Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2019-10-20, 14:11   #871
Starke75an
Mulkku of Sweden
 
Starke75ans avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Ort: I en by på landet
Inlägg: 882
Om man har utgång fredag och lördag i en månad så påstår jag att då kommer man få ligga en gång i alla fall.


Lägger man till lillördag, så ska det faan till att inte lyckas.


Gör man så under längre tid så hinner man snurra på ett antal damer.


Så, jag anser att det som hänt inträden är rimligt, oavsett om det är sant.

Senast redigerad av Starke75an den 2019-10-20 klockan 14:12.
Starke75an är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:15   #872
PureWhey
Banned User
 
Reg.datum: Oct 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 10 537
Lol.
PureWhey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 14:25   #873
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 211
Citat:
Ursprungligen postat av Starke75an Visa inlägg
Om man har utgång fredag och lördag i en månad så påstår jag att då kommer man få ligga en gång i alla fall.


Lägger man till lillördag, så ska det faan till att inte lyckas.


Gör man så under längre tid så hinner man snurra på ett antal damer.


Så, jag anser att det som hänt inträden är rimligt, oavsett om det är sant.
Ok, och på så sätt kommer du hamna i en parrelation men regelbundet sex och en stimulerande relation
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 16:30   #874
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Intressant vändning. Tråden handlar om hur man kommer ur incel-livet. En incel berättar om att han har gått på dejt och fått ligga. Vilket antagligen är ganska inspirerande för andra incels.

Spelar detta då roll om det är sant eller ej? Det tycker inte jag. Vad Incels behöver är just hopp, och om en lögn kan ge dem hopp så är det en bra grej.

Men Lafayette är av en annan åsikt. Han vill avslöja (den eventuella) lögnen, dra fram den i ljuset (ett starkt rött bittert brännande och bländande aggressivt ljus, och inte som man vanligtvis menar med ljus) och skrika "Troll! Incels får inte ligga! Låt er ej bli lurade av denna charlatan! Överge allt hopp och dyk ner tillbaks till djupet av depressionsbrunnen med er!"
Jopp. Kan garantera att detta inte är något påhitt i alla fall, jag finns i mellansverige förövrigt och behöver kompisar så om någon är i närheten är det bara att höra av sig så kan jag även bekräfta irl att tråden inte är trollning haha.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 19:17   #875
Läskeblask
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2015
Inlägg: 537
Ingen skillnad även om det vore en trolltråd. Mera underhållningsvärde har denna tråd vs95% av alla andra trådar.

Ångående dejtande så är det 10ggr lättare att hitta dehtsällskap jämfört med att hitta nån vän. Jag lägger vänner och kompisar i skilld kategori. En vän kan man ringa till när bruden lämnat en, kompisar ser man en gång i månaden på krogen typ och har knappt nån kontakt i övrigt.
Läskeblask är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-20, 20:24   #876
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Intressant vändning. Tråden handlar om hur man kommer ur incel-livet. En incel berättar om att han har gått på dejt och fått ligga. Vilket antagligen är ganska inspirerande för andra incels.

Spelar detta då roll om det är sant eller ej? Det tycker inte jag. Vad Incels behöver är just hopp, och om en lögn kan ge dem hopp så är det en bra grej.

Men Lafayette är av en annan åsikt. Han vill avslöja (den eventuella) lögnen, dra fram den i ljuset (ett starkt rött bittert brännande och bländande aggressivt ljus, och inte som man vanligtvis menar med ljus) och skrika "Troll! Incels får inte ligga! Låt er ej bli lurade av denna charlatan! Överge allt hopp och dyk ner tillbaks till djupet av depressionsbrunnen med er!"
Sluta larva dig din fjant. 9/10 gånger är dessa trådar trolltrådar, vilket är trist då folk faktiskt anstränger sig och försöker hjälpa till. Men jag verkar vara den enda som har problem med att folk ljuger så jag drar mig ur tråden nu.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 08:06   #877
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
En definitionsfråga jag undrat över.

Jag pratade med en vän i England igår som räknar sig själv som incel.
Han har väl gått ca 5-6 år utan förhållande, med något enstaka sexuellt umgänge under tiden som at best varit fyllt med ångest och obekvämhet.

Nu till min fråga - Jag tycker inte han är incel, om inte incel faktiskt betyder något annat än ofrivilligt ensam.

Han har haft flera som varit intresserade av att vara med honom, men han har ratat dem för att han är "fastidious", dvs kräsen.
Hans fysiska krav på någon han skulle vara intresserad av är löjligt höga för någon som samtidigt våndas över ensamhet.

Är det verkligen ofrivillig ensamhet när man väljer bort alla som inte är 9.5/10 i utseende enligt ens egna mått? Är inte detta frivillig ensamhet om något?

Nu menar jag inte att man inte ska få lov att ha smak och krav, utan att man ska vara helt ovillig att rucka på dem samtidigt som man gnäller om att man är ensam.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 08:09   #878
Grahn
Registered User
 
Grahns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vault 13
Inlägg: 11 123
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
En definitionsfråga jag undrat över.

Jag pratade med en vän i England igår som räknar sig själv som incel.
Han har väl gått ca 5-6 år utan förhållande, med något enstaka sexuellt umgänge under tiden som at best varit fyllt med ångest och obekvämhet.

Nu till min fråga - Jag tycker inte han är incel, om inte incel faktiskt betyder något annat än ofrivilligt ensam.

Han har haft flera som varit intresserade av att vara med honom, men han har ratat dem för att han är "fastidious", dvs kräsen.
Hans fysiska krav på någon han skulle vara intresserad av är löjligt höga för någon som samtidigt våndas över ensamhet.

