Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2010-10-18, 18:48   #76
Adama
Registered User
 
Adamas avatar
 
Reg.datum: Sep 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 5 010
Citat:
Ursprungligen postat av macsacre Visa inlägg
En som har lite kunskap om vad AAS är för något? Jag skulle självklart hjälpa mitt barn att kunna ha möjligheten att tävla i samma villkor som resten av de som utövar den sporten som min son var intresserad utav.

Tyvärr så är det många som dig som inte riktigt har den kunskap om AAS som alla borde ha istället för att ha den kunskapen som media vill ge er.
Haha, man får vara bra störd som förälder om man frivilligt hejar på sitt barn, kanske hjälper till själv att sticka in nålen? Har fan inget med hur mycket jag kan eller inte kan om AAS.
Adama är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-18, 18:52   #77
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Citat:
Ursprungligen postat av macsacre Visa inlägg
Tyvärr så är det många som dig som inte riktigt har den kunskap om AAS som alla borde ha istället för att ha den kunskapen som media vill ge er.
Du, geniet, vet du hur dom flesta människor som använder sig utav aas under flera år mår?
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-18, 18:53   #78
Jorgen
Blibloblooobli
 
Jorgens avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: SKÅNE
Inlägg: 27 347
Äh, fuck it.

Jag gör såhär istället.
__________________


Citat:
Ursprungligen postat av rubusvulvan Visa inlägg
alltså mannen jag svär på gud du skriver med flera ord
Jorgen är inte uppkopplad  
Gammal 2010-10-18, 18:56   #79
Sverker
Symmetrisk moderator
 
Sverkers avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Örebro
Inlägg: 23 498
Citat:
Ursprungligen postat av macsacre Visa inlägg
En som har lite kunskap om vad AAS är för något? Jag skulle självklart hjälpa mitt barn att kunna ha möjligheten att tävla i samma villkor som resten av de som utövar den sporten som min son var intresserad utav.

Tyvärr så är det många som dig som inte riktigt har den kunskap om AAS som alla borde ha istället för att ha den kunskapen som media vill ge er.

Har vi tur så är dopningen borta inom all idrott när dina barn är vuxna. Då kan de träna och tävla på lika vilkor.

Du har fortfarande en värdegrund som inte passar riktigt in i övriga samhället. Du har precis påtalat att dopning är mediciner. Mediciner är till för att bota och lindra sjukdom.

Dopning är fortfarande fusk. Att gömma sig bakom att alla andra dopar sig hjälper inte. Det är fortfarande fusk enligt idrottens värderingar.






Vad har du mot p-piller ? Visst kondom är bättre att skydda mot könssjukdomar men när det gäller oönskade graviditer tror jag att p-piller har sin plats. Sedan är många p-piller inte rent östrogen. Det verkar snarare mot frisättningen av ägg.
__________________
Sverker
Chairmaster of
Kolozzeum Chemistry Guild.
Sverker är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)