Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Kosttillskott

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-10, 23:35   #31
Medusa
DC disciple
 
Medusas avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Ironheaven
Inlägg: 4 093
rekommenderar Animal M-stak tillsammans med Animal Stak, PWOs har ingen somhelst chans mot dem tillsammans..
__________________
"Fuck you skinny-ass little sissy-boys. I'm huge and brutally strong. I love it, chicks love it, other guys love it. I could effortlessly kill you with one punch.." - Sammich "It's almost like there's more to life than covering yourself in Pam and turpentine and parading in your underwear, isn't there?" - Sammich
Medusa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 08:56   #32
sweaberg
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 512
AAKG och koffeintablett ska jag testa, svarar bra på alert fx, någon som testat denna kombo?
sweaberg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-11, 12:58   #33
Dan_the_man
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2008
Inlägg: 17
Har provat Rage 1 och 2, trück och brutal fx. Tycker inte det är nån större skillnad. Så kör brutal fx eftersom det inte går att motivera de andra produkternas högre pris.
Dan_the_man är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 13:33   #34
Mr Deadlift
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: Heaven
Inlägg: 3
Juggernaut rules!!!
Mr Deadlift är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 15:15   #35
Jonesss
Registered User
 
Jonessss avatar
 
Reg.datum: Mar 2004
Ort: Malmö
Inlägg: 289
Jag körde AKG, koffeintablett, kreatin och beta alanin (allt från FX )gav bra pump och en aning styrka men smakade ganska äckligt och var inte mycket billigare än någon PWO som går att köpa.
Jonesss är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-05-31, 12:17   #36
Brainlund
Registered User
 
Brainlunds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 91
Tycker att det verkar vara helt olika för alla här på forumet. Det den ene hissar tokdissar en annan.
Det finns inget som är ett "säkert kort" och inget som garanterar att magen inte går bananas. Man får helt enkelt prova sig fram själv vilken som passar en själv bäst.
Dom flesta PWOn bygger ju på samma ingredienser och det är personers olika känsligheter mot dessa som avgör om du känner av både bra och dåliga effekter.
Brainlund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 15:07   #37
DaGoose
Registered User
 
DaGooses avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: The Windy City
Inlägg: 84
Ska testa NO Shotgun v.3 i dag, inte säkert om jag känner av någon större effekt dock så här första gången i och med att det var ett bra tag sen jag använde någon PWO..

Är rätt sugen på att börja med någon ny som inte är Brutal FX. Vilken skulle ni rekommendera mellan NO-Xplode för 329:- och SAN Fierce för 279:- (50 doser i vardera burk). Rätt många verkar inte ha fått särskilt stor effekt av Fierce, så för tillfället lutar jag mot NO-Xplode.
DaGoose är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 15:23   #38
blondyz
Registered User
 
blondyzs avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 1 148
köpte idag en bruk Hemorage Black. Någon som testat?
blondyz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 21:19   #39
xnonne
Registered User
 
xnonnes avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 15
fick riktigt bra tryck av NO - XPLODE
blev nästan rädd när jag tog RAGE fick stickningar i huden vilket gjorde iofs att man blev ännu mer taggad men endå irriterande.
För tillfället tar jag Anabolic Rush från AST då jag kör LCHF och den innehåller inga kolhydrater. Men efter som fallet inte är så, så skulle jag satsa på NO - XPLODE då den är billig, riktigt bra blodflöde känner man och det är ett välkänd och bra märke.
xnonne är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 22:11   #40
Anders The Peak
Registered User
 
Anders The Peaks avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Ort: Hemma
Inlägg: 11 223
Är det ingen annan som tycker att de här är för överdoserade. De ger oftast mer besvär än tryck när man följer doseringstipsen. Kör nuförtiden med mer än halverad dos och tycker att jag får ut mer av det än hel dosering?
__________________
Grandmaster Broscientist

"Bro, you gotta slam 40-60 grams of waxy maize plus 20 grams of BCAA within 7 seconds of finishing your last set of squat rack curls. Otherwise, you'll go straight catabolic."
Anders The Peak är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 22:34   #41
Pinturicchio
Registered User
 
Pinturicchios avatar
 
Reg.datum: Feb 2010
Ort: hising island
Inlägg: 314
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Är det ingen annan som tycker att de här är för överdoserade. De ger oftast mer besvär än tryck när man följer doseringstipsen. Kör nuförtiden med mer än halverad dos och tycker att jag får ut mer av det än hel dosering?
Kör oxå halva doseringen och tycker det ger mycket man mer man kanske inte får samma stora "rus" utan det lilla passar mig mycket bättre behöver bara den lilla knuffen i arslet
Pinturicchio är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 14:14   #42
blondyz
Registered User
 
blondyzs avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 1 148
Citat:
Ursprungligen postat av Anders The Peak Visa inlägg
Är det ingen annan som tycker att de här är för överdoserade. De ger oftast mer besvär än tryck när man följer doseringstipsen. Kör nuförtiden med mer än halverad dos och tycker att jag får ut mer av det än hel dosering?
En del jag har provat håller jag med om är överdoserade.

Däremot vissa har man tryckt i så mycket olika ingredienser så att de rentav blir underdoserade (ofta de med väldigt mycket koffein, där dosen måste anpassas efter detta vilket resulterar i att resten av ämnena blir underdoserade) men det handlar kanske mer om oblans i sammansättningen :p
blondyz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 14:11   #43
DaGoose
Registered User
 
DaGooses avatar
 
Reg.datum: Jan 2008
Ort: The Windy City
Inlägg: 84
Är riktigt besviken på NO-Xplode tyvärr, känner inte av mycket effekt alls, vilket är märkligt då de flesta PWOs verkar innehålla i stort sett samma ingredienser. Kan bara jämföra med Brutal FX vilken gör jobbet och dessutom är prisvärd.

Har hört en del bra om Massacra också men är inte sugen på att beställa en burk för 550 kr för att sen bli besviken.
DaGoose är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 18:00   #44
nocantdo
Registered User
 
nocantdos avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: London TOWN
Inlägg: 214
Håller med No-explode gjorde inte mö för mig och smaken jag hade Blue raspberry va straight from hell smakmässigt...
Bästa jag provat än så länge är första Rage den funka gött!
nocantdo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-08-07, 18:08   #45
cero
Registered User
 
ceros avatar
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 5 956
Citat:
Ursprungligen postat av Pinturicchio Visa inlägg
A framför allt att man känner sig taggad, för just nu är 2av3 pass bottenpass känns de som går väldigt tungt.
Alltså, inte för att detta har något att göra med frågeställningen. Men, har du tänkt på anledningarna varför 2 av 3 pass är bottenpass? Motivationen som är dålig? Tycker du ska åtgärda detta från botten istället för att fixa det med massa PWO's. Visst, det är ett bra tillskott som kan ge en lite extra tryck, men tycker inte det ska lägga grunden till att överhuvudtaget kunna träna om du förstår vad jag menar.
cero är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)