Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2017-05-23, 14:45   #65626
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Haha! Cuck är en grej jag aldrig skulle klarat som ug. Är extremt svartsjuk.
Alltså är du UG eller är du bara passiv? Vet du vad ug innebär i darksidesammanhang? Hur går det för dig på darkside?
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-23, 14:48   #65627
anvihl
Registered User
 
anvihls avatar
 
Reg.datum: Apr 2012
Ort: Småland
Inlägg: 1 516
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Alltså är du UG eller är du bara passiv? Vet du vad ug innebär i darksidesammanhang? Hur går det för dig på darkside?
Du vet uppenbarligen inte . Cuckold är inte per automatik bara för att någon gillar att vara undergiven, långt, långt ifrån.
__________________
"When I die, I want to go peacefully like my grandfather did–in his sleep. Not yelling and screaming like the passengers in his car."- Bob Monkhouse
anvihl är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-23, 14:49   #65628
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl Visa inlägg
Du vet uppenbarligen inte . Cuckold är inte per automatik bara för att någon gillar att vara undergiven, långt, långt ifrån.
Jag har vad jag vet inte påstått det heller.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-23, 14:57   #65629
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Alltså är du UG eller är du bara passiv? Vet du vad ug innebär i darksidesammanhang? Hur går det för dig på darkside?
Vet ej, nej. Hänger inte på DS alls typ.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-23, 15:09   #65630
Luca Brasi
Banned User
 
Reg.datum: Feb 2010
Inlägg: 1 187
Tillgången på dominas eller ens brudar med switchtendenser (som inte vill ha betalt) är väl ganska begränsad på DS?
Luca Brasi är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-23, 15:22   #65631
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Luca Brasi Visa inlägg
Tillgången på dominas eller ens brudar med switchtendenser (som inte vill ha betalt) är väl ganska begränsad på DS?
Japp.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 14:54   #65632
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Tja! Tänkte bara göra ett litet statement eftersom jag hängt här mycket och en del kanske undrar hur det går.

Jag tänkte jag skulle lämna den här tråden ett tag, för det sprids mycket negativ energi härinne (menar inte att folk är elaka, menar att många ventilerar ångest), inte minst från mig själv, och jag jobbar på att dra ner negativ energi och dra upp positiv i mitt liv.

Åh, och jag sket i det där med att utforska BDSM-undergivenhet, iaf tills vidare. Att undersöka det skulle också innebära att jag var tvungen att fokusera på massor negativt. Plus att jag tror mina mesproppstendenser mer är tecken på osäkerhet än naturlig läggning (se, nu börjar jag redan prata om negativa saker, ajajaj).

Jag har alltså fått ett ryck och bestämt mig för att styra upp livet. "Lol, Dio, du har inte styrka nog, vi vet alla att du kommer hänga här och gnälla om en månad", säger ni kanske, och det kanske stämmer... Men jag ska pröva iaf.

Så jag kommer minska mitt kolohäng, och nästan helt dra ner på hänget i den här tråden. Men kommer iaf föra journal som vanligt.
Bra beslut!
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 14:58   #65633
J.V
Registered User
 
J.Vs avatar
 
Reg.datum: Aug 2008
Ort: Sydney
Inlägg: 9 477
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Tja! Tänkte bara göra ett litet statement eftersom jag hängt här mycket och en del kanske undrar hur det går.

Jag tänkte jag skulle lämna den här tråden ett tag, för det sprids mycket negativ energi härinne (menar inte att folk är elaka, menar att många ventilerar ångest), inte minst från mig själv, och jag jobbar på att dra ner negativ energi och dra upp positiv i mitt liv.

Åh, och jag sket i det där med att utforska BDSM-undergivenhet, iaf tills vidare. Att undersöka det skulle också innebära att jag var tvungen att fokusera på massor negativt. Plus att jag tror mina mesproppstendenser mer är tecken på osäkerhet än naturlig läggning (se, nu börjar jag redan prata om negativa saker, ajajaj).

Jag har alltså fått ett ryck och bestämt mig för att styra upp livet. "Lol, Dio, du har inte styrka nog, vi vet alla att du kommer hänga här och gnälla om en månad", säger ni kanske, och det kanske stämmer... Men jag ska pröva iaf.

Så jag kommer minska mitt kolohäng, och nästan helt dra ner på hänget i den här tråden. Men kommer iaf föra journal som vanligt.


