Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gammal 2011-11-12, 01:48   #15496
Spettet
Registered User
 
Spettets avatar
 
Reg.datum: Sep 2011
Ort: Norrköping
Inlägg: 367
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Fast smyger hon ut efter att ha sagt att hon ska vara hemma? För att fråga vad man ska göra i helgen är ju en oskyldig fråga du kan ställa om du verkligen är nyfiken och inte har några planer. Har inte jag några planer så snackar jag givetvis med bruden först om vad hon ska göra! Oftast gör man ju det iaf. Cause shes my laaaaaaaadyyyyyy
Nej det har hon inte gjort. Vi ska umgås imorrn är det bestämt. Fast problemet är att jag har inte frågat vad hon ska göra i helgen, eller i veckorna.
Spettet är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 02:14   #15497
Barstar
Registered User
 
Barstars avatar
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 42
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Blir så trött på mig själv när jag träffar en helt underbar tjej - och känner mig liten. Å dissar henne pga det.

Gav en längre tjej en chans förra veckan (å hon gav mig en chans då hon normalt inte träffar grabbar i min längd). Kändes sådär. Vi skojjade och sa "fyrtornet o släpvagnen". När vi promenerade såg jag knappt hennes hakspets o jag är 1,78 nu....

Sedan träffade jag en supersöt tjej, men tänkte lite på att hon hade en bred rumpa. Den var utan överdrift 2ggr min egen bredd. Då har jag ändå bulkat o fettat på mig o är halvfet nu på 82 kg. Dessutom var hon lång, längre än mig, kanske berodde på klackar. Breda axlar med, varför föddes inte jag med sådant långt "slarti"-nyckelben!!?!?.. kände mig liten och vips konstigt igen.

Är trött på att känna mig liten, jag får typ snart åka till asien o ragga istället. Suck.
Jag är 1,68. Har aldrig brytt mig om hur långa tjejerna varit, kanske någon form av självbevarelsedrift. Det har däremot varit ett problem för tjejerna, fick på omvägar höra att en tjej dumpat mig för att hon inte ville ha en smurf. Jag antar att det är jobbigt för dem också.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
__________________
"It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog."
-- Mark Twain
Barstar är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 03:12   #15498
Rahf
Registered User
 
Rahfs avatar
 
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 11 827
Citat:
Ursprungligen postat av Barstar Visa inlägg
Jag är 1,68. Har aldrig brytt mig om hur långa tjejerna varit, kanske någon form av självbevarelsedrift. Det har däremot varit ett problem för tjejerna, fick på omvägar höra att en tjej dumpat mig för att hon inte ville ha en smurf. Jag antar att det är jobbigt för dem också.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tråkigt för dom och antagligen deras förlust om attityden är att korta killar inte duger. Nu står jag strax under normallängd, men har ingenting emot tjejer som är längre. Det är tammefan underbart att ha mognat.

Shadowfire: Du tänker för mycket. Det verkar nästan vara så att du spenderar din umgängestid med att sitta inne i hjärnan och sortera egenskaperna hos dem du träffar. Är det så?
Rahf är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 03:27   #15499
Tricklew
W för Vendetta
 
Tricklews avatar
 
Reg.datum: Feb 2011
Inlägg: 155
Citat:
Ursprungligen postat av Barstar Visa inlägg
Jag är 1,68. Har aldrig brytt mig om hur långa tjejerna varit, kanske någon form av självbevarelsedrift. Det har däremot varit ett problem för tjejerna, fick på omvägar höra att en tjej dumpat mig för att hon inte ville ha en smurf. Jag antar att det är jobbigt för dem också.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Broder, jag är 169. Träffade en tjej för några årsedan, och ungefär det första hon sa till mig när jag stötte på henne var att hon endast gillade långa killar. Lördagen samma vecka så fick jag doppa, det var nog det mest tillfredställande ligg i hela mitt liv, sexet var inte så super, men vilken känsla. Ville bara ställa mig jämte sängen och skrika "Ägd slyna!". Det gjorde jag dock inte, förstås.

