Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träning - Vikter & Kondition

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2018-01-19, 22:52   #15
Bob90
?
 
Bob90s avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Inlägg: 3 683
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblan84 Visa inlägg
2D/4D ska vara så lågt som möjligt enligt vad jag förstod av den här studien? Det får man om ringfingret är längre än pekfingret. Så ja, du har enligt det bra möjligheter på det fysiska planet
Edit: Eller du hade runt 0,98 va? Är ju högre än 0,95 som var medel enligt tidigare post.
Vänta lite nu, vet inte om jag förvirrar mig själv haha.

Citat:
eller åtminstone att om ringfingret är längre än pekfingret att det tyder på högre testonivåer
Är det inte om pekfingret är längre än ringfingret som att det tyder på högre testo? Och om pekfingret är längre än ringfingret så har man enligt studien större kapacitet att lyckas i fysisk prestation? Dvs tvärtom vad du skrev.

Men det är myyycket möjligt att jag bara är mosig i skallen och att jag läst fel i studien.

Men jag tolkar
Citat:
the 2D:4D ratios of elite wrestlers were lower compared to non-elite athletes
Som att en lägre ratio (dvs närmare 0.9 än 1.0 är bättre ur studiens synsätt, eftersom att eliten i studien hade lägre ratio än icke-eliten.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Det är nog helt enkelt inte min grej att upprepade gånger bli slängd i golvet så skallen och ryggen värker och att ha svettiga, håriga män som bänder runt mina armar, stryper mig och sitter på mitt ansikte.
Citat:
Ursprungligen postat av Yes Visa inlägg
Bob, jag vill ligga med dig.

Senast redigerad av Bob90 den 2018-01-19 klockan 22:54.
Bob90 är inte uppkopplad   Svara med citat


 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)