Jag tror det ar bra, for det ar manga i denna trad som pratar bajs.
__________________
Journal: 53% magic, 61% science, 102% results.
Science. It reduces the stupid.
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Mätt i klassiskt styrkelyft, så tror jag att man kan bli ungefär: 180-150-220 stark utan att dopa sig med lång tid och hård träning.
J.V är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 15:22   #65634
trädgårdsmöbel
d-bag
 
trädgårdsmöbels avatar
 
Reg.datum: Jun 2016
Inlägg: 1 235
Cuckold är väl (?) en slags svartsjukelek där mannen blir förnedrad av kvinnan och en annan man? De har sex mitt framför honom, tvingar honom att titta, och han känner sig svartsjuk, ledsen, förbisedd, förnedrad osv. och de spär på det genom att mobba/förnedra honom verbalt och kanske fysiskt med under akten.

Ett slags övergrepp mao. Inte: "Kom och hjälp mig sätt på min fru så chillar jag och runkar jag åt det"
trädgårdsmöbel är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 17:05   #65635
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Macroman Visa inlägg
Bra beslut!
Citat:
Ursprungligen postat av J.V Visa inlägg


Jag tror det ar bra, for det ar manga i denna trad som pratar bajs.
Det värmer.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 17:08   #65636
WHITEFOLKS
Registered User
 
WHITEFOLKSs avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 4 745
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det värmer.
Jag tycker det är intressant att läsa om dina erfarenheter och reflektioner. Med det sagt så tror jag att du gör rätt.
WHITEFOLKS är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 17:13   #65637
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jag tycker det är intressant att läsa om dina erfarenheter och reflektioner. Med det sagt så tror jag att du gör rätt.
Tack Whitefolks, jag uppskattar alltid din intellektuella ärlighet.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 17:58   #65638
BlowAverage
Banned User
 
Reg.datum: May 2017
Inlägg: 0
Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel Visa inlägg
Cuckold är väl (?) en slags svartsjukelek där mannen blir förnedrad av kvinnan och en annan man? De har sex mitt framför honom, tvingar honom att titta, och han känner sig svartsjuk, ledsen, förbisedd, förnedrad osv. och de spär på det genom att mobba/förnedra honom verbalt och kanske fysiskt med under akten.

Ett slags övergrepp mao. Inte: "Kom och hjälp mig sätt på min fru så chillar jag och runkar jag åt det"
Brukar låta svarta män gänga min fru för att sona för kolonialismen och slaveriet.
BlowAverage är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 19:07   #65639
shadowfire
Hillgoat Deluxe
 
shadowfires avatar
 
Reg.datum: Feb 2006
Ort: På en bergstopp någonstans
Inlägg: 19 216
Varför är det så poppis bland damer att vara spritfet? Dricka som en dåre med väninnor varje helg och bli rosétjock och sedan marknadsföra sig som "social" på datingsiter?

Det är helt galet vad många tjejer på datingsiter som har drinkbilder, presenterar sig själva som att de bästa de vet är att umgås med sina vänner och som verkligen är spritfeta på bilderna.

Jag tänkte ett tag att det kanske fanns en trend nu när träning, kost, hälsa osv verkade betyda något, men det verkar som att det räckte inte längre än att träna gör man på lite pass mitt i veckan bara, sedan blir man spritfet på helgen. Misstänker att samma fenomen kan gälla herrar, men inget jag törs kolla upp.
__________________

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad  
Gammal 2017-05-24, 19:10   #65640
ApexProcyon
Biggus Dickus
 
ApexProcyons avatar
 
Reg.datum: Nov 2016
Inlägg: 368
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire Visa inlägg
Varför är det så poppis bland damer att vara spritfet? Dricka som en dåre med väninnor varje helg och bli rosétjock och sedan marknadsföra sig som "social" på datingsiter?

Det är helt galet vad många tjejer på datingsiter som har drinkbilder, presenterar sig själva som att de bästa de vet är att umgås med sina vänner och som verkligen är spritfeta på bilderna.

Jag tänkte ett tag att det kanske fanns en trend nu när träning, kost, hälsa osv verkade betyda något, men det verkar som att det räckte inte längre än att träna gör man på lite pass mitt i veckan bara, sedan blir man spritfet på helgen. Misstänker att samma fenomen kan gälla herrar, men inget jag törs kolla upp.
Spritfet? Jag som hört att det var kurvor.

Majoriteten av Sveriges vuxna befolkning är spritfeta vill jag hävda.

Jag tror att sociala medier har ökat andelen sprittjockisar rejält. Priset att visa upp allt gott man dricker och äter på instagram i sociala sammanhang visar sig på vågen och midjemåttet.

Senast redigerad av ApexProcyon den 2017-05-24 klockan 19:11.
ApexProcyon är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)