Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-11-16, 10:15   #2386
Niwah
Powerhouse
 
Niwahs avatar
 
Reg.datum: May 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 7 030
Citat:
Ursprungligen postat av Klanje Visa inlägg
Citeringsverktyget förstörs lite när någon skriver inlägg som är flera meter långt..

Vad roligt att det var folk som vill att jag ska starta journal! Speciellt roligt att du, Ola, uppskattade mitt inlägg. Jag ska fundera över jobbdagen på om jag ska börja skriva på riktigt eller inte. Det kanske vore kul!

Btw, något jag också gillar med din journal är att du verkar rätt ödmjuk mitt i all humor och allt högpresterande. Ingenting som skulle värdesättas i en journal skriven av mig, då det gäller att man presterar något för att ödmjukhet ska vara en dygd, men i alla fall. Det gör det trevligt att läsa din journal!
No excuses! Är du bara lite grann som du är i videobloggen kräver vi att du startar journal!
Niwah är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 10:50   #2387
Scitec
Registered User
 
Scitecs avatar
 
Reg.datum: May 2012
Ort: Ironheaven
Inlägg: 839
MYCKET bra videoblogg BIG O!!! Kloka ord, kan inte själv säga att jag besitter någon journal med bilder/video etc etc. Men men, kan bara säga att jag älskar att läsa din som gör det! Sen tror jag att det handlar mycket om massa/form/styrka/meriter osv om man vill ha/får många läsare. Jag är ju svag och liten, och ingen följer mig HAHA

Tisdag den 27/11, så har jag förhoppningsvis lappen. Tänkte ev. ta med mig ett gäng grabbar ifrån byn och komma och gästträna på StepIn/Sensia! Tror du att du är sugen på att hänga på ? #CrazyKidWorkout
__________________
250 i mark, 240 i böj.
Scitec är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 11:01   #2388
Zizou
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Piteå
Inlägg: 4 357
Kan bara +1a dig och många andra gällande videobloggen och tänkandet med en journal. Så därför väljer jag att inte skriva något mer angående det!

Uuusch så brutala roddar! Strikta och fina, 100 pannor, pronerat grepp, på griller och 12 reps. Nuff' said!
__________________
Journal
Zizou är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-16, 11:46   #2389
str
Registered User
 
strs avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 1 514
Första gången jag "klev in" i din journal kände jag av atmosfären, här är det gott snack...tunga luft och mycket humor. En riktig kämpe som fortsätter med sin träning oavsett vad.

Varma hälsningar,

Maskinrummet i Rederiet
__________________
Journalen här på forumet sedan september 2012
Youtube: Lite videoklipp från träningen, både lek & allvar =)
str är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 02:14   #2390
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Pitepalt Visa inlägg
Det där var citering på hög nivå måste jag säga!

12x100kg stångrodd med grillor?!?! Det finns inget stopp för dig mannen, fortsätt så!
Tack Palle !! Haha !! Jo det var en riktigt #MASTIG citering

Citat:
Ursprungligen postat av Klanje Visa inlägg
Citeringsverktyget förstörs lite när någon skriver inlägg som är flera meter långt..

Vad roligt att det var folk som vill att jag ska starta journal! Speciellt roligt att du, Ola, uppskattade mitt inlägg. Jag ska fundera över jobbdagen på om jag ska börja skriva på riktigt eller inte. Det kanske vore kul!

Btw, något jag också gillar med din journal är att du verkar rätt ödmjuk mitt i all humor och allt högpresterande. Ingenting som skulle värdesättas i en journal skriven av mig, då det gäller att man presterar något för att ödmjukhet ska vara en dygd, men i alla fall. Det gör det trevligt att läsa din journal!
Tack Klanje !! Diskuterade din videoblogg med 2 kompisar idag & vi var ALLA eniga - DU bör starta en journal & även börja videoblogga !!
Att du finner mig #ÖDMJUK är mycket kul att höra. Det är en sak jag verkligen upplever mig själv att vara, även om jag kan uppfattas som burdus & #kaxig - ALLT detta är givetvis med stor humor !!

2 inlägg skrivna av dig på KOLO - Blir ditt 3:e inlägg texten i din presentation i Journalen ??

Citat:
Ursprungligen postat av PatJack Visa inlägg
Kul och se dig fighta på gym! Var lite försiktig dock.. du har förmodligen noll stabilitet i fötterna (väl?)! Vi är rädda om dig!! Bra mosat på stångrodden!!
Lugnt Patte !! Jag tänker mig för. Vikten är fördelad på att jag hänger i plösarna på skrillorna. Att lasta mer än 100 torskpaket var ej aktuellt - även om det var lockande. Nöjd att jag höll mig i skinnt haha!!

Citat:
Ursprungligen postat av Niwah Visa inlägg
No excuses! Är du bara lite grann som du är i videobloggen kräver vi att du startar journal!
+1

Citat:
Ursprungligen postat av Scitec Visa inlägg
MYCKET bra videoblogg BIG O!!! Kloka ord, kan inte själv säga att jag besitter någon journal med bilder/video etc etc. Men men, kan bara säga att jag älskar att läsa din som gör det! Sen tror jag att det handlar mycket om massa/form/styrka/meriter osv om man vill ha/får många läsare. Jag är ju svag och liten, och ingen följer mig HAHA

Tisdag den 27/11, så har jag förhoppningsvis lappen. Tänkte ev. ta med mig ett gäng grabbar ifrån byn och komma och gästträna på StepIn/Sensia! Tror du att du är sugen på att hänga på ? #CrazyKidWorkout
Tack Jojje !! Verkligen kul att du gillar journalen. Kan jag bara använda fötterna så kan vi nog styra upp något. Hur många är ni ?

