Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2018-11-16, 20:13   #31
Newa
Registered User
 
Newas avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: utsidan av Göteborg
Inlägg: 28
börja träna på senaste dar men har inte fått de resultat jag vill. hållit på i strax under två år nu. jag är 31`` .motivation börjar gå ner och kännre att de går längre mellan passen. kul och höra hur ni håller igång och pusar på, några tips?
__________________
"The only easy day was yesterday." , "

Detta har jag skrivit
Newa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:17   #32
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Newa Visa inlägg
börja träna på senaste dar men har inte fått de resultat jag vill. hållit på i strax under två år nu. jag är 31`` .motivation börjar gå ner och kännre att de går längre mellan passen. kul och höra hur ni håller igång och pusar på, några tips?
Vad och hur tr'nar du nu då?
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:18   #33
RassK
Registered User
 
RassKs avatar
 
Reg.datum: Aug 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 6 417
Citat:
Ursprungligen postat av Newa Visa inlägg
börja träna på senaste dar men har inte fått de resultat jag vill. hållit på i strax under två år nu. jag är 31`` .motivation börjar gå ner och kännre att de går längre mellan passen. kul och höra hur ni håller igång och pusar på, några tips?
Sänk dina förväntningar på resultaten du ska få. Var nöjd med allt som livet ger, och allt som du omkring dig ser.
__________________
Instagram: optiholm
Journal - En kronisk kaloriräknares krönika
Onlinecoaching - Body Comp Coaching Halmstad
Citat:
Ursprungligen postat av John Kiefer
Best Breakfast Ever - None.
RassK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:22   #34
Newa
Registered User
 
Newas avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: utsidan av Göteborg
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Vad och hur tr'nar du nu då?
Styrketräna på bra en vecka blir det tre gånger i veckan. mycket maskiner för tillfället
__________________
"The only easy day was yesterday." , "

Detta har jag skrivit
Newa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:26   #35
Newa
Registered User
 
Newas avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: utsidan av Göteborg
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av RassK Visa inlägg
Sänk dina förväntningar på resultaten du ska få. Var nöjd med allt som livet ger, och allt som du omkring dig ser.
tack, det stämmer, kroppen blir ju inte piggare med åren. och det är mycket annat som kommer ivägen
__________________
"The only easy day was yesterday." , "

Detta har jag skrivit
Newa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:45   #36
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Newa Visa inlägg
tack, det stämmer, kroppen blir ju inte piggare med åren. och det är mycket annat som kommer ivägen
31 är inte direkt någon ålder, ok, man är inte tonåring längre men energin brukar för de flesta gå i vågor. Tråden handlar om 10 års+ tr'ning och många klagar när de blir äldre andra inte, det beror på en hel del saker men troligtvis inte själva tråningen. Jag tror problemet ligger vid det fetstilta...?
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:47   #37
Lafayette
Jag har frågat två år i rad, jag ger upp.
 
Lafayettes avatar
 
Reg.datum: Oct 2018
Inlägg: 519
Jag gissar på att han är ett troll.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Livet är upp och ner, som en knäböj.
Lafayette är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:50   #38
exevision
Registered User
 
exevisions avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 6 802
Tränade typ enbart överkroppen mellan 16-25 års ålder. Tränade väldigt lite sedan dess.

Är nu 41 och tränat sedan 2011. Tränat ibland som en kratta och skadat mig en del. Samt att mitt skolios sätt käppar i hjulet ibland.

Men, senaste året har jag gjort trevliga ökningar. Är nu starkare än någonsin, ryggen friskare och fysiken bättre än vid 25 års ålder. Lätt att hålla motivationen uppe då.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie Visa inlägg
det enda man kan säga säkert är att om gasp-linnet är på kör man med byggarsplit
exevision är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 20:57   #39
Newa
Registered User
 
Newas avatar
 
Reg.datum: Nov 2018
Ort: utsidan av Göteborg
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
31 är inte direkt någon ålder, ok, man är inte tonåring längre men energin brukar för de flesta gå i vågor. Tråden handlar om 10 års+ tr'ning och många klagar när de blir äldre andra inte, det beror på en hel del saker men troligtvis inte själva tråningen. Jag tror problemet ligger vid det fetstilta...?
anledningen till att annat är i vägen beror på att träningsmotivationen är inte vad den var i början. min medveten om att tråden är 10+ år ochså därför jag frågar här då jag vill veta vad som drev er att fortsätta länge, ok!
__________________
"The only easy day was yesterday." , "

Detta har jag skrivit
Newa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-11-16, 21:06   #40
Hemi
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 2 304
Citat:
Ursprungligen postat av Newa Visa inlägg
anledningen till att annat är i vägen beror på att träningsmotivationen är inte vad den var i början. min medveten om att tråden är 10+ år ochså därför jag frågar här då jag vill veta vad som drev er att fortsätta länge, ok!
Ok, för min del så blev det mer och mer träning i ansluting till familjen eftersom jag inte ville vara frånvarande för mycket, det har jag inte tid med. Så, mer tr'ning med familjen eller i anslutning till hemmet gjorde ju att gymträning fick ge plats åt antingen hemmasncikrade prylar, alternativt calisthenics/gymnastik, den typen och både motivation ork och lust ökade. Men det är jag det, är bra mycket 'ldre dessutom.
Hemi är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)