Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-06-05, 10:57   #16
40plus
Registered User
 
40pluss avatar
 
Reg.datum: Mar 2019
Ort: Skåne
Inlägg: 284
Citat:
Ursprungligen postat av PatekPhillipe Visa inlägg
Började må lite illa, liten matlust och klump i halsen igår på kvällen. Vet inte om det är pga tabletten eller om det är placebo.
Nej det låter exakt som det jag och många andra känt under insättningen av SSRI/SNRI. Aptiten minskar precis som du skriver. Men det släpper ganska abrupt efter 1-2 veckor och sedan brukar det kännas bra.
40plus är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-07, 10:52   #17
Ett Orm
Silver lifter
 
Ett Orms avatar
 
Reg.datum: Jun 2011
Ort: Mitt i Sverige, lite åt sidan..
Inlägg: 2 622
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88 Visa inlägg
Hur länge åt du dem och hur snabbt trappade du ut?
Åt dem i sex månader och trappade av slarvigt under två veckor, slutade egentligen lite för tvärt mot vad de rekommenderar men effekten, eller vad det nu var, satt i ganska länge efteråt så inget förändrades utom att bieffekterna försvann. Dock var inte sexlusten på topp en tid efteråt.
Ett Orm är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-06-07, 11:46   #18
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Jag har ätit dem i 14 år. Om jag missar en dag, som idag, jag är på jobbet och tog ingen i morse utan tar dem när jag kommer hem om några timmar så känner jag att jag är butter och irriterad. Skulle jag inte ta senare idag skulle jag vakna imorgon med synrubbningar, huvudvärk och en känsla att självmordsbombare har nog fattat grejen.

Jag mår inte bra av sertralin, men jag mår riktigt dåligt utan dem. Har försökt trappa ner vilket gett självmordsbombarideer, har även försökt sluta tvärt (mot rekommenderat) vilket gett ihållande självmordsbombare har en poäng-tankar.

Jag har landat mentalt i att de där får jag tyvärr knapra resten av livet. Jag skulle aldrig börjat med dem, men nu är det försent. Inte världens bästa reklam kanske. Lite Aryt hade rätt över det
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)