resonera i denna frågan så är det väl tveksamt om man kommer välja att bygga en väldigt smal väg med många farthinder. Det troliga är väl att det blir en sexfilig autostrada.
Vi är redan där.
aryaa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 12:02   #42
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Du är inte ens nära att sätta huvet på spiken. Det handlar inte om att man tror det finns en stor konspiration. Det handlar om att man vill minska risken för att myndigheter etc ska ha möjligheter att ägna sig åt åsiktsregistrering eller nån annan slags intrång i privatlivet på folk. Dvs om de vill göra det i nuläget så behöver de (förhoppningsvis) göra det i det fördolda och via nån slags foliehattskonspiration. Men med många bäckar små så sitter vi snart i ett samhälle där myndigheterna har möjlighet att agera Orwellsk storebror om de skulle vilja. Dvs isåfall kommer man inte längre behöva spionera i det fördolda. Det skulle inte vara bättre om "mitt" parti satt vid makten och ägnade sig åt totalitärt styre heller. Det skulle ändå vara ett miserabelt samhälle.

Men vägen till helvetet är kantad med goda intentioner heter det. Så det är ju bra att ni har så rent mjöl i påsen att ni känner er bombis på att ett "öppnande av dammluckorna" vad gäller myndigheters intrång i individers privatliv aldrig kan komma att användas på ett sätt ni inte tänkt er.

Med det sagt så är det ju såklart positivt i det snskilda fallet då man lyckas sätta dit nån mördare. Så det finns ju gott om "gatstenar" att bygga denna väg med. Med tanke på hur många verkar resonera i denna frågan så är det väl tveksamt om man kommer välja att bygga en väldigt smal väg med många farthinder. Det troliga är väl att det blir en sexfilig autostrada.
Du måste ju ha tilltron till mänskligheten att människor är goda.

Det görs i syfte för godhet.

Klart det finns individer som inte är goda.

Men låter man inte det onda överta det goda är inte verktygen problemet.

Du förutsätter att "alla på andra sidan" är onda och bara väntar på möjligheten att skapa ett hemskt samhälle.

Hela världens utveckling är påväg bort i och med högre utbildning, bättre tillgång till information.

Heja på Starlink istället och följ utvecklingen istället i världen.

Verktyg är inte ett problem.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 13:18   #43
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av agazza Visa inlägg
Du måste ju ha tilltron till mänskligheten att människor är goda.

Det görs i syfte för godhet.

Klart det finns individer som inte är goda.

Men låter man inte det onda överta det goda är inte verktygen problemet.

Du förutsätter att "alla på andra sidan" är onda och bara väntar på möjligheten att skapa ett hemskt samhälle.

Hela världens utveckling är påväg bort i och med högre utbildning, bättre tillgång till information.

Heja på Starlink istället och följ utvecklingen istället i världen.

Verktyg är inte ett problem.
Nej, jag förutsätter inte att myndigheterna faktiskt kommer skapa ett dystopiskt samhälle så fort de får chansen. Men jag ser hellre att det finns nåt slags inbyggd tröghet i systemet som gör att det iaf inte är helt lagligt för myndigheter att samköra tusen register och avlyssna och spela in alla telefonsamtal etc. Dvs om man får för sig att införa nåt slags total kontroll och övervakning av allting så ska det inte bara vara att trycka på en knapp. Man ska iaf behöva dra det genom diverse lagändringsförslag och liknande först. Sen finns ju såklart möjligheten att göra allt möjligt sådant ändå, fast i hemlighet (och i princip olagligt). Men det är ju inte mycket man kan göra nåt åt.

Det är alltså inte så att jag tror att det kliar i fingrarna på alla politiker att genomföra detta. Jag vill bara minimera frestelsen och göra det svårare, eftersom jag utgår från att det inte är otänkbart att det någon gång kommer finnas en eller flera i maktposition som har tveksam moral.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 14:01   #44
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!
 
Fredszkys avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Inlägg: 398
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Nej, jag förutsätter inte att myndigheterna faktiskt kommer skapa ett dystopiskt samhälle så fort de får chansen. Men jag ser hellre att det finns nåt slags inbyggd tröghet i systemet som gör att det iaf inte är helt lagligt för myndigheter att samköra tusen register och avlyssna och spela in alla telefonsamtal etc. Dvs om man får för sig att införa nåt slags total kontroll och övervakning av allting så ska det inte bara vara att trycka på en knapp. Man ska iaf behöva dra det genom diverse lagändringsförslag och liknande först. Sen finns ju såklart möjligheten att göra allt möjligt sådant ändå, fast i hemlighet (och i princip olagligt). Men det är ju inte mycket man kan göra nåt åt.

Det är alltså inte så att jag tror att det kliar i fingrarna på alla politiker att genomföra detta. Jag vill bara minimera frestelsen och göra det svårare, eftersom jag utgår från att det inte är otänkbart att det någon gång kommer finnas en eller flera i maktposition som har tveksam moral.
__________________
P r o f e . t
Fredszky är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2020-06-12, 14:15   #45
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 230
Om ni funderar på vem som är i maktposition, vad för människor. Det är just de där sjw-tokarna och människor som viker sig för dem. Vill du att ett inklusivt representativt dreamteam av jihadister, feminister, blm-aktister, afa, batikhäxor, klimatalarmister, militanta veganer, miljöpartister, kommunister, transrättsaktivister och genusprofessorer med Trance2 som mest neitrala röst skall kunna granska dina e-mail, lyssna på dina telefonsamtal och ha makten att bestämma över vem som skall fängslas eller ej, vad som får yttras och av vem?
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)