Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum
Visa resultat för omröstning: Är Mental bäst?
Ja. 7 38.89%
Nej, han är bättre än bäst. 11 61.11%
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen


Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2020-05-22, 16:50   #151
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Blir inte det sociala livet "lidande" när man träffar någon så har man nog inte träffat rätt person. Nu menar jag inte att det skall försvinna helt, att man skall bryta kontakten med vänner osv. Men om inte det minskar, om man inte vill att det minskar, om man inte vill byta ut en hel del "social tid" eller "egentid" mot "partid" med henne utan enbart känner att "partid" med henne får klämmas in utöver det, då är det nog fel dam du träffat.


Har man eviga ungkarlsvänner som går ut och festar på krogen minst en gång i veckan och lever som de var 20 istället för 42 och dessa inte klagar på dig, då spenderar du alldeles för lite tid med din partner.

Senast redigerad av trädgårdsmöbel den 2020-05-22 klockan 16:52.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-22, 16:52   #152
CalleP
Göteborg är världens bästa stad!
 
CallePs avatar
 
Reg.datum: Sep 2007
Ort: Floda
Inlägg: 4 733
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Vad finns det kvar att leva för när man har gett upp jakten? inte mycket va
Allt annat man tycker är intressant här I världen!
__________________
Journalen
CalleP är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-22, 19:05   #153
chidde
Projektledare
 
chiddes avatar
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: London
Inlägg: 1 352
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
Vad finns det kvar att leva för när man har gett upp jakten? inte mycket va
Just nu kanske det finns sa mycket, men inom en manad eller tva kommer det mesta igang igen i form av Formula 1, MotoGP, UFC, fotboll etc samtidigt som man kan borja ga ut igen

Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Hur får du till dina fläskkotletter då? Blir alltid så torra och tråkiga. Provade på att rimma och röka dem igår, och blev väl okej... men köttstycket känns väldigt meh.
Inte for att disrespektera nagon som forsokt ge dig tips tidigare, men tricket har du undertill

Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift Visa inlägg
Sous vide
__________________
chidde.blogg.se

Projekt: Hästsvans
Läs om mig och Titta på mig
chidde är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 20:50   #154
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Hur många fler får ”levererades inte” när ni skickar meddelanden på Tinder just nu?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 20:52   #155
Livet
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 807
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Hur många fler får ”levererades inte” när ni skickar meddelanden på Tinder just nu?
Tinder är trasigt för tillfället.
Livet är uppkopplad nu  
Gammal 2020-05-25, 21:43   #156
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Citat:
Ursprungligen postat av Livet Visa inlägg
Tinder är trasigt för tillfället.
Gör inget drastiskt nu Dio.
PureWhey är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 22:01   #157
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av PureWhey Visa inlägg
Gör inget drastiskt nu Dio.
Tror jag nöjer mig med att åka hem till dem och ringa på.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 22:08   #158
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Jag vill berätta något supergulligt jag sett i min profession. Två gravt psykiskt sjuka, herre och dam, bägge med svår social fobi (och tyngre diagnoser än så) har fattat tycke för varandra, men på ett väldigt, väldigt försiktigt, blygt och gulligt sätt. Två väldigt väldigt sjuka individer, men väldigt snälla.

De vågar knappt prata med varandra. Det är ett försiktigt ömsesidigt "hej" följt av att bägge rodnar. Sedan sätter de sig i varsin ände av soffan i dagrummet och tittar på tv. Tittar ibland blygt på varandra, tittar bort. Under säkert 2 timmar flyttar de sig långsamt långsamt i soffan mot mitten och håller varandra till slut i handen. Bägge med världens leende i ansiket. Vågar inte titta på varandra men sitter och håller varandra i hand.

Alltså jag smälter så gulligt är det.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 22:10   #159
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag vill berätta något supergulligt jag sett i min profession. Två gravt psykiskt sjuka, herre och dam, bägge med svår social fobi (och tyngre diagnoser än så) har fattat tycke för varandra, men på ett väldigt, väldigt försiktigt, blygt och gulligt sätt. Två väldigt väldigt sjuka individer, men väldigt snälla.

