Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-08-17, 09:12   #34771
Kabuto
man vänjer sig
 
Kabutos avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Skellefteå
Inlägg: 478
Citat:
Ursprungligen postat av spoon Visa inlägg
How it ends



Nja. Det här var väl ingen speciell "Jorden går under film" Snyggt filmad får man ju säga att den var men annars lite klyschig och intetsägande. Tycker att det har gjorts bättre filmer i genren på senare tid.


Dock så måste det sägas att tanken på att åka runt i USA på tomma vägar är häftig.
Håller med och skådepelarna var typ kassa allihopa, till och med Forest Whitaker.
Kabuto är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 18:14   #34772
mrmister
Registered User
 
mrmisters avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 6
Thor: Ragnarök. 8/10

Gillar att gå igenom trivia efter varje film jag sett, där de påstod att Hemsworth la på sig drygt 9kg ren muskelmassa inför filmen.
mrmister är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 18:34   #34773
gohei
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2010
Inlägg: 222
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Thor: Ragnarök. 8/10

Gillar att gå igenom trivia efter varje film jag sett, där de påstod att Hemsworth la på sig drygt 9kg ren muskelmassa inför filmen.
Haha det är samma sak inför varje superhjältefilm. Oftast är det skådisens PT som slänger ur sig såna saker.
gohei är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 18:51   #34774
mrmister
Registered User
 
mrmisters avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 6
Citat:
Ursprungligen postat av gohei Visa inlägg
Haha det är samma sak inför varje superhjältefilm. Oftast är det skådisens PT som slänger ur sig såna saker.
Yes, var PTn hehe.
mrmister är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-18, 23:15   #34775
Hobbes
En Svensk Tiger.
 
Hobbess avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Calgary, Alberta, Canada
Inlägg: 3 197
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Thor: Ragnarök. 8/10

Gillar att gå igenom trivia efter varje film jag sett, där de påstod att Hemsworth la på sig drygt 9kg ren muskelmassa inför filmen.
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Yes, var PTn hehe.
Det är nog lite med en nypa salt. Vill förövrigt minnas att Stallone pratade om det inför Expendibles - om du vill se större ut måste du vara mer "lean".

Han la ju om sin diet:

Chris Hemsworth Went Vegan During Filming of The Avengers and Stayed Buff AF

Hobbes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 08:03   #34776
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Återaktiverade Netflix för att se Extinction och How it ends. Tyckte att How it ends var klart mycket mer snyggt gjord och gillade hur svårt de hade att förstå / acceptera hur illa det verkligen var. Mycket av vad människor gjorde i filmen känns för illa för att vara ett par dagar. Skådespelarinsatserna kändes rätt meh, filmen kändes inte trovärdig utan mer som om regissören känt att "detta ligger bra i tiden" och sen gjort en film utefter det.

Vilket leder till Extinction
Den såg ofta ut som en tv-serie dvs lågt produktionsvärde. Den hade en intressant twist men kändes också väldigt "detta är inne just nu", den kändes inte trovärdig att se. Kort sagt besviken på båda filmerna, de var inte dåliga men intetsägande och då är jag ändå helt såld på science fi / undergångsfiim.

The shape of water: brukar gilla Guillermo, tyckte filmen såg väldigt bra ut. Kändes som den sneglat mycket på Amelie vilket iofs inte är dåligt. Men den var rätt lång, långsam och utan tillräckligt mycket karaktärsutveckling eller action för att jag skulle sitta klistrad.
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 11:21   #34777
mrmister
Registered User
 
mrmisters avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 6
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Det är nog lite med en nypa salt. Vill förövrigt minnas att Stallone pratade om det inför Expendibles - om du vill se större ut måste du vara mer "lean".

Han la ju om sin diet:

Chris Hemsworth Went Vegan During Filming of The Avengers and Stayed Buff AF

Jo på ett sätt ser man större ut då man är mer lean för att mer muskelmassa syns, ådror, räfflor osv. Nu vet jag inte vilken tidsrymd vi pratar om men inte en chans att han la på sig 9kg muskelmassa.

Sen tycker jag det är roligt alla nördar i det där youtube-klippet som anklagar honom för steroider.
"Its near imposible to get this kind of physique without ingesting some serious chemistry dude." Jävla ärthjärnor som inte förstår vad hårt arbete kan ge för resultat.
mrmister är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 13:31   #34778
High1ander
Mycket Irriterande
 
High1anders avatar
 
Reg.datum: May 2004
Ort: Mitt privata universum, och du är inte inbjuden
Inlägg: 2 637
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Jo på ett sätt ser man större ut då man är mer lean för att mer muskelmassa syns, ådror, räfflor osv. Nu vet jag inte vilken tidsrymd vi pratar om men inte en chans att han la på sig 9kg muskelmassa.

