Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-05-12, 19:48   #151
Xtronal
Registered User
 
Xtronals avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 1 051
Jag beställde boken 1 maj och den har inte kommit än.. alla kontakt uppgifter rätta.

Beställde den från bokus.. har väntat ett tag nu.
Xtronal är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 19:52   #152
apagul
Banned User
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 232
Citat:
Ursprungligen postat av EkarN Visa inlägg
Och du vill inte stödja herrar Eddie Vedder och Guddi genom att köpa den om du vill ha den?
Nej.
Jag vill ju låna den! Så att biblioteken får ökade utlåningsvolymer och därmed större bidrag.
apagul är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 20:05   #153
tramptass89
Registered User
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 5
Citat:
Ursprungligen postat av apagul Visa inlägg
Verkar som att det kommer ta sin tid tills biblioteken får in den.

Finns inte heller som torrent.
Fyskämms inte kan du dra hem den som torrent även om den funnits !
Fick min idag, verkar lovande
tramptass89 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 08:37   #154
Spridis
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2010
Inlägg: 872
Imonerande läsning! Äntligen en bok som en vanlig dödling kan förstå innehållet av.
Spridis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 14:52   #155
Guddi
Registered User
 
Guddis avatar
 
Reg.datum: Jun 2006
Ort: Helsingborg
Inlägg: 3 429
Citat:
Ursprungligen postat av Spridis Visa inlägg
Imonerande läsning! Äntligen en bok som en vanlig dödling kan förstå innehållet av.
Tack så mycket Spridis
__________________
Besök gärna min sida Träningslära.se
Guddi är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 14:58   #156
Tvåan
Registered User
 
Tvåans avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 164
Citat:
Ursprungligen postat av Xtronal Visa inlägg
Jag beställde boken 1 maj och den har inte kommit än.. alla kontakt uppgifter rätta.

Beställde den från bokus.. har väntat ett tag nu.
Jag beställde därifrån i slutet av april och har inte fått den. Fick ett mail om att det blivit försenad leverans pga att dom inte fått in böckerna från förlaget.
Tvåan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 17:51   #157
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Sådär, nu har jag köpt 3 ex! En till mig själv, en i ren desperation till jobbet för jag ooorkaaar inte svara på frågor som jag känner andra (EV + Guddi) kan svara på bättre.. (vill inte prata sånt med personer som inte orkar ta in det mest grundläggande för egen maskin, kalla mig otrevlig men tja.. det finns ju böcker tycker jag! ). Och en att ge bort!
__________________
&

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 18:26   #158
Eddie Vedder
Registered User
 
Eddie Vedders avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 33 687
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Sådär, nu har jag köpt 3 ex! En till mig själv, en i ren desperation till jobbet för jag ooorkaaar inte svara på frågor som jag känner andra (EV + Guddi) kan svara på bättre.. (vill inte prata sånt med personer som inte orkar ta in det mest grundläggande för egen maskin, kalla mig otrevlig men tja.. det finns ju böcker tycker jag! ). Och en att ge bort!
Oj tre ex var inte illa. Får se om dina jobbarkompisar tar en bok på allvar med en liten snorunge på framsidan.
Eddie Vedder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 18:47   #159
Lellan
Ge mig en igloo
 
Lellans avatar
 
Reg.datum: Aug 2002
Ort: Västerås
Inlägg: 5 002
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Oj tre ex var inte illa. Får se om dina jobbarkompisar tar en bok på allvar med en liten snorunge på framsidan.
Tsss! Har tagit för vana att då de frågar något söka svaret på kolo el träningslära.se - och den senare har de hittat till (här vet de inte vem de ska tro på). Så ni är redan betrodda!

Däremot är de lite lata vad gäller att söka själva, och vill att jag helst ska svara "ja" eller "nej" istället för "det beror på", så tja, vi får väl se vad de säger om boken.. ska bli kul att läsa iaf! Kanske förstår de lite mer vad jag menar när jag svarar just "det beror på" iaf.
__________________
&

Lellan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 19:27   #160
Hann
Registered User
 
Reg.datum: May 2011
Inlägg: 1
Funderar starkt på att beställa en bok.
Skulle jättegärna vilja fördjupa mig inom kostområdet och boken ser onekligen intressant ut. Dock så har jag bara en allmän kunskap om ämnet.

Hur är boken skriven? Är den anpassad för nybörjaren eller behöver man kunna vissa begrepp och ha en grund innan man ger sig in i den?

Senast redigerad av Hann den 2011-05-13 klockan 19:31.
Hann är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 20:03   #161
Eddie Vedder
Registered User
 
Eddie Vedders avatar
 
Reg.datum: Nov 2006
Inlägg: 33 687
Citat:
Ursprungligen postat av Hann Visa inlägg
Hur är boken skriven? Är den anpassad för nybörjaren eller behöver man kunna vissa begrepp och ha en grund innan man ger sig in i den?
Den är skriven på ett språk som är ungefär i nivå med bloggen. Men de flesta begreppen försöker vi förklara. Så jag tror man kan få ut mycket av den om man har som syfte att lära sig mer.
Eddie Vedder är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 20:20   #162
ddewe
Lök
 
ddewes avatar
 
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 88
Citat:
Ursprungligen postat av Hann Visa inlägg
Funderar starkt på att beställa en bok.
Skulle jättegärna vilja fördjupa mig inom kostområdet och boken ser onekligen intressant ut. Dock så har jag bara en allmän kunskap om ämnet.

Hur är boken skriven? Är den anpassad för nybörjaren eller behöver man kunna vissa begrepp och ha en grund innan man ger sig in i den?
Gav ett ex till min syster i födelsedagspresent då hon alltid tjatar på mig om att lära henne om hälsosam viktnedgång, och då hon förstod sig på boken så kan förmodligen vem som helst läsa den. Själv tycker jag den var bland det bästa jag läst i bokväg och rekommenderar alla som inte köpt den redan att köpa! Köp köp köp!
ddewe är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 20:23   #163
willtjam
pilltjam
 
willtjams avatar
 
Reg.datum: Apr 2010
Ort: Gammal göteborgare
Inlägg: 2 585
Citat:
Ursprungligen postat av Hann Visa inlägg
Funderar starkt på att beställa en bok.
Skulle jättegärna vilja fördjupa mig inom kostområdet och boken ser onekligen intressant ut. Dock så har jag bara en allmän kunskap om ämnet.

Hur är boken skriven? Är den anpassad för nybörjaren eller behöver man kunna vissa begrepp och ha en grund innan man ger sig in i den?
Jag tycker den är väldigt lättförstådd. Däremot jag har läst det mesta jag kommit över det senaste året, så jag kan nog inte räkna mig själv som en riktig nybörjare.
Väldigt utförliga förklaringar, men mycket info på kort tid så man får nästan pausa och smälta efter varje mening.
willtjam är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 21:23   #164
Supermicke
Registered User
 
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Syd
Inlägg: 1 130
beställt! gick inte via chrome för mig så provade firefox och tillät popup så då gick det :]
Supermicke är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2011-05-17, 20:31   #165
RKRKRK
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 19
Beställt via Chrome, allt gick bra. Kanske blir några frågor om jag inte förstår efteråt.
RKRKRK är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)