Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-09-18, 11:50   #1
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 292
30-års KRIS!!!

Jag har kommit på att det bara är ett halvår tills jag fyller 30 år...

Jag har sedan länge lovat mig själv att vara i mitt livs hittills bästa form då jag blir 30. Därför tänker jag starta en journal, för att (förhoppningsvis) hålla koll på min utveckling och för motivation!

Jag tänkte lägga upp det så att jag satsar på att bygga på mig lite massa nu i 3 månader för att sedan deffa i 3 månader.

Mitt träningsschema nu är en 3-split där jag kör igenom kroppen på en vecka, träning 3 ggr i veckan alltså.
Träningen har gått rätt hyfsat på senaste tiden, förutom för benen och marklyft eftersom jag har haft lite ont i knäna. Den känslan verkar ha släppt nu och jag satsar på att vara minst lika stark som jag varit tidigare i de övningarna vid de 3 första månadernas slut. Främsta målet är dock att komma i så bra visuell form som möjligt till den 12:e mars 2009!

Jag kommer antagligen inte att skriva ner enskilda träningspass, för jag tycker inte det ger mig någonting. Antagligen noterar jag bara när jag gjort ett bra pass eller nya PB:n. Däremot kommer jag antagligen att uppdatera varje vecka med vettiga bilder så man lätt kan se utvecklingen.

Här kommer en icke-vettig bild som iaf ger ett humm om utgångsläget. Nuvarande vikt är ca 95 kg på 181 cm.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg 1a.jpg (24.0 KB, 6475 visningar)
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat


 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)