Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-03-02, 15:46   #59626
Gerdler
Bleksvag, fet och osymmetrisk
 
Reg.datum: Jul 2015
Inlägg: 1 638
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det börjar gå utför med min senaste enormtuttade underskönhet. Jag började diskutera IRL-träff, och hon sa att hon är tveksam, mest för det känns konstigt att träffa nån som bor så långt bort (*Flash* var något på spåren med sin liggradie?).
Men det är ju diskrepansen i liggradie som är problemet här. Alla har väl en liggradie. Men egentligen så tycker jag att hon inte borde bry sig om din liggradie om det är du som tar dig till henne.
Ni kanske kan göra nåt? kan ju vara så att du vill besöka hennes stad/by/socken/skog för sightseeing och hon kan va guide. Sen kan du motorboata henne etc ändå.
Typ "Amen, jag skulle ändå gärna se [insert by] och gillar att resa, får man guide och sovplats så är det ju hur klockrent som helst"
Citat:
Ursprungligen postat av 0x5f3759df Visa inlägg
En tanke för henne vore ju att sänka sin tindersökradie till en hon är villig att träffa folk inom Och kanske inte utbyta nudes med någon som inte är inom den... xD
Varför ska nudesradie=liggradie? Om nån underskön tjej från Hawaii skickar nudes till dig så blir du väl inte direkt ledsen?

Senast redigerad av Gerdler den 2016-03-02 klockan 15:48.
Gerdler är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 15:50   #59627
0x5f3759df
Infochef
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag träffade henne inte på Tinder
Hon var inte ens singel när vi började skriva, hon gick ur ett tre år långt förhållande för någon vecka sedan.

Jag känner att jag vill tillägga en grej, innan ämnet kommer upp: Jag tror inte att det är en undanflykt från hennes sida. Hon känns inte som en som kommer med undanflykter speciellt mycket; sånt får man ju en känsla för.

Jag vet att många på Kolo är orubbligt övertygade om att kvinnor ljuger 100 % av gångerna de säger något positivt om en. Typexemplet är ju att flera i tråden var bergsäkra på att tjejer tycker att jag är dålig i sängen, enbart baserat på att tjejerna i fråga spontant utbrustit att jag är jättebra i sängen. Själv är jag av den kätterska åsikten att vissa kvinnor talar sanning ibland.

Barockt, jag vet, men jag tror att min teori någon gång i framtiden kommer få erkännande.
My bad, jag förutsatte att det var tinder. Oavsett vilket så kollar man väl eventuellt såna saker innan man börjar skicka nudes men whatever alla har ju sin väg

Jag tror inte tjejer ljuger 100% av gångerna. Tjejer ljuger oftast för att vara snälla och inte för att de tjänar på det eller att det direkt "behövs". Så det blir andra anledningar till att de ljuger och antagligen lite andra lögner Jag har inte heller fått uppfattningen att killar tycker att tjejer ljuger så ofta?
0x5f3759df är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 15:52   #59628
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Gerdler Visa inlägg
Ni kanske kan göra nåt? kan ju vara så att du vill besöka hennes stad/by/socken/skog för sightseeing och hon kan va guide. Sen kan du motorboata henne etc ändå.
Typ "Amen, jag skulle ändå gärna se [insert by] och gillar att resa, får man guide och sovplats så är det ju hur klockrent som helst"
Tror jag kan vinna lite mark genom att trycka på att det inte föreligger något som helst snuskkrav och att jag kan sova på soffan.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 15:55   #59629
0x5f3759df
Infochef
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av Gerdler

Varför ska nudesradie=liggradie? Om nån underskön tjej från Hawaii skickar nudes till dig så blir du väl inte direkt ledsen?
Nej de behöver ju inte vara samma men jag menar mer att jag är lite frågande till hur seriösa liggintentionerna var från början om man bara plötsligt kommer på att oj du var nog lite långt bort. Visst kan man skicka nudes lite som man vill men då känns det inte som om det är ett steg i förhållande/liggande utan för att fylla något annat behov
0x5f3759df är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 15:55   #59630
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av 0x5f3759df Visa inlägg
My bad, jag förutsatte att det var tinder. Oavsett vilket så kollar man väl eventuellt såna saker innan man börjar skicka nudes men whatever alla har ju sin väg

Jag tror inte tjejer ljuger 100% av gångerna. Tjejer ljuger oftast för att vara snälla och inte för att de tjänar på det eller att det direkt "behövs". Så det blir andra anledningar till att de ljuger och antagligen lite andra lögner Jag har inte heller fått uppfattningen att killar tycker att tjejer ljuger så ofta?
Det är lite speciellt, vi träffades via en sån där sida där hon hade nakenbilder bland de publika och ansiktsbilder bland de privata. Hon och hennes kille gillade att visa upp sig.

