Sunshine - riktig dålig 1/5
Believers - Blä tråkig 0/5
Ghost rider - somna i den och tänker ej se om 1/5
Zodiac - var sådär men förlite blod
3/5
killing floor - Trodde den skulle vara bra men blev besviken 2/5
Die hard 4.0 - riktigt bra rulle 4/5
Flags of our father - riktigt bra 5/5
letters from iwo jima - as bra 5/5
Host - sämre film får man leta efter 0/5
island - kanon 4/5