De vågar knappt prata med varandra. Det är ett försiktigt ömsesidigt "hej" följt av att bägge rodnar. Sedan sätter de sig i varsin ände av soffan i dagrummet och tittar på tv. Tittar ibland blygt på varandra, tittar bort. Under säkert 2 timmar flyttar de sig långsamt långsamt i soffan mot mitten och håller varandra till slut i handen. Bägge med världens leende i ansiket. Vågar inte titta på varandra men sitter och håller varandra i hand.

Alltså jag smälter så gulligt är det.
Men halledusingen. Hur gamla är de ungefär?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-25, 22:17   #160
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Men halledusingen. Hur gamla är de ungefär?
35 hon 45 han. c:a. Hon står ut med timtal av snooker bara för att vara bredvid honom

Senast redigerad av trädgårdsmöbel den 2020-05-25 klockan 22:20.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-26, 08:04   #161
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 713
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
35 hon 45 han. c:a. Hon står ut med timtal av snooker bara för att vara bredvid honom
Snooker. Du snackar vi riktig karl
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu  
Gammal 2020-05-26, 08:09   #162
dmoller
fr3ed0mf1gh73r
 
dmollers avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 1 119
Om kim hartman kommenterar är det en 10/10 show
dmoller är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-26, 08:13   #163
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 713
Citat:
Ursprungligen postat av dmoller Visa inlägg
Om kim hartman kommenterar är det en 10/10 show
En batalj mellan O'Sullivan och John Higgins
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är uppkopplad nu  
Gammal 2020-05-26, 09:48   #164
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Jag har inte varit singel i mitt vuxna liv längre än nån månad men är det hemskt? Jag förstår att om man vill bilda familj som kvinna och 40 sträcket börjar närma sig så kan det vara lite svettigt men såhär som introvert eller halvt osocial och halvt självisk så vet jag inte om det är så farligt. Livet rullar ju på ändå, jobb,gym, intressen osv. Blir inte så mycket tom tid.
Läskeblask är inte uppkopplad  
Gammal 2020-05-26, 10:38   #165
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Blir inte det sociala livet "lidande" när man träffar någon så har man nog inte träffat rätt person. Nu menar jag inte att det skall försvinna helt, att man skall bryta kontakten med vänner osv. Men om inte det minskar, om man inte vill att det minskar, om man inte vill byta ut en hel del "social tid" eller "egentid" mot "partid" med henne utan enbart känner att "partid" med henne får klämmas in utöver det, då är det nog fel dam du träffat.
Har svårt för att säga att det ska vara så för alla, men jag förstår definitivt vad du menar. När jag mötte min flickvän förändrades typ hela bilden jag hade av hur prioriterad egentid var. Oss-tid > Jag-tid, även om jag behöver det med så är det verkligen minimalt jämfört med tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Jag vill berätta något supergulligt jag sett i min profession. Två gravt psykiskt sjuka, herre och dam, bägge med svår social fobi (och tyngre diagnoser än så) har fattat tycke för varandra, men på ett väldigt, väldigt försiktigt, blygt och gulligt sätt. Två väldigt väldigt sjuka individer, men väldigt snälla.

De vågar knappt prata med varandra. Det är ett försiktigt ömsesidigt "hej" följt av att bägge rodnar. Sedan sätter de sig i varsin ände av soffan i dagrummet och tittar på tv. Tittar ibland blygt på varandra, tittar bort. Under säkert 2 timmar flyttar de sig långsamt långsamt i soffan mot mitten och håller varandra till slut i handen. Bägge med världens leende i ansiket. Vågar inte titta på varandra men sitter och håller varandra i hand.

Alltså jag smälter så gulligt är det.
Åh gud vad gulligt. Det värmde att läsa detta!
Stoltz är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)