Det ligget går ut till alla mina bröder, alla killar under 170.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel Visa inlägg
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Citat:
Ursprungligen postat av thunder Visa inlägg
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
Tricklew är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 03:37   #15500
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av tano Visa inlägg
Hlet klart berätta! Kan inte se att man inte skulle vilja veta vad partnern har för sig. Å andra sidan om man hade en relation där man inte pratade så ofta då kanske det inte spelar lika stor roll, men pratar man med varandra varje dag är det väl naturligt att man vet vad den andre har för sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Har funderat kring hur folk gör här också.
Jag vill att tjejen ska berätta i förväg om hon ska träffa någon killpolare en kväll eller ledig dag. Jag vill även veta om hon ska ut och festa. Om hon INTE säger så tar jag det som ett svek faktiskt eller att hon är respektlös. Oftast så jag tappar intresset för en tjej. Pga bristande respekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Spettet Visa inlägg
Hon är med både med kill och tjej kompisar. Jag frågade varför hon inte berättade och hon svarade att hon inte behövde berätta allt hon gjorde för mig.
Så sjukt vad man kan känna igen sig i det här. För dem är det ok att dra på fest utan att säga något men jag gör det blir det ett jävla liv, o frågar jag varför hon inte sagt något blir det också att jävla liv. Otroligt

Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Låter som det är dags att sätta ner foten.
Finns inget sorgligare att se än när en vän (hänt ofta) tofflar sig så pass att tjejen plötsligt anser sig så mycket mer värd än sin pojkvän.

Sen gör det mig även förbannad för nu är det många tjejer som har en fucked up bild om hur ett förhållande ska se ut. Jag skämmer gärna bort en tjej. Men då ska det vara pga mina initiativ inte pga att hon har lagt upp sjuka regler och gest-scheman som man måste följa. (vandrade iväg lite nu)
I agree *high five*
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr Visa inlägg
det låter som det är en ganska ung tjej det är frågan om.... det hör väl till vanligt folkvett att tala om vad man gör för varann om man är ihop...
tycker jag också! Men min tjej misstänker direkt svartsjuka så fort man frågar så jag jag ger ofta fan i att fråga nu för tiden, o vad händer då istället, hon tycker att jag börjat blivit känslokall som aldrig frågar något

Citat:
Ursprungligen postat av Tricklew Visa inlägg
Broder, jag är 169. Träffade en tjej för några årsedan, och ungefär det första hon sa till mig när jag stötte på henne var att hon endast gillade långa killar. Lördagen samma vecka så fick jag doppa, det var nog det mest tillfredställande ligg i hela mitt liv, sexet var inte så super, men vilken känsla. Ville bara ställa mig jämte sängen och skrika "Ägd slyna!". Det gjorde jag dock inte, förstås.
Suveränt! Ofta man fått dissen av en tjej som sagt liknande saker, o sen slutar det med att man sätter henne iaf. Som en tjej som sa att hon bara gillade svarta killar, en timme senare hade jag o polarn trekant med henne
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 09:31   #15501
machine gun
Triatleten
 
machine guns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 11 080
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Har funderat kring hur folk gör här också.
Jag vill att tjejen ska berätta i förväg om hon ska träffa någon killpolare en kväll eller ledig dag. Jag vill även veta om hon ska ut och festa. Om hon INTE säger så tar jag det som ett svek faktiskt eller att hon är respektlös. Oftast så jag tappar intresset för en tjej. Pga bristande respekt.
Du vill att hon ska berätta i förväg om hon ska träffa killpolare, men inte om hon ska träffa tjejpolare?
__________________
Att träna alla muskler i kroppen utom hjärtat är vansinne

It's all about limits: Reaching them, exploring them, exceeding what you thought yours were
machine gun är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 09:42   #15502
mikaelj
Vrickad & älskvard
 
mikaeljs avatar
 
Reg.datum: Oct 2008
Ort: Nära 2:ans ändhållplats söderut
Inlägg: 21 094
Citat:
Ursprungligen postat av Rahf Visa inlägg
Shadowfire: Du tänker för mycket. Det verkar nästan vara så att du spenderar din umgängestid med att sitta inne i hjärnan och sortera egenskaperna hos dem du träffar. Är det så?
(Jag svarar för mig själv, inte Skuggan)

Nej, det är inget medvetet som sker. Det är ett gäng egenskaper man lärt sig sedan tidigare fungerar/inte fungerar och så matchar man mot det automatiskt.

Sedan kan man förstås fråga sig om det bara råkat bli en enkelfilig väg, istället för att försöka se till helheten istället för att [helt omedvetet] plocka ut enstaka egenskaper.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Boris
Så sjukt vad man kan känna igen sig i det här. För dem är det ok att dra på fest utan att säga något men jag gör det blir det ett jävla liv, o frågar jag varför hon inte sagt något blir det också att jävla liv. Otroligt
Det är bara fel. Det skall du inte behöva tåla. Be henne att göra nå't åt sitt självförtroende.

