Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2020-03-07, 10:32   #46
Aristocrat
Registered User
 
Aristocrats avatar
 
Reg.datum: Aug 2019
Inlägg: 58
Kör på 500 kcal underskott och hitta vilka livsmedel du uppskattar och vilka du kan leva utan, bättre att skynda långsamt och hitta ett levnadssätt snarare än en "quickfix" till sommaren kan du definitivt tappa bra med vikt men med det sagt också mycket vätska.
Kan utgå från mig själv som droppa rejält förra året, när det gick för fort hann egentligen inte huden med när man haft extra kilon för länge.

Väljer att hoppa över hela diskussionen som skett sen tråden skapades
__________________
The only way is up
Aristocrat är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 14:56   #47
KoloKille
Banned User
 
Reg.datum: May 2015
Inlägg: 261
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggets Visa inlägg
Har personen gått i särskola? Den är till för personer som inte klarar av den normala skolgången. Om personen har det som krävs för att gå i vanlig skola så är han/hon uppenbarligen för lat och odisciplinerad för att göra det som krävs för att lära sig. Att man är en bit under normalbegåvad är inget hinder för att lära sig läsa på en vuxen människas nivå, det är inte raketforskning vi pratar om. Om vederbörande helt faktiskt saknar förmågan att lära sig läsa ordentligt bör denne omplaceras till särskola.

Sen är jag personligen emot inställningen i dagens samhälle där det anses fel att ta verkligheten för vad den är. En korkad människa är korkad, en fet människa är fet. Men vi ska linda in det i bomull och vara så snälla vi någonsin kan och försöka vårt bästa för att släta över det. Jag tror på att se saker för vad dom är så att man kan göra något åt dom.
Nu menar jag inte att man ska klanka ner på folk i onödan av ren elakhet, men att intala personer att deras problem inte existerar kommer bara göra att dom aldrig får chansen att göra något åt dom.
Sluta vara funkofobisk är du vänliga. Vi blir ledsna av sådant.
KoloKille är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 16:39   #48
Nuggets
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 150
Citat:
Ursprungligen postat av KoloKille Visa inlägg
Sluta vara funkofobisk är du vänliga. Vi blir ledsna av sådant.
Sluta trolla är du vänlig. Vi blir ledsna av sådant. Och lär dig vad termerna betyder innan du försöker låta smart. Jag dömer inte ut personer med funktionsnedsättning, jag dömer ut lata människor som inte orkar besvära sig med att lära sig läsa.
Nuggets är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-03-14, 08:21   #49
GI-Joe
Registered User
 
GI-Joes avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 366
Citat:
Ursprungligen postat av KoloKille Visa inlägg
Sluta vara funkofobisk är du vänliga. Vi blir ledsna av sådant.
Vad lever du för liv som ens orkar gå in på ett träningsforum och skriva helt onödigt efterblivna saker? Haha
__________________
Är det här man ska skriva något?
GI-Joe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2020-03-16, 11:45   #50
sladdbarn
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2019
Inlägg: 272
Dog trådstartaren?
sladdbarn är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)