Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2018-02-21, 20:11   #391
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg



Herrera, Matic och McTominay. Kreativt Hoppas att Sanchez får hänga en, han måste komma igång med målskyttet.
Enligt min teori så betyder detta att det är en fnurra på Pogba-tråden...

Mycket som ligger på Matas axlar i denna matchen.

Senast redigerad av svenbanan den 2018-02-21 klockan 20:12.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 21:30   #392
Magnus N
Skånsk
 
Reg.datum: Jan 2004
Ort: Skåne, Höör
Inlägg: 958
ÖFK har 0-2 borta mot Arsenal just nu
Magnus N är uppkopplad nu   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 21:55   #393
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus N Visa inlägg
ÖFK har 0-2 borta mot Arsenal just nu
Det hade ju varit underbart om dom fixar minst 0-3.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 22:48   #394
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Supernära 1-3 nu i 83:e minuten.
Hade den suttit så hade Arsenal om möjligt blivit ännu darrigare i försvaret sista minuterna...
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 22:58   #395
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Arhin stod nog för ett av dom sämsta inhoppen jag har sett. Såg ju ut som en division 6 spelare. Sämre bolltouch än Dembelé.

__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 23:01   #396
leee
Banned User
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 357
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Supernära 1-3 nu i 83:e minuten.
Hade den suttit så hade Arsenal om möjligt blivit ännu darrigare i försvaret sista minuterna...
Arsenal går på halvfart och är säkra på att klara sig.Så fort Arsenal höjer tempot hänger Östersund inte med.
leee är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 23:11   #397
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av leee Visa inlägg
Arsenal går på halvfart och är säkra på att klara sig.Så fort Arsenal höjer tempot hänger Östersund inte med.
Inte ligger man med kramp i åttiofemte minuten om man spelar på halvfart...

Man spelar med dålig inställning skulle jag snarare säga. Welbeck brännde ju hur många bra målchanser som helst. Det såg inte alls ut som att Arsenal kontrollerade matchen och när som helst skulle kunna trycka ner gaspedalen och göra ett par baljor till ifall Östersund skulle göra mål på dem. Man vill definitivt inte torska matchen på hemmaplan. Det måste ju dessa spelare tycka är pinsamt.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 23:16   #398
Sartorius
I'm the half blood prince
 
Sartoriuss avatar
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 61
Citat:
Ursprungligen postat av svenbanan Visa inlägg
Inte ligger man med kramp i åttiofemte minuten om man spelar på halvfart...

Man spelar med dålig inställning skulle jag snarare säga. Welbeck brännde ju hur många bra målchanser som helst. Det såg inte alls ut som att Arsenal kontrollerade matchen och när som helst skulle kunna trycka ner gaspedalen och göra ett par baljor till ifall Östersund skulle göra mål på dem. Man vill definitivt inte torska matchen på hemmaplan. Det måste ju dessa spelare tycka är pinsamt.
Welbeck är så rutten att man som Arsenalsupporter vill skicka honom till Bikiniatollen eller liknande öde ställe.
Sartorius är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 23:26   #399
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av Sartorius Visa inlägg
Welbeck är så rutten att man som Arsenalsupporter vill skicka honom till Bikiniatollen eller liknande öde ställe.
Har för mig jag sett honom i nån match denna säsongen då han var riktigt bra. I denna matchen missade han ju allt. Borde väl minst gjort två mål.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 18:13   #400
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Har det lossnat nu för mr Ronaldo? En del mål senaste tiden. Hela BBC fick näta idag.

Bra matcher imorgon.

United - Chelsea
Arsenal - City
Roma - Milan
PSG - Marseille
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 20:46   #401
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Har det lossnat nu för mr Ronaldo? En del mål senaste tiden. Hela BBC fick näta idag.

Bra matcher imorgon.

United - Chelsea
Arsenal - City
Roma - Milan
PSG - Marseille
Undrar hur Mou och Conte resonerar inför matchen. Känns som att inget av lagen har råd att förlora, och är kanske nöjda med oavgjort. Men då riskerar man ju att släppa upp Tottenham ännu närmare, eller förbi i Chelseas fall.

Men ska United "parkera bussen" på hemmaplan verkligen?

Kanske kommer man resonera att en vinst i denna match vore värt så väldigt mycket extra att det är värt att "gambla" lite och gå rejält på offensiven?


Appropå Italien. Hur imponerande är det inte av Napoli att man har fortsatt lyckats hålla Juve bakom sig? Juve har alltså 65 poäng efter 25 omgångar vilket är sjukt bra! Ändå är de en poäng efter... Goddamn!
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 21:23   #402
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Jag hoppas att vi går för vinst. Hade gärna sett Matic, Carrick och Pogba i mitten. Rashford/Mata/Martial, Lukaku och Sanchez på topp.

Jag tror att det blir Mata, men jag skulle gärna se lite mer fart i djupled. Kanske dags att ge Rashford chansen från start igen. Och så skulle jag gärna se Shaw på vänsterbacken, men Mou verkar hellre lira Young mot bättre lag.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-24, 23:20   #403
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Jag hoppas att vi går för vinst. Hade gärna sett Matic, Carrick och Pogba i mitten. Rashford/Mata/Martial, Lukaku och Sanchez på topp.

Jag tror att det blir Mata, men jag skulle gärna se lite mer fart i djupled. Kanske dags att ge Rashford chansen från start igen. Och så skulle jag gärna se Shaw på vänsterbacken, men Mou verkar hellre lira Young mot bättre lag.
Matic, Carric, Pogba låter intressant. Carrick vilade väl i CL också senast. Det är väl nästan bara McTominay han har att tillgå i övrigt? Även om Carrick kanske inte är i toppform så borde ju hans rutin och bolltrygghet väga upp för McTominays bättre fysik. För inte kan han väl peta Pogba i det här läget? Då är han galen gubbfan!

Jag tycker mig minnas att Shaw spelade på vänsterbacken och Young på högerbacken för någon vecka sedan. Men då var nog inte Valencia tillgänglig. Nu har väl han kanske inte varit riktigt så bra som han brukar på sista tiden, men om inte Velancia spelar så vore det en jätteskräll. Särskilt som Young ju inte heller varit lika bra som han var i höstas då han hade en hysterisk form ett tag. Jag tycker det känns hugget som stucket mellan Shaw och Young. Kanske känns Young lite bättre att hitta bra defensiva positioner vid uppställt spel runt eget straffområde och fasta situationer.

Sen känns det väl kanske som att Bailly kanske kanske är fit nog för att spela nu också. Han har väl varit med i truppen i fyra-fem matcher nu. Så ifall han inte har tappat all snabbhet under frånvaron så borde han vara en het kandidat att spela nu snart. Om det inte är så att Mou helt plötsligt börjat gilla Lindelöf.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-25, 14:56   #404
StarkaUlf
Längtar till jul.
 
StarkaUlfs avatar
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 9 685
Hazard kommer att göra kaos med Lindelöf..
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Skulle vända läraren upp och ner och säga att jag kan göra detta pga bänkpress med brygga och djupa böjar.
StarkaUlf är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2018-02-25, 15:01   #405
svenbanan
Banned User
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 10 099
Citat:
Ursprungligen postat av StarkaUlf Visa inlägg
Hazard kommer att göra kaos med Lindelöf..
Nej då.

EDIT: Är det bara jag som tycker Mourinhos assisterande är superlik Peter Falk (Columbo)?


Senast redigerad av svenbanan den 2018-02-25 klockan 15:04.
svenbanan är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)