Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-01-21, 21:22   #1246
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Haha! Vad är det för jeppe som sitter och klipper tånaglarna publikt?
Man i 30-årsåldern, arabiskt utseende, propert klädd, i bra form.

Han som rakade hjässan med rakhyvel på toaletten, naken med öppen dörr, var otränad i 50-årsåldern och hade sydamerikanskt utseende.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2018-01-21 klockan 21:25.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 21:26   #1247
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Man i 30-årsåldern, arabiskt utseende, propert klädd, i bra form.
Men vafan :P
Har sett en som måste ha rakat sig på toan också, var fullt med skägg i handfatet

Nåja, det är väl kulturkrock som vanligt. Som när folk typ käkar frön på tunnelbanan och det ser ut som ett skock bofinkar har slaktat typ 17 talgbollar eller nåt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 22:03   #1248
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 774
Citat:
Ursprungligen postat av Kräket Visa inlägg
Vad anser ni om personer som ockuperar två redskap samtidigt med motivering att de kör ’superset’? Detta i ett fullt gym.

Jag kan bli rejält irriterad att någon anser att jag ska vänta medans redskapet står oanvänt. Är det jag som överreagerar eller vad anser ni?
Det är inte OK. Man får begränsa sig till en maskin i taget om det är mycket folk. Supersetande görs i mån av plats och tillgång på lediga maskiner. I såna fall tar jag helt sonika den maskinen jag vill använda så får dom säga vad dom vill. Säger dom t ex "Hallå jag kör faktiskt där" så är det bara att svara "Nä, du står ju för fan där borta och kör".

Jag stör mig på folk som inte följer basala hygienrutiner. T ex går omkring i barfota i gymmet eller skiter i att tvätta händerna när dom varit på toaletten. Finns en man på mitt gym som pissar med öppen dörr till toan och sen går han direkt utan att varken spola eller tvätta händerna.
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 23:10   #1249
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Kräket Visa inlägg
Vad anser ni om personer som ockuperar två redskap samtidigt med motivering att de kör ’superset’? Detta i ett fullt gym.

Jag kan bli rejält irriterad att någon anser att jag ska vänta medans redskapet står oanvänt. Är det jag som överreagerar eller vad anser ni?
Jag har använt följande redskap samtidigt när det varit rusningstid nu medan jag kört Erlings armprogram: scottbänk, bänk, kabelhiss samt skivstång eller hantlar. Dock har ingen ifrågasatt det. Hade någon velat använda den vanliga bänken så hade jag gett upp den och kört en annan tricepsövning som avslutning i mitt triset. Att däremot ockupera flera maskiner och inte låta någon köra mellan, eller att ockupera två skivstänger, är under all kritik.

Citat:
Ursprungligen postat av Bob90 Visa inlägg
Men vafan :P
Har sett en som måste ha rakat sig på toan också, var fullt med skägg i handfatet

Nåja, det är väl kulturkrock som vanligt. Som när folk typ käkar frön på tunnelbanan och det ser ut som ett skock bofinkar har slaktat typ 17 talgbollar eller nåt.
Har förstås också sett folk som stått och rakat sig. Redan där är ju gränsen för hänsyn passerad. Och ja, kulturkrock verkar tyvärr vara den rimligaste förklaringen i samtliga av dessa fall.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic

Senast redigerad av baktung den 2018-01-21 klockan 23:15.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 23:22   #1250
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Har förstås också sett folk som stått och rakat sig. Redan där är ju gränsen för hänsyn passerad. Och ja, kulturkrock verkar tyvärr vara den rimligaste förklaringen i samtliga av dessa fall.
Men om jag ska vara ärlig så tycker jag personligen inte att raka sig är något som sticker i ögonen så länge man inte stökar ner och har sig. Men det förutsätter ju att det faktiskt gäller att det är ansiktet som rakas
Inte heller klippa naglarna med handen på hjärtat, men det bygger ju på att man faktiskt städar efter sig. Och kanske inte sitter kvar efter stängning.

Med tanke på allt hyss nakna gamla gubbar hittar på i omklädningsrum (sett en gubbe som tog den "fasta hårfönen"/"publika" och typ fistade sig själv med den för att torka arslet och skrevet) så tycker jag man kan komma undan med det mesta.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 06:44   #1251
Minikubik
Kramgo tjockis
 
Minikubiks avatar
 
Reg.datum: Sep 2015
Ort: Under din säng
Inlägg: 821
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Det är inte OK. Man får begränsa sig till en maskin i taget om det är mycket folk. Supersetande görs i mån av plats och tillgång på lediga maskiner. I såna fall tar jag helt sonika den maskinen jag vill använda så får dom säga vad dom vill. Säger dom t ex "Hallå jag kör faktiskt där" så är det bara att svara "Nä, du står ju för fan där borta och kör".