Sen tycker jag det är roligt alla nördar i det där youtube-klippet som anklagar honom för steroider.
"Its near imposible to get this kind of physique without ingesting some serious chemistry dude." Jävla ärthjärnor som inte förstår vad hårt arbete kan ge för resultat.
Chris lägger alltid på sig en del massa för Thor-filmerna, han går inte runt normalt på den vikten/hårdheten, vilket syns i hans andra filmer och intervjuer för filmerna. Han lägger nog inte på sig 9kg ren muskelmassa, men vid det här laget så bör han ha ganska bra muskelminne/rutin för att lägga på sig "massa" som inte bara är fett.


Bilden vid 31 är nog när han gjorde Heart of The Sea där han är relativt utmärglad. Man ser ändå på honom där att han har muskler kvar och står i en dålig pose, men trots det så skiljer det nog 10kg i massa mot de andra bilderna skulle jag tippa. Sen är det självklart att i Thor-filmerna så pumpar han upp en massa innan tagning (något han knappast gör på de andra filmerna) så visuellt blir det nog lättare. Hursom, man ser också att han är inte fet när han är stor, utan har tydliga magrutor också. Vilket som bra jobbat även om det skulle vara dunderhonung inblandat.
__________________
There can be only ONE...
Citat:
Ursprungligen postat av Tricklev Visa inlägg
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
High1ander är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 14:22   #34779
agazza
Registered User
 
agazzas avatar
 
Reg.datum: Jan 2007
Ort: Reser runt
Inlägg: 3 898
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Thor: Ragnarök. 8/10

Gillar att gå igenom trivia efter varje film jag sett, där de påstod att Hemsworth la på sig drygt 9kg ren muskelmassa inför filmen.
Beredning inför en film kan väl pågå i år och dom har ju rätt bra privatläkare i branschen.

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jag ber om ursäkt å hela kvinnosläktets vägnar. Vi skäms. Vi är dåliga flickor.
20:35 2009-11-08
öh, jag har börjat träna igen.
agazza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 14:33   #34780
mrmister
Registered User
 
mrmisters avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 6
Deadpool 2. 8/10. Får bara så högt betyg för att den är välgjord och marvel. Gillar inte den typen av humor alls, kanske om man var 12.
mrmister är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 17:30   #34781
Scratch89
Klädsamt knubbig
 
Scratch89s avatar
 
Reg.datum: Dec 2004
Ort: Strömmensberg, Göteborg
Inlägg: 19 842
Citat:
Ursprungligen postat av mrmister Visa inlägg
Thor: Ragnarök. 8/10

Gillar att gå igenom trivia efter varje film jag sett, där de påstod att Hemsworth la på sig drygt 9kg ren muskelmassa inför filmen.
Äh, det är ju inte värre än random speta på kolozzeum som påstår att hans första träningsår var bra för att han gick från 70 till 85 kg. Som om allt vore gains.

Jag tror mer på det ni pratade om; att bli hård och jobba med vinklar och pump.
__________________
Leg. fysioterapeut.
Skribent på Styrkelabbet
Scratch89 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-19, 17:44   #34782
leo1
Registered User
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 701
Christian Bales viktresa


https://cdn.iwastesomuchtime.com/1162015220568.jpg
__________________
"Grungen var den sista egentliga kraftansträngningen" Ulf Lundell
leo1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-20, 07:00   #34783
Hobbes
En Svensk Tiger.
 
Hobbess avatar
 
Reg.datum: Oct 2003
Ort: Calgary, Alberta, Canada
Inlägg: 3 197
Den of Thieves (2018)

Hårdkokt så in i helvete. Troligen, om ni frågar mig Gerald Butlers bästa roll.

Detta är det bästa jag sett sedan Heat (1995)

Se inte trailern, se bara filmen och återkom med hur rätt/fel jag har.
Hobbes är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-26, 17:33   #34784
mrmister
Registered User
 
mrmisters avatar
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 6
Justice League 8/10. Hoppas de gör en uppföljare med Darkseid.
mrmister är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-08-26, 18:40   #34785
hahavaffan
tuff shit
 
hahavaffans avatar
 
Reg.datum: May 2005
Ort: Skåné
Inlägg: 2 528
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes Visa inlägg
Den of Thieves (2018)

Hårdkokt så in i helvete. Troligen, om ni frågar mig Gerald Butlers bästa roll.

Detta är det bästa jag sett sedan Heat (1995)

Se inte trailern, se bara filmen och återkom med hur rätt/fel jag har.
Jädrarns. Har uteslutit den med tanke på att 50 pence är med i den... Men hårdkokt = bra, och Heat äger. Bra tips!
__________________
IN SOILWORK we trust
hahavaffan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)