Är det verkligen ofrivillig ensamhet när man väljer bort alla som inte är 9.5/10 i utseende enligt ens egna mått? Är inte detta frivillig ensamhet om något?

Nu menar jag inte att man inte ska få lov att ha smak och krav, utan att man ska vara helt ovillig att rucka på dem samtidigt som man gnäller om att man är ensam.
Att vara frivilligt i celibat torde ju vara något helt annat än ofrivilligt, varför i hela friden vill någon se sig själv som berövad av fri vilja helt frivilligt?
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Utöver det bör du endast gå värdigt men bestämt.
Grahn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 08:28   #879
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
En definitionsfråga jag undrat över.

Jag pratade med en vän i England igår som räknar sig själv som incel.
Han har väl gått ca 5-6 år utan förhållande, med något enstaka sexuellt umgänge under tiden som at best varit fyllt med ångest och obekvämhet.

Nu till min fråga - Jag tycker inte han är incel, om inte incel faktiskt betyder något annat än ofrivilligt ensam.

Han har haft flera som varit intresserade av att vara med honom, men han har ratat dem för att han är "fastidious", dvs kräsen.
Hans fysiska krav på någon han skulle vara intresserad av är löjligt höga för någon som samtidigt våndas över ensamhet.

Är det verkligen ofrivillig ensamhet när man väljer bort alla som inte är 9.5/10 i utseende enligt ens egna mått? Är inte detta frivillig ensamhet om något?

Nu menar jag inte att man inte ska få lov att ha smak och krav, utan att man ska vara helt ovillig att rucka på dem samtidigt som man gnäller om att man är ensam.
Hade en likadan vän. Sen så plötsligt lossnade det för honom. Det hängde lite grann ihop med jobb, när hans ekonomi gick från på gränsen till OK till bättre än medel så blev allt bättre. Han sänkte sina krav en smula samtidigt som han också fick mer och bättre napp än tidigare.

Kan relatera till det fullständigt, pengar är asgött och förändrar en.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 10:32   #880
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av Grahn Visa inlägg
Att vara frivilligt i celibat torde ju vara något helt annat än ofrivilligt, varför i hela friden vill någon se sig själv som berövad av fri vilja helt frivilligt?
Förmodligen är det annat som spökar, typ att inte vilja se situationen som att "Okej, jag kräver för mycket" utan gillar snarare att se det som att "Jaha, de gillar inte mig, varför ska det alltid vara så..."

Citat:
Ursprungligen postat av Armed Dingo Visa inlägg
Hade en likadan vän. Sen så plötsligt lossnade det för honom. Det hängde lite grann ihop med jobb, när hans ekonomi gick från på gränsen till OK till bättre än medel så blev allt bättre. Han sänkte sina krav en smula samtidigt som han också fick mer och bättre napp än tidigare.

Kan relatera till det fullständigt, pengar är asgött och förändrar en.
Tror du det hade med hans självsäkerhet eller minskad ekonomisk stress som gjorde att han blev mer avslappnad, eller tänker du något annat?
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 10:39   #881
Grahn
Registered User
 
Grahns avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: Vault 13
Inlägg: 11 123
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Förmodligen är det annat som spökar, typ att inte vilja se situationen som att "Okej, jag kräver för mycket" utan gillar snarare att se det som att "Jaha, de gillar inte mig, varför ska det alltid vara så..."
Stämmer nog, det kan ju knappast vara positivt för ens välmående i längden att se sig som ett offer på det sättet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Utöver det bör du endast gå värdigt men bestämt.
Grahn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 10:50   #882
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
Tror du det hade med hans självsäkerhet eller minskad ekonomisk stress som gjorde att han blev mer avslappnad, eller tänker du något annat?
Ja det tror jag. Bägge två. När man inser, mitt liv löser sig ändå trots allt. Det kommer bli bra. Jag är bra.

Han har aldrig haft problem med vänner och den biten så det fanns redan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 20:28   #883
Bobcole
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2019
Inlägg: 37
Det blev inget gott slut.

Var där i helgen, det visar sig att hon har 3 olika KKs hon träffar och träffat samtidigt som vi pratat med varandra, samtidigt som hon sagt till mig att hon letar efter en seriös pojkvän.

Tydligen har hon träffat dessa väldigt nyligen, också.


Den äckelkänsla jag fick inom mig efter att få höra detta går verkligen inte att beskriva, alla mina känslor för att fortsätta detta stendog.


Jag har i alla fall fått lite mer sexuellt självförtroende och mer självsäkerhet då jag förstått att fler tjejer än man tror, faktiskt verkar gilla mig, och det är mycket min osäkerhet som sätter stopp för det.

I alla fall, en erfarenhet rikare.
Bobcole är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 20:33   #884
Livet
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 806
Citat:
Ursprungligen postat av Bobcole Visa inlägg
Det blev inget gott slut.

Var där i helgen, det visar sig att hon har 3 olika KKs hon träffar och träffat samtidigt som vi pratat med varandra, samtidigt som hon sagt till mig att hon letar efter en seriös pojkvän.

Tydligen har hon träffat dessa väldigt nyligen, också.


Den äckelkänsla jag fick inom mig efter att få höra detta går verkligen inte att beskriva, alla mina känslor för att fortsätta detta stendog.


Jag har i alla fall fått lite mer sexuellt självförtroende och mer självsäkerhet då jag förstått att fler tjejer än man tror, faktiskt verkar gilla mig, och det är mycket min osäkerhet som sätter stopp för det.

I alla fall, en erfarenhet rikare.
Livet är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2019-10-29, 20:36   #885
Wain
Three apples high and rising
 
Wains avatar
 
Reg.datum: Jan 2003
Inlägg: 1 894
Fy


Önskar dig bättre lycka i framtiden.
__________________
Mr. Dad-bod
Wain är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)