Jag stör mig på folk som inte följer basala hygienrutiner. T ex går omkring i barfota i gymmet eller skiter i att tvätta händerna när dom varit på toaletten. Finns en man på mitt gym som pissar med öppen dörr till toan och sen går han direkt utan att varken spola eller tvätta händerna.
Undantaget är cablecrossen, den gälls som en maskin om man vill supersetta, förutsatt att man håller lite tempo
Skällde faktiskt ut en kille som gick runt barfota i veckan, anser det vara vidrigt. Strumpor kan vara ok men det är gränsfall men fan inte barfota. Speciellt arg blir jag när ha skyller på att han ska böja och måste ha kontakt, trots i övrigt usel form
__________________
"Morituri te salutant"
Minikubik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 08:03   #1252
ARMSTARK
BÄNKPRESSARE
 
ARMSTARKs avatar
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 2 745
Den afrikanska killen som kör flera maskiner samtidigt under rush-hour. Värst var det när han hade två cable crossmaskiner plus en bröstpress maskin, och blev skitförbannad när någon tänkte använda dem.
__________________
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Petoria Visa inlägg
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
ARMSTARK är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 10:05   #1253
Shqypnia
Dardania
 
Shqypnias avatar
 
Reg.datum: Nov 2013
Inlägg: 3 147
Gamla nakna gubbar som står helt jävla nakna i omklädningsrummet i kanske 5-10 minuter innan de ens tar på sig ett par jävla boxershorts. Inte ens gubbar egentligen utan det verkar vara standard så fort man är 50+.

En gubbe sa till mig en gång varför jag aldrig hälsar varpå jag svarade att jag jag inte tänker kolla på dig när du går runt naken och ännu mindre hälsa. Ta på dig lite kläder så kan vi t.om ta en fika.
__________________
Den typen av människa
Shqypnia är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 19:20   #1254
stefannn
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2003
Ort: örebro
Inlägg: 1 159
Citat:
Ursprungligen postat av vicarious Visa inlägg
Det är inte OK. Man får begränsa sig till en maskin i taget om det är mycket folk. Supersetande görs i mån av plats och tillgång på lediga maskiner. I såna fall tar jag helt sonika den maskinen jag vill använda så får dom säga vad dom vill. Säger dom t ex "Hallå jag kör faktiskt där" så är det bara att svara "Nä, du står ju för fan där borta och kör".

Jag stör mig på folk som inte följer basala hygienrutiner. T ex går omkring i barfota i gymmet eller skiter i att tvätta händerna när dom varit på toaletten. Finns en man på mitt gym som pissar med öppen dörr till toan och sen går han direkt utan att varken spola eller tvätta händerna.
Håller med om hygienrutinerna men resten av det du skriver anser jag vara helt fel, har man så jävla mycket tid över och är så lat så man tränar på annat sätt än superset så kan man gott vänta nån minut, Jag brukar dock alltid bjuda in att folk kan köra emellan seten om man ser att nån väntar!
__________________
nobody is perfect. guess i´m nobody

Member of PIO - Påhittad Internet Organisation

Citat:
Ursprungligen postat av Krampus
Jämt.
Hela min sexuallitet är uppbyggd på skogs-porr.




(Hoppas att denna ska hamna i ngns undertext! )
stefannn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 20:47   #1255
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Utan att erkänna "brottet", finns det någon eller några här som är typen på gymmet som folk har stört sig på i tråden?
__________________
Citat:
Man skall inte glädja sig i onödan.
ApexProcyon är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 20:50   #1256
vicarious
Proteinbarskonnässör
 
vicariouss avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 15 774
Citat:
Ursprungligen postat av stefannn Visa inlägg
Håller med om hygienrutinerna men resten av det du skriver anser jag vara helt fel, har man så jävla mycket tid över och är så lat så man tränar på annat sätt än superset så kan man gott vänta nån minut, Jag brukar dock alltid bjuda in att folk kan köra emellan seten om man ser att nån väntar!
Att vilja vila mellan varje set har inget med att vara lat att göra. Tycker du inte det är lite själviskt att ockupera en maskin och hindra andra från att använda den när man inte ens använder den själv för tillfället?
__________________
Citat:
I'll see you in another life, brother.
vicarious är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 21:18   #1257
Minikubik
Kramgo tjockis
 
Minikubiks avatar
 
Reg.datum: Sep 2015
Ort: Under din säng
Inlägg: 821
Citat:
Ursprungligen postat av ApexProcyon Visa inlägg
Utan att erkänna "brottet", finns det någon eller några här som är typen på gymmet som folk har stört sig på i tråden?
Vet inte för minns inte alla inlägg i tråden, men säkert är det mer än en som stör sig på mig eller något jag gör på gymmet
__________________
"Morituri te salutant"
Minikubik är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 21:40   #1258
Gearhead85
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2015
Ort: Svenstavik Jamtland
Inlägg: 257
Lite irritersamt iallafall är det när folk använder den ena trissan i cablecrossen till övningar med trissan inställd i högt läge när det finns en fast station med kabeltrissa för de övningarna.

Sedan dem som drar upp volymen på stereon så att det bara dånar i väggarna.
__________________
#fuckreumatism #fuckfunkofobi

Senast redigerad av Gearhead85 den 2018-01-22 klockan 21:46.
Gearhead85 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 21:54   #1259
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 231
Jag har hört av damer att de stör sig på andra damer för att de rakar könet i gymduschen, och det händer "hela tiden". De verkar ha någon slags oskriven regel om vad som får rakas i gymduschen, ben, armhålor, bikinilinje och armar är ok, kön och anus är inte ok.
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-01-22, 21:59   #1260
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Ni ska se när man börjar raka andras könshår i gymduschen, då jävlar tar det hus i helvete.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)