Citat:
Ursprungligen postat av Filthy
Jag vill att tjejen ska berätta i förväg om hon ska träffa någon killpolare en kväll eller ledig dag.
Haha, va'?

Antingen är hon ihop med dig eller så är hon inte det.

Du måste värdera dig själv högre än så! Jag antar att det är något som kommer med åldern.
__________________
Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj!
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2011-11-12 klockan 09:44.
mikaelj är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 11:35   #15503
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av machine gun Visa inlägg
Du vill att hon ska berätta i förväg om hon ska träffa killpolare, men inte om hon ska träffa tjejpolare?
Aa om hon ska tillbringa en heldag med någon killpolare. Jag vill inte att hon ska ringa upp mig och deklarera alla manliga umgängen. Men om jag frågar vad hon ska göra en dag och hon undviker att berätta att hon ska vara hela dagen, blir jag jag jävligt misstänksam.



Citat:
Ursprungligen postat av mikaelj Visa inlägg
Haha, va'?
Antingen är hon ihop med dig eller så är hon inte det.
Du måste värdera dig själv högre än så! Jag antar att det är något som kommer med åldern.
Vet inte riktigt vad du drog för random analys om ålder och självvärdering?
Så du menar om man kräver korten på bordet så har man en dålig självbild? Och då även om man skiter i vad ens tjej gör. T.ex. kör en filmkväll med någon ny kille så har man grym självbild, coolast i stan? Köper inte det grabben.

Skulle jag träffa någon ny brudbekant eller dra hem till henne en lördagkväll istället för att vara med min tjej hade jag GIVETVIS berättat det.
Du vill hellre att man inte ska snacka så mycket varandra och bara låta varandra vara, så fine! Det funkar säkert . Men jag är bekvämast i fungerande kommunikation. Men sådant kommer säkert med åldern

OBS!:Det här är i början av förhållanden. Första halvåret, året. Sen när likgiltigheten smiter in mer och mer så får hon göra vad fan hon vill ^^

Senast redigerad av Filthy den 2011-11-12 klockan 11:44.
Filthy är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 11:46   #15504
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Ett exempel är att ens tjej drar in på nattklubb med massa grabbar och någon brud. Hon hade tidigare sagt att hon ska nog vara hemma ikväll för hon mår inge bra. Jag får reda på att hon är på nattklubb genom en slump på sms = me not happy. Men jag är ingen sådan som säger åt folk att dra hem och ha tråkigt bara för det. Men jag vill nog vara ifred då ett tag.
Filthy är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 11:48   #15505
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Vet inte riktigt vad du drog för random analys om ålder och självvärdering?
Så du menar om man kräver korten på bordet så har man en dålig självbild? Och då även om man skiter i vad ens tjej gör. T.ex. kör en filmkväll med någon ny kille så har man grym självbild, coolast i stan? Köper inte det grabben.
+1 faktiskt, förstår inte heller...

Och ibland undrar man bara vad det är med folks naiva tro o det här med att inte förstå att de flesta killar vill ligga. Gjorde i princip nästan slut med tjejen en gång då hon avbröt pluggandet för att hon skulle dricka kaffe med en killkompis kl 20 på kvällen dagen före tenta. Hon förstod inte varför, kallade mig svartsjuk, "Han är ju bara kompis vill snacka o dricka kaffe". Jag försökte förklara för henne att han tänker inte så, blir han inbjuden på kaffe vid den tiden, då hoppas han på lite dunka dunka. Hon drack aldrig kaffe med honom.

Sen leka bäst leka sist, slutade med att han började göra sexuella anspelningar genom sms o ville att hon skulle hänga med o resa med henne, hon avbröt vänskapen. Så; det visade sig att jag hade rätt i slutändan o förstod hans uppsåt hela tiden, men nej det ska till något extra för att vissa ska förstå det. Är det brist på intelligens/verklighetsuppfattning?
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997

Senast redigerad av MrBoris den 2011-11-12 klockan 11:49.
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 11:53   #15506
mini
Svensk mästarinna 2011.
 
minis avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 12 717
Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
+1 faktiskt, förstår inte heller...