Och vi pratade bara som polare först, det var först när hon blivit singel som andra aktiviteter kom på tal.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:03   #59631
erik993
Banned User
 
Reg.datum: Sep 2014
Inlägg: 68
Som sagt ni måste börja ragga irl på staden och på nattklubbar om ni vill få riktigt mycket mjukt å köra peter nicklas i

Som sagt man måste gå fram till skitmånga tjejer å va rolig, gärna på ställen som universitet å starbucks, och bäst nattklubben
Mitt mål är att gå fram till 1000 tjejer å ragga detta året

Då får man resultat med snygga brudar å får kontroll över sitt sexliv
Eller så blir man kändis typ
erik993 är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:07   #59632
unsuspected
Registered User
 
unsuspecteds avatar
 
Reg.datum: Dec 2008
Ort: Sthlm
Inlägg: 530
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det börjar gå utför med min senaste enormtuttade underskönhet. Jag började diskutera IRL-träff, och hon sa att hon är tveksam, mest för det känns konstigt att träffa nån som bor så långt bort (*Flash* var något på spåren med sin liggradie?).
Hörde jag enormtuttade?
unsuspected är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:07   #59633
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av unsuspected Visa inlägg
Hörde jag enormtuttade?
Ja, helt sjuka är de!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:09   #59634
ceejay
å nej, måste man komma på en ny text igen
 
ceejays avatar
 
Reg.datum: Oct 2007
Ort: uppsala
Inlägg: 20 105
Då är det bara att säga "Klart vi ska ses, jag måste få ta del av din enorma hylla!".
__________________
Ceejay's träningsjournal!
ceejay är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:12   #59635
0x5f3759df
Infochef
 
Reg.datum: Aug 2015
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är lite speciellt, vi träffades via en sån där sida där hon hade nakenbilder bland de publika och ansiktsbilder bland de privata. Hon och hennes kille gillade att visa upp sig.

Och vi pratade bara som polare först, det var först när hon blivit singel som andra aktiviteter kom på tal.
Ja men då var det inte så konstigt, hon gillar att visa upp sig och uppmärksamhet helt enkelt.
0x5f3759df är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:13   #59636
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Hon är även orolig över att hon är mycket fulare irl än på bild, hon säger sig ha tagit korten ur optivinklar. Jag ba "du är en tia på bild, även om du är fyra poäng fulare IRL ser du okej ut".
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:14   #59637
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av 0x5f3759df Visa inlägg
Ja men då var det inte så konstigt, hon gillar att visa upp sig och uppmärksamhet helt enkelt.
Nä, hon är inte så konstig. Hyfsat vettig faktiskt!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:18   #59638
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Gerdler Visa inlägg
Även om jag tycker att det borde vara nolltolerans för problemet så tror jag att det är ganska överdrivet. Det är klart att det säkert kommer ganska få som säger att de är 19 men upp i åldrarna så både görs vissa kontroller på de som man tror ljuger och sen kommer det ofta fram när de begår brott att de måste kontrolleras.
Ålderskontroller har inte genomförts om personen inte ser ut att vara över 40 år pga att det ansetts kränkande så nej det har inte gjorts några ålderskontroller öht.
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:22   #59639
Macroman
Registered User
 
Reg.datum: Jul 2011
Inlägg: 921
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Jag träffade henne inte på Tinder
Hon var inte ens singel när vi började skriva, hon gick ur ett tre år långt förhållande för någon vecka sedan.

Jag känner att jag vill tillägga en grej, innan ämnet kommer upp: Jag tror inte att det är en undanflykt från hennes sida. Hon känns inte som en som kommer med undanflykter speciellt mycket; sånt får man ju en känsla för.

Jag vet att många på Kolo är orubbligt övertygade om att kvinnor ljuger 100 % av gångerna de säger något positivt om en. Typexemplet är ju att flera i tråden var bergsäkra på att tjejer tycker att jag är dålig i sängen, enbart baserat på att tjejerna i fråga spontant utbrustit att jag är jättebra i sängen. Själv är jag av den kätterska åsikten att vissa kvinnor talar sanning ibland.

Barockt, jag vet, men jag tror att min teori någon gång i framtiden kommer få erkännande.
De tjejer jag träffar är skrämmande ärliga tycker jag. Verkar knappt köra ens en liten vit lögn. Man är ju rena Belsebub i jämförelse...
Macroman är inte uppkopplad  
Gammal 2016-03-02, 16:46   #59640
Blomkål
Registered User
 
Blomkåls avatar
 
Reg.datum: Jan 2015
Inlägg: 297
Har nu fortsatt träffa tjejen jag skickade ut någon natt förra veckan. Jag bad om ursäkt och var rätt ärlig med mina issues. Sa bland annat att jag inte har haft sex nykter på flera år, att jag passerade tresiffrigt för lika länge sen och att det kommer ta ett tag att vänja sig vid att bry sig om någon.

Så efter det har vi setts två gånger och har försökt ha sex men jag har inte fått upp kuken. Hon har velat fortsätta mysa och har sagt att det är lugnt men jag känner mig fruktansvärt otillräcklig. Det känns nästan löjligt att gå runt och ha roligt tillsammans när en så pass grundläggande grej inte funkar.

Hur mycket tålamod har tjejer med sånthär? Jag kan ju säga att jag inte var någon stjärna första gången heller så hon har inte mycket alls att gå på och det känns som att det här problemet inte kommer lösa sig över en natt. Notera också att jag inte har pratat om detta med henne mer än att jag svarade nekande till att hon skulle vara anledningen till min dysfunktionella balle.
Blomkål är inte uppkopplad  


Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)