Citat:
Ursprungligen postat av Zizou Visa inlägg
Kan bara +1a dig och många andra gällande videobloggen och tänkandet med en journal. Så därför väljer jag att inte skriva något mer angående det!

Uuusch så brutala roddar! Strikta och fina, 100 pannor, pronerat grepp, på griller och 12 reps. Nuff' said!
Taxk Öhman.JR !! Försökte att hålla utförandet strikt - 2+1 style !!

Citat:
Ursprungligen postat av str Visa inlägg
Första gången jag "klev in" i din journal kände jag av atmosfären, här är det gott snack...tunga luft och mycket humor. En riktig kämpe som fortsätter med sin träning oavsett vad.

Varma hälsningar,

Maskinrummet i Rederiet
Tack kompis !! Att du läser min journal är något som gör mig stolt. Du är en unik människa str (på många sätt) - Att jag kan skriva det utan att ha träffat dig IRL har att göra med att jag helt enkelt vet att du är #UNIK

// För en gång skull ett seriöst svar

__________________________________________________ _______________

16/11 - Fredag - Vilodag

Har haft en vilodag idag. Jobbat med div. projekt som jag/vi har på G. Även vart till Luleå med jobbet vilket var #MYCKET trevligt. Imorgon så blir det BEN & jag ser verkligen fram mot vad jag kommer att kunna köra !! Siktet är inställt på en STOR #VOLYM benspark & lårcurl ...

KeeP UP ALLA KOLOiter !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 09:12   #2391
Klanje
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 182
Then you will be happy to know att jag faktiskt bestämde mig, och skrev mitt första journalinlägg i går. Då jag hade en tråkig uppsatshelg framför mig.

Då kör vi då. Målet är att bli absurt stark.
Klanje är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 12:12   #2392
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Citat:
Ursprungligen postat av Klanje Visa inlägg
Then you will be happy to know att jag faktiskt bestämde mig, och skrev mitt första journalinlägg i går. Då jag hade en tråkig uppsatshelg framför mig.

Då kör vi då. Målet är att bli absurt stark.
Oj så kul att höra Klanje !! Jag ska fiska upp din journal & lägga den på prenumeration direkt

Lycka till med dina målsättningar !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 18:22   #2393
Nano-Sekund
Registered User
 
Nano-Sekunds avatar
 
Reg.datum: Jul 2007
Ort: Piteå
Inlägg: 5 136
Inga ursäkter BARA möjligheter !!

17/11 - Lördag - Bröst, Ben

Ett av årets bästa pass ur psykologisk synvinkel. Gick darrande ur gymmet & benen kändes fyllda & starka trots patetiskt lite vikt, men #KÄNSLAN var BRA !! Höll mig 1-2 reps från FAIL på alla set på bänken (kör på den linjen nu när jag är skadad, eftersom jag vill kunna träna ofta) - #STORT tack till Xfactor som hjälpte mig att träna idag

Bänkpress (fötterna i luften)
80x6
100x6
115x6
130x6 - PB - FILM
100x16 - PB

Lutande bänkpress
60x10
80x8
100x5

Gigantset
Lutande hantelpress
Cable cross
Armhävningar mot skivstång
3 rundor 10-12 reps

Bensparkar
12 set 10 reps 45 sek vila - PUMP !!

Liggand lårcurl
8 set 15 reps

Raka mark
4 set 10-12 reps

Air squats (grunda)
4 set x 15-20 reps



Trevlig Lördagkväll ALLA KOLOiter !!
__________________
Träningsjournal
Blogg-4klövern
Youtube kanal
Facebook
Instagram - @olaenberg / @4klovern

Senast redigerad av Nano-Sekund den 2012-11-17 klockan 18:24.
Nano-Sekund är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 18:23   #2394
Blanca
Registered User
 
Blancas avatar
 
Reg.datum: Aug 2004
Inlägg: 2 300
fan va du inspirerar kompis! levererar som faaaaan som vanligt.
__________________
Min väg i klass -93, Styrkelyft.
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=201026
Facebook: Emil Lundberg
Instagram: Lundberg_Emil
Blanca är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 18:27   #2395
stockinger
aka TinyTim
 
stockingers avatar
 
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 4 130
Du levererar som alltid du Mr. President - GRYMT !!
stockinger är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 18:30   #2396
Klanje
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 182
Galet bra!

Det andra gör med hela fotleder, det gör du bättre med trasiga. Snyggt.
Klanje är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 19:14   #2397
fredde68
Registered User
 
fredde68s avatar
 
Reg.datum: Nov 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 498
Bra kämpat trots din skada. Dom flesta skulle nog ligga hemma och tycka synd om sig själva om dom var i din situation. Själv har jag kämpat över ett år med att komma tillbaks efter ett diskbråck i nacken och är inte i mål än. Men man ska aldrig ge sig och kämpa så gott det går. Jag tror att man återhämtar sig snabbare om man tar det lugnt, tränar smart och gör det man kan. Hur som helst du verkar ha en grym kämpaglöd som få besitter!
__________________
___________________
Freddes Journal 2.0
fredde68 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 19:29   #2398
zarnyhax
Registered User
 
zarnyhaxs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Bästkusten
Inlägg: 1 417
Bra bänkar som fan! Hur stor skillnad är det när du har fötterna i luften?
__________________
Träningsjournalen
zarnyhax är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 20:43   #2399
Likeapeanut
Registered User
 
Likeapeanuts avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 1 900
FAN vad kul att se du dunkar pass efter pass med PB'N!!! Du är fan för jävla stark!!!! BOOM!!!! Nothing more to say
__________________
Likeapeanut
valar morghulis
Likeapeanut är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2012-11-17, 22:30   #2400
Tokruska
Registered User
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 860
Grymt bänkat!! Grattis på PB!
Tokruska är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)