Och ibland undrar man bara vad det är med folks naiva tro o det här med att inte förstå att de flesta killar vill ligga. Gjorde i princip nästan slut med tjejen en gång då hon avbröt pluggandet för att hon skulle dricka kaffe med en killkompis kl 20 på kvällen dagen före tenta. Hon förstod inte varför, kallade mig svartsjuk, "Han är ju bara kompis vill snacka o dricka kaffe". Jag försökte förklara för henne att han tänker inte så, blir han inbjuden på kaffe vid den tiden, då hoppas han på lite dunka dunka. Hon drack aldrig kaffe med honom.

Sen leka bäst leka sist, slutade med att han började göra sexuella anspelningar genom sms o ville att hon skulle hänga med o resa med henne, hon avbröt vänskapen. Så; det visade sig att jag hade rätt i slutändan o förstod hans uppsåt hela tiden, men nej det ska till något extra för att vissa ska förstå det. Är det brist på intelligens/verklighetsuppfattning?
Jaha, killen vill ligga. Är din tjej så viljelös att hon kommer att ligga med alla som vill? Hon får med andra ord inte umgås med en enda kille?
__________________
STK
Andra bullar
mini är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 11:56   #15507
MrBoris
Workaholic
 
MrBoriss avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Ort: farawayfromSweden
Inlägg: 1 368
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jaha, killen vill ligga. Är din tjej så viljelös att hon kommer att ligga med alla som vill? Hon får med andra ord inte umgås med en enda kille?
hon får umgås med 100 killar, bara hon förstår uppsåtet hos vissa killar i vissa situationer, det är det som gör mig irreterad
__________________
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 12:00   #15508
Filthy
Registered User
 
Filthys avatar
 
Reg.datum: Oct 2002
Ort: Bålsta
Inlägg: 431
Många killar och tjejer vill att sin partner ska sitta med fotbojja i soffan på helger. Not me. Men jag vill fan veta så noggrant som möjligt så jag slipper noja! Jag älskar och hatar att sitta och analysera saker.

som MrBoris sa. Killar som hugger efter kontakt med brudar kan man lätta känna av om vad de är ute efter. Finns en hel del kännetecken. Men iaf, killar som är ute och festar är i 7-9 fall av 10 ute efter some aaaction . Hänt att när jag inte varit med bruden att en snubbe bara kommit fram och kysst henne på munnen till hennes avsky. när min brud stått vid mitt bord på nattklubben bredvid mig har kille kommit upp tätt bakom henne. Han fick 2 handflator i bröstet rätt fort av mig dock.

Till er killar som tänker "om jag är likgiltig mot min tjej så kommer hon tycka jag är en jävligt ball person" önskar jag bara lycka till och må gudarna hålla alla kåta händer, raggningsförsök, och hennes misstag borta. Fast det du inte vet lider man inte av kanske .
När jag är ihop med en tjej blir jag jävligt beskyddande. Om de ser det som negativt är jag gärna bara kompis.
Filthy är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 12:08   #15509
Fredszky
Kämpa! Kämpa! Kämpa!
 
Fredszkys avatar
 
Reg.datum: Aug 2001
Inlägg: 398
Citat:
Ursprungligen postat av mini Visa inlägg
Jaha, killen vill ligga. Är din tjej så viljelös att hon kommer att ligga med alla som vill? Hon får med andra ord inte umgås med en enda kille?
Det känns inte så kul att ens tjej försätter sig i situationer där man har stora misstankar om att det enda killkompisen vill är att ligga..

Om hon inte vet om killens intentioner så håller jag med MrBoris; att det är rätt naivt att komma dit på kvällen utan att ha någon som helst misstanke om killkompisens intentioner.

Om hon vet om killens intentioner och hon ändå accepterar hans inbjudan är det ju självklart rätt sårande.
__________________
P r o f e . t
Fredszky är inte uppkopplad  
Gammal 2011-11-12, 12:09   #15510
machine gun
Triatleten
 
machine guns avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 11 080
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Aa om hon ska tillbringa en heldag med någon killpolare. Jag vill inte att hon ska ringa upp mig och deklarera alla manliga umgängen. Men om jag frågar vad hon ska göra en dag och hon undviker att berätta att hon ska vara hela dagen, blir jag jag jävligt misstänksam.
Men om hon ska spendera en heldag med en tjejpolare behöver hon inte säga det?
__________________
Att träna alla muskler i kroppen utom hjärtat är vansinne

It's all about limits: Reaching them, exploring them, exceeding what you thought yours were
machine gun är inte uppkopplad  


Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)