Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2019-11-14, 16:40   #106
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Usch, känns det inte obehagligt att veta att Burksoppa praktiskt taget klädde av dig med blicken?
Mer spännande och pirrigt faktiskt!
Macroman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 16:53   #107
Burksoppa
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2015
Inlägg: 36
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Mer spännande och pirrigt faktiskt!
Har man utrustning i din kaliber så tål man att kläs av!
Burksoppa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 17:04   #108
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Burksoppa Visa inlägg
Har man utrustning i din kaliber så tål man att kläs av!
Det har du ta mig fan rätt i!
Macroman är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 17:11   #109
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Citat:
Ursprungligen postat av FoolsGold Visa inlägg
Hade varit intressant att höra vad kvinnorna på brädan tycker om saken (om det finns några sådana numera).
Många utav kvinnorna som fanns var/är styrkelyftare och är därmed vana vid män i trikå, och associerade stor röv och stora lår med stora vikter i knäböj och marklyft. Så jag tror det hade gett av falskt positivt intryck.

Vanliga kvinnor på gym och annorstädes är intresserade av exponerade manliga överkroppar, inte exponerade manslår och mansrövar. Vilket gör stringlinnen, linnen eller rentav bar överkropp det man skall exponera sig med om man har en snygg mansfysik, inte röven och låren. Mer bänk, chins och curls, mindre böj och hip-thrusts, och det skall avspeglas i klädseln.

Att ta på sig en oversize t-shirt eller rentav en hoodie och kombinera det med tights är verkligen så omanligt det bara kan bli.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 18:43   #110
Castle
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2019
Ort: Formenos
Inlägg: 23
Självklart är kvinnor mer attraherade av en vältränad eller grov överkropp än dito underkropp. Sen finns det alltid undantag såklart.
Castle är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 19:35   #111
Gregow
Registered User
 
Gregows avatar
 
Reg.datum: May 2019
Ort: Bondeska palatset
Inlägg: 4
Citat:
Ursprungligen postat av Castle Visa inlägg
Självklart är kvinnor mer attraherade av en vältränad eller grov överkropp än dito underkropp. Sen finns det alltid undantag såklart.
Jag tror mer på lång lägerfånge med sjukt stor ***. I tights.
Gregow är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 18:13   #112
Helgehorse
Registered User
 
Helgehorses avatar
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 496
Fasen ni tick mig taggad till att köpa ett par tights nu, Hittade dessa på nelly. Ypperligt bekväma och tycker det framhäver mina kurvor perfekt. Tror jag maxxar 20+ mer i böjen också.

En gubbe på gymet har även virkat detta pannband åt mig, Vilket matchade mina skor perfekt och även tightsen nu.

Hur sexigt tror ni inte detta blir? Oslagbart.

https://i.imgur.com/wI5ym8V.jpg

https://i.imgur.com/IruVaJq.jpg

https://i.imgur.com/UZxvB3U.jpg

Senast redigerad av Helgehorse den 2019-11-15 klockan 18:15.
Helgehorse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 18:19   #113
Brofessorn
Registered User
 
Brofessorns avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 1 601
Citat:
Ursprungligen postat av Helgehorse Visa inlägg
Fasen ni tick mig taggad till att köpa ett par tights nu, Hittade dessa på nelly. Ypperligt bekväma och tycker det framhäver mina kurvor perfekt. Tror jag maxxar 20+ mer i böjen också.

En gubbe på gymet har även virkat detta pannband åt mig, Vilket matchade mina skor perfekt och även tightsen nu.

Hur sexigt tror ni inte detta blir? Oslagbart.

https://i.imgur.com/wI5ym8V.jpg

https://i.imgur.com/IruVaJq.jpg

https://i.imgur.com/UZxvB3U.jpg
Måste säga att du gör dem rättvisa. Ett tips är att dra upp tightsen högre upp så blir de ännu tajtare och framhäver stjärtkurvorna ytterligare.
__________________
Med vänliga hälsningar,
Brofessorn, tredje högst EQ på Kolozzeum och 8.37 på snygghetsskalan
Brofessorn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 18:46   #114
Helgehorse
Registered User
 
Helgehorses avatar
 
Reg.datum: May 2018
Inlägg: 496
Citat:
Ursprungligen postat av Brofessorn Visa inlägg
Måste säga att du gör dem rättvisa. Ett tips är att dra upp tightsen högre upp så blir de ännu tajtare och framhäver stjärtkurvorna ytterligare.
Vart en liten storlek så fick inte riktigt upp tightsen utan att det brast i sömmarna

Men kör jag utan kalsonger, Vilket det verkar som att man skall göra så syns det ju knappt att de sitter långt ner endå. Eventuellt ett fint myntinkast när man böjer sig dock.
Helgehorse är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 20:35   #115
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 234
Om man "måste" ha tights kan man väl försöka undvika den där varianten med hög midja (över naveln) som verkar vara poppis nu.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 21:40   #116
Lundberg
Registered User
 
Lundbergs avatar
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 97
Man BÖR ha kalsonger till tights, och självklart utanpå tightsen. Helst y-front för en riktig Fantomen-känsla. Då är man fan oslagbar
Lundberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 22:17   #117
TheDoctor
Registered User
 
TheDoctors avatar
 
Reg.datum: Jan 2018
Ort: Nordvästra Skåne
Inlägg: 215
Min kropp känns skör, inte för att jag är tunn eller för att jag är för fet. Men aldrig riktigt gillat känslan av plagg som sitter åt. Kan ha att göra med min egna kroppsbild, vem vet. Löst och ledigt är att föredra men på vintern så är underställ inga problem. Då vinner funktion över "upplevd" känsla varje gång. Ser ingen funktion för min egna del med tights på gymmet. Stora shorts och stor tshirt, nästan alltid med företagsloggan XD

Vi lever i Kameltåns tid nu i alla fall. Minst en i vart hörn på gymmet där jag huserar.
__________________
Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dine like a pauper.

Workout like your life depends on it.

Senast redigerad av TheDoctor den 2019-11-15 klockan 22:19. Anledning: Mer shit att skriva
TheDoctor är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-17, 20:36   #118
Pepz
Uggla
 
Pepzs avatar
 
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 12 066
helt sjukt att vi 2019 fortfarande har killar som är så förvirrade att de måste kalla ett plagg för "gay"

jag körde mycket tights förut på gymmet, dels för att det var skönt och dels för att böjdjupet blev tydligare på film. gärna trekvartstights eller cykelbyxor.
numer har jag för små ben som jag hellre döljer

Jag kan ju såhär i efterhand hoppas att det var några idioter som blev extremtriggade av mina tights
__________________
Don´t gör it
It´s not värt it
Pepz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-17, 21:05   #119
ChuckTesta
Nope! Chuck Testa
 
ChuckTestas avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Inlägg: 674
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz Visa inlägg
helt sjukt att vi 2019 fortfarande har killar som är så förvirrade att de måste kalla ett plagg för "gay"

jag körde mycket tights förut på gymmet, dels för att det var skönt och dels för att böjdjupet blev tydligare på film. gärna trekvartstights eller cykelbyxor.
numer har jag för små ben som jag hellre döljer

Jag kan ju såhär i efterhand hoppas att det var några idioter som blev extremtriggade av mina tights
Ok boomer. Att någonting är "gay" betyder inte nödvändigtvis "det är något endast homosexuella gör/har på sig och homosexualitet är fel och jag hatar bögar" idag.
ChuckTesta är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-11-17, 21:08   #120
blåvitt
Aspirerande apa
 
Reg.datum: Nov 2015
Ort: Östersund
Inlägg: 1 789
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckTesta Visa inlägg
Ok boomer. Att någonting är "gay" betyder inte nödvändigtvis "det är något endast homosexuella gör/har på sig och homosexualitet är fel och jag hatar bögar" idag.
Helt rätt. Att kalla ett klädplagg för gay 2019 betyder bara rakt av att man är en tönt
